среда, 21. децембар 2016.

Moji omiljeni Božićni i Novogodišnji filmovi

Pozdrav društvanjce :-)

U duhu predstojećih praznika rešila sam da vam napišem post o mojim omiljenim Božićnim i Novogodišnjim filmovima :-)
Neko sam ko obožava da gleda filmove tokom cele godine, ali decembar je mesec kada mi najviše prija da sedim kući, ušuškam se u ćebence, pijem kakao i gledam najzabavnije filmske ekranizacije. Listu ću napraviti od omiljenih pa nadalje, ali da se razumemo to ne znači da su filmovi na kraju manje interesantni nego prosto imam svoje favorite :-)

1. Harry Potter (svi delovi) 

Film koji nije toliko u duhu praznika (imaju neke scene gde se prikazuje ta atmosfera), ali je moj najomiljeniji film. Odgledala sam sve delove jedno milion puta, i još toliko mogu i znam da mi neće dosaditi :-D Moram da napomenem kao što je uvek slučaj sa knjigom i filmom, ne može se porediti koliko je u knjizi mnogo opširnije i slikovitije opisano, ali razumem da opširne knjige ne mogu da stanu u dva i po sata filma. Verujem da nema osobe koja nije čula za ovog čarobnjaka, ali ja ću vam ipak napisati nešto o njemu i temi kojom se filmovi bave. Film spada u žanr fantastike. Glavna tema filma su misteriozne avanture koje prate magiju, čarobnjaštvo... Radnja filma je smeštena u školu čarobnjaštva i veštičarenja Hogwarts. Glavni lik je Harry Potter siroče koje živi sa svojim okrutnim rođacima Dursleyevima, koji ne podnose što on ima nadprirodne moći. Na početku su krili od njega da ima čarobnjačke moći, ali kada je Harry napunio jedanaest godina postajao je sve više svestan svoje posebnosti. Saznaje da je čarobnjak i da je pozvan u školu veštičarenja i čarobnjaštva Hogwarts, i tako počinje prava magija. U svakom filmu ima scena dobra i zla pa tako i u ovom, a glavnog zloću igra Lord Voldemord.

2. Home Alone  (1, 2, 3) 

Mislim da je suvišno reći da je ovo jedan od najposebnijih filmova za praznike, ako ne i najbolji. Kada dođe Nova godina, on je prvi koji odgledam pa posle sve ostale :-D
Sam u kući je Američka komedija iz 1990. godine. Glavna tema filma je komična priča o osmogodišnjem dečaku Kevinu Mekalisteru. Kako je Kevin najmlađe dete velike porodice Mekalister, roditelji u žurbi da se spakuju jer idu u Pariz  kod rođaka zaboravljaju malenog Kevina i on ostaje sam u kući. Za to vreme kuću planiraju da obiju dva lopova Marv i Hari, ali kako je maleni Kevin snalažljiv i dosetljiv, on smišlja razne smešne smicalice za nepoželjne goste.

3. Holiday

Super zabavan film, i baš se opustim uz njega. Kada ljubav propadne i čini se da nema izlaza žene obično smišljaju šta da rade ne bi li zaboravile svoje voljene. Tako Amanda stupa u kontakt preko interneta sa Iris, i dogovore se da Amanda dođe u Englesku, a Iris u njen stan u Ameriku ne bi li se tako utešile zbog propalih veza. Iris živi u Surreyu nedaleko od Londona, u maloj kući. Pred kraj Božića saznaje da Jasper ima drugu i da će se uskoro oženiti. Dok u Los Anđelesu bogata i slavna TV zvezda Amanda saznaje da joj dečko spava sa drugom. Šta će se događati kada zamene mesta stanovanja ostavljam vama da odgledate film i vidite.

4. Christmas with the Kranks 

Uzbudljiva porodična komedija. Sve deluje sasvim normalno dok ne poželi da (on) i njegova žena preskoče Božić i odu na krstarenje. To se nikako ne dopada komšijama. Oni planiraju da odu kod ćerke u Peru, i umesto božićnih kolača i zabava nastoje da se zabavljaju na Karipskim ostrvima. No komšije su zaprepašćene tom idejom pogotovu komšija nametljivac Vic. Da stvari budu još gore Luther odbija da stavi osvetljenog sneška na krov zbog koga je ulica Hemlock godinama osvajala nagrade... Kako se dalje odvijala radnja pogledajte.

5. Four Christmases 

Uzbudljiva komedija koja prati par koji je srećan i zadovoljan. Ali par koji svake godine uspešno eskivira familijarne Božićne proslave. Prepuštaju se tradiciji da svakog Božića nisu tu, nego na nekom egzotičnom putovanju, gde uživanju u ispijanju kotela znajući da su ponovo izbegli haos koji donose okupljanja u njihovoj familiji (svađe, razvedeni roditelji, posvađani braća i seste...)  Ali ove godine se situacija menja jer njihovi razvedeni roditelji insistiraju da provedu Božić sa svojom decom. Jedan nadasve isplaniran i opuštajuć dan pretvoriće se u pravi haos.

6. Love the Coopers 

Pravi porodični film. Četiri generacije Cooper-a okupljaju se da zajedno proslave badnje veče, međutim niz neočekivanih posetioca i događaja okreću noć naopako, vodeći ih sve ka iznenađujućim otkrićima porodičnih veza i duha praznika...

7. Bad Santa 

On je namrgođen, prost i ogorčen-i nikako idealan za Deda mraza iz tržnog centra... Ali on je u stvari lopov i prevarant. Svake godine pred Božić udružuje se sa svojim prijateljem kako bi izveli specijalnu prazničnu prevaru. No kada jedan maleni dečak pomeša pravog Deda mraza sa ovim  lažnim, on će konačno shvatiti pravo značenje Božićnih praznika.

8. Elf 

Jednog Božića pre mnogo godina, jedna beba se uvukla u torbu Deda mraza punu poklona i igrački a da to uopšte nije primetio. Malena bebica odgajana kao vilenjak naposletku ipak odrasta u čoveka tri puta većeg i od najvećeg vilenjaka pa uviđa da se nikada neće navići i uklopiti u život na Severnom polu. Tako on odlučuje da pronađe svoje pravo mesto u svetu tačnije u New Yorku... Neću dalje da vam otkrivam, pogledajte baš je zanimljiv filmčić.

9. Tesna koža (svi delovi) 

I za kraj nešto naše domaće. Ja ovaj film obožavam :-D U stanju sam da ga gledam po ceo dan... Toliko smeha, komičnih scena. Mislim da se takv film neće više snimiti. Ti glumci na jednom mestu, taj period nema cenu. Film za sva vremena.

10. Žikina Dinastija (ceo serijal)

Isto važi i za ovaj film kao i za predhodni. Toliko se ismejem kad ih gledam da to nije normalno :-D Kad kaže Žika prijatelju: prijatelju zaboravio si papuče :-D Pa hit su :-D






Eto dragi moji to su mojih top 10 filmova :-)
Nadam se da sam vam dala neku ideju šta da odgledate ako niste.
Pišite mi koji su vaši omiljeni praznični filmovi :-)

I da još napomenem da su mi ova dva poslednja filma na trećem i četvrtom mestu malo sam zaboravila na njih pa su zato dole na kraju :-D

Slike su skinute sa Googla.

2 коментара: