субота, 4. март 2017.

Mesečna korpica šminke

Zdravo dame moje :)

Već duže vreme želim da vam napišem ovaj post, tj. da počnem svakog meseca da vam predstavljam svoju korpicu šminke, napokon je došao i taj dan. Ovakav tip korpice sam počela davno da primenjujem, i pre bloga jer sam shvatila da mi dosta pomaže u trošenju proizvoda, kao i mogućnost da prođem kroz svoju kolekciju i dam priliku nekim malo zapostavljenim proizvodima.  Kao i skoro svaka žena, a pogotovu moje blogo koleginice tako i ja imam tonu šminke koju ne stižem trošiti ili potrošiti jer stalno dovlačim novu hrpu iz parfimerija. Tako da je ovo odlična ideja i za vas koje možda niste do sad probale ovakav tip trošenja šminke. Pre sam menjala korpicu na svake dve nedelje, ali kako sad imam blog ne bi bilo interesantno, a ni meni lako da vam na dve nedelje kuckam ovakav post odlučila sam da bude mesečna korpica, i mislim da je tako bolje jer ću lepo moći da koristim svaki proizvod i izvučem maksimum iz njega :) U svakoj korpici se trudim da budu različiti proizvodi, nikako isti jer je poenta da se što više različite šminke iz kolekcije troši, naravno bude tu i neki proizvod iz predhodne ture, ali ne tako često. E pa kako sam vam sve lepo objasnila, vreme je i da predstavimo korpicu :)



Palete senki:




Ova Oriflame paleta mi je jako draga prvo zbog samog dizajna palete, a drugo jer je odlična za put. Kao što možete videti ima šest senki, četiri sjaja i jedno rumenilo pa možete kreirati različite make up lukove. Senke su neutralne mada imaju dve koje mogu proći za neki večernji  make up. Kada god žurim i ne znam šta ću ja posegnem za ovom paleticom. Nisam je dugo videla u katalogu, ali nadam se da će je vratiti, tj. volela bih da vrate isto na ovu foru paletu samo što je druga devojka nacrtana jer nju nisam stigla da kupim :( 





Aura paletica kao što i sam naziv kaže predviđena je za smokey eyes. Super senke, odlična pigmentacija, jedino što se više truse, ali nije to ništa strašno. Volim da je koristim kad hoću da izgledam vamp :D U paletici nema mat senki, sve su šimeraste i sa sitnim šljokicama. 



Volim ove Avon paletice, baš su praktične da se nose u neseseru. Još jedan razlog zašto ih volim je taj što su slične boje u samoj paleti tj. nijanse su same po sebi uklopljive i većina njihovih paletica je na tu foru tamno ljubičasta-svetlo ljubičasta ili tamno braon-svetlo braon. Cena im je pristupačna a senke traju jako dugo. Ove senke nosim i preko dana i uveče. Lepo se blendaju i postojane su na kapku. 



Još jedne Oriflame paletice koje obožavam, su malene i cakane. Jako su mi praktične pa ih vukljam non-stop sa sobom. Kao što možete predpostaviti po trošenju favorit mi je ova levo paletica, sa njom tako se lepo i brzo našminkam da nemam reči. Ova druga je manje korišćena ali i nju rado uzmem. Ne truse se, postojane, pigmentisane. 




Izabrala sam dva pigmenta jer su mi super sad za proleće mada naravno koristila sam ih i zimi kada želim malo elegantnije da se našminkam. Imam još jedan ali njega ću staviti u sledeću korpicu. Jedan pigment je rozi a drugi beli, divni su i postojani. Ovaj beli mi je onako za neku svečanu proslavu svadba, nova godina... ali i ovako za šminkanje kada izlazite uveče. Njih koristim sa nyx  milk jumbo olovkom.

Rumenila:





Izabrala sam ovo bourjoirs rumenilce jer ga već imam duže vreme. Slatko pakovanje malecno koje je taman za neseser. Boja je prelepa rozikasta sa šimerom, često je koristim i kao senku. 



Još jedno rumenilo koje sam izabrala da trošim narednih mesec dana. Nežno roze boja, daje licu prirodan i osvežen ten. Mana je što se dosta trusi pa ga ne nosim sa sobom. 



Oriflame kuglice koje su nepotrošive. Kupujem ih godinama i prezadovoljna sam njima, baš lepo ugreju lice i daju blistavost koži. Ove su sitne kuglice, i to je bilo u jednom periodu ali davno i nisam sigurna da ih sad ima u katalogu, ali naravno one standardne su uvek tu. Jednu kutijicu tih većih bronzanih sam potrošila, i sad su mi ostale ove i još jedne rozikaste kuglice koje ćete videti u nekom od narednih korpica. 





Pupa hajlajter je jedno savršenstvo, toliko ga volim da je to neverovatno. Daje obrazima tako lep sjaj a još po suncu jaooo <3 Nepotrošiv je koliko god da se trudim da ga trošim ne polazi mi za rukom :D Kupljen je davno u Veneciji i zato mi je posebno drag, jer budi uspomene. 



Korpica šminke nije mogla da prođe bez baze za senke. Nisam lepo slikala da možete da vidite celu bočicu ali sam o njoj pisala pa možete pročitati recenziju. Odgovara mi ova baza lepo drži senku na mestu, nisam imala nikakve iritacije od nje i toplo vam je preporučujem.



BB kremu i puder koji sam odabrala su Nuxe i Max Factor. Za BB kremu ću uskoro pisati recenziju, a o Max Factor miracle match puderu sam već pisala, pa ako vas zanima pročitajte dal' mi se dopao.
BB kremu sam izabrala jer mi je odlična pogotovu sad za ovo vreme, a Max Factor jer mi se koža lica popravila od kako koristim kremu koju sam dobila od dermatologa pa nemam više suvih delova i on mi je sad ok. 



Golden Rose olovka za obrve je pravo savršenstvooo toliko je precizna da nemam reči za tren oka sredim obrve. Toplo vam preporučujem ako niste probale da je kupite sebi jer nećete zažaliti. Ja sam svoju dobila na nagradnoj igri, ali planiram čim ovu potrošim da kupim sebi drugu. Cena joj jeste skuplja oko 700 dinara ali vredi svaku paru. Avon kreon sam stavila čisto da imam kada želim da zatamnim vodenu liniju oka, dok sam bila u srednjoj školi često sam tako iscrtavala, ali mi je to sad prošlo, pa eto nek se nađe. Nyx jumbo olovka u nijansi milk je isto moja topla preporuka za sve vas koje je niste probale jer je odlična za poboljšanje pigmentacije senke. Pisala sam o njoj recenziju pa možete pročitati moje mišljenje. 



Za divno čudo izabrala sam samo jednu maskaru (u moru drugih koje imam) ali ova mi trenutno najviše odgovara i iz tog razloga je samo ona u korpici. Obožavam maybelline maskare sve mi odgovaraju i ni sama nisam sigurna koliko sam ih potrošila do sad. 


I za kraj posta su se našli i ruževi plus jedan sjaj, a gde da nešto prođe bez glavnih saveznika usana. Nisam puno stavljala u korpicu jer želim da se usredsredim na ovih par, jer ako puno stavim onda znam da se neću posvetiti baš svakom do kraja. Izabrala sam dva ruža iz Avona (ljubičasti i crveni) i jedan iz Oriflejma (sa kojim nisam baš nešto oduševljena što zbog boje što zbog pigmentacije, jer imam iz iste kolekcije jedan taman ali nula je od pigmentacije) i jedan Flormar sjaj koji obožavam divne šljokice daje usnama i odličan je sad kad je granulo sunce pa daje lepu refleksiju. 



Izvinite što swoch nije nešto reprezentativan ali u svakom slučaju se vide nijanse :) Odozgo na dole Flormar, Oriflame, Avon, Avon. Moram da napomenem da ovaj Oriflejm dođe kao neki balzam u boji, nije na usnama pigmentisan. 

Nadam se da vam se dopao ovaj post, kao i moja ideja pisanja mesečne korpice šminke? 

Ako vam se neki proizvod posebno dopao i želite recenziju pišite rado ću vam ispuniti želju :) 

Pozdrav dame moje! 

Hvala na čitanju! 

15 коментара:

  1. Jako interesantan post! Šrvi put citam post iz tvoje rubrike 'mesecna korpica sminke' i moram reci da mi se jako dopadaju proizvodi koje si nam prezentovala. I sama sam imala prilike da ih vecinu isprobam, u nekim slucajevima i koristim, tako da verujem i znam da su odlicni i vrlo korsistni. Sjajan post.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Ovo mi je prvi post iz ove rubrike, ali biće svakog meseca jer je pre svega meni interesantan, i koristan, a verujem i vama koje čitate! :) Hvala na komentaru :)

      Избриши
  2. Bas zanimljiva ideja 😊 trebala bih i ja da uradim isto jer imam brdo proizvoda koje ne koristim i samo stoje pa im prodje rok 😑 imas bas super proizvode i skoro da nista nisam probala od ovoga 😄 moras neki look da odradis da vidim na delu senke 😂 One su mi najzanimljivije 😂

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ajdeee obavezno kuckaj, pa da vidim i tvoju korpicu :) <3 Pa jeste prolazi rok a mi samo vrtimo jedno te isto :D Hvala, joj taj post sa make up će sačekati dok ne smršam :D :D

      Избриши
  3. Bas mi se dopada post :) Originalan je, svaka cast :)

    ОдговориИзбриши
  4. Čitam te neko vreme ali sad si me ovim postom baš ali baš oduševila :) Iskreno, najiskrenije :) Dosta si proizvoda odabrala, super si ih opisala bilo je pravo uživanje čitati... Čekam tvoju recenziju za Nuxe bb kremu. Od tvoje gomilice probala sam većinu stvari i sa svime što si napisala se slažem sem za kuglice :) Ja od kuglica ( bilo kog brenda ) imam nocne more, bez obzira koliko su one dobre i koliko dobar efekat na licu daju. Razlog je moja trapavost, jer bi mi svaki ali svaki put neka kuglica ispala na pod prilikom nanošenja, još ako je nagazim slučajno ( čitaj : skoro uvek ) onda bih morala da ribam. Imala sam baš te Oriflame i baš sam volela efekat ali nisam više mogla da ribam pa sam ih represovala i od tada kuglice zaobilazim u širokom luku :) Raspisah ti se ja, sorry :* <3 :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Marina, srce mi je puno kada čujem ovakve komentare, a posebno od blogokoleginica, jer tad znam da sam ubola pravu stvar :) <3 Neka si se raspisala ja to i volim jer tako razmenjujemo iskustva i sve. Joj verujem ti to za kuglice, popadaju i meni neke vratim neke ni ne vidim gde su pale i ajmo dalje :D :* <3 Hvala još jednom na divnom komentaru :)

      Избриши
  5. Lepa ti korpia šalji pola haha <3. Šalu na stranu dopada mi se izbor proizvoa, neke sam imala prilike da probam, ruževi su moje boje, a MF puder uvek naj od naj ako mene neko pita :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala hvala :) šaljem brzom poštom :D Ja sam sa ovim puderom bila onako oduševljena, ali znam i razlog u tom periodu kada sam ga recenzirala imala sam haos sa licem suva koža, perutava i tako dalje... i jednostavno mi nije nešto naročito prijao, ali sada kada sam sredila lice je odličan :) Nemam pojma kako ću se izboriti sa onim oriflejmovim :D

      Избриши
    2. Oriflejmovim mislim na ruž :D A ove druge su mi top!

      Избриши