среда, 1. март 2017.

Omiljene kreme za ruke



Pozdrav drage moje, kako provodite ovo vreme čas kiša čas sunce? 

Za danas sam pripremila post o mojim omiljenim kremama za ruke, i moram odmah na početku da vas upozorim da će ovaj post biti sa punooo slika, čak 26 :D Zato skuvajte kaficu i uživajte ;) 

Zašto 26 slika, jeste što sam htela lepo sve do detalja da vam predstavim, sastav i teksturu kao i samu ambalažu, još kad sam počela da slikam pa vidim da su kremice baš raspoložene i fotogenične nisam mogla da odolim i tako sam slikala i slikala :D 

Obožavam kreme za ruke, i imam ih jako puno uvek su negde raštrkane što po spavaćoj sobi što po dnevnom boravku, i u svakoj torbi mora da se nađe neka. 
Kada je reč o teksturi kreme jako sam izbirljiva, jer mora krema da odradi svoje (za šta je namenjena) da lepo hidrira, upija sam proizvod pa i da lepo miriše, ako to ne radi nije prava krema. 
Zato sam za ovaj post izabrala samo one u koje sam sigurna sto posto, i koje mi odgovaraju po svakom kriterijumu. 

Pa da počnemo redom. 



Mixa Intense Nourishment: 

Krema koja mi savršeno hidrira kožu ruku, tekstura joj je odlična. Ima nekako silikonsku teksturu, jako je bogata i masna ali ne da vam sve živo umaže. Brzo se upija što je veliki plus, pa nije potrebno ceo dan čekati da se upije. Obožavam sa njom da radim tretman ruku jer je njena tekstura odlična u kombiinaciji sa maslinovim ili ricinusovim uljem. 
Ambalaža je kvalitetna, nije od tvrde plastike pa da ne mogu da istisnem proizvod. Čep se lepo otvara i zatvara. Doziranje proizvoda je zadovoljavajuće. Ambalaža dolazi u pakovanju od 100ml. 








Avon planet spa sa mineralima mrtvog mora: 

Volim planet spa kolekciju, pa se i u ovom postu našla jedna avonova kremica. Odlična krema za negu ruku koja dubinski hidrira i čini kožu jako mekanom. Miris kreme je divan onako osvežavajuć
nekako kao pepermint. Tekstura joj nije puno gusta nego je taman, lepo se razmazuje i upija. Otvor kreme je dobar pa proizvod lepo izlazi. Ambalaža je kvalitetna, i proizvod ima 75ml.









Tony Moly krema: 

Pa pogledajte vi ovo pakovanjce, ja sam se zaljubila a tek u miris <3 Tony Moly je korejski brend koji ima mnogo zanimljivih ambalažica, a naravno i kvalitetnih. Da se vratim ja na ovu lepotu. Krema je kao što vidite u obliku banane što me je odmah kupilo jer kao što znate padam na lepa pakovanja. Baš je fora da izvadite kremicu negde u kafiću ili u nekom društvu i kao mackate rukice bananom :D Miris je kao da čokoladna bananica da da bukvalno :) A tekstura kremice kada se aplicira na kožu je kao da ste spremili fil za tortu pa se nije dovoljno umutio, možda je smešno što tako kažem ali zaista jeste videćete i sliku :) Koža je divna i svilenkasta nakon nanošenja, mekana i mirišljava. Ambalaža je jako kvalitetna, ali i tvrđa pa je malo teže nanositi kremu. Krema ima 45ml.








The Body Shop butter: 

Odmah na početku da napomenem da je ovo butter za telo, ali pošto je mala ambalaža i nije mi dovoljna za telo odlučila sam da mažem ruke njim. Probala sam par buttera i pilinga u velikom pakovanju, ali ovo malo mi je preslatko. Miris je takođe prelep. Tekstura savršena, toliko su ruke nežne i mekane nakon nanošenja ovog buttera da ja nemam reči (savršenstvo). Tako da kvalitet TBS proizvoda opravdava cenu. Proizvod lepo upija koža. Pakovanje je takođe kvalitetno (čvrsta plastika). I generalno mi se dopadaju sve njihove ambalaže. Sastav nisam slikala jer nije ga bilo iza ambalaže.








L occitane krema od trešnjinog cveta:

Ovo maleno pakovanje od 10ml sam dobila uz Elle časpois. Baš prolećno miriše. Sastav kremice je lagan nije težak, upija se brzo i ne ostavlja masan film. Dopada mi se ova mini verzija jer je baš pogodna za torbu ili da se nosu u jakni. Vrlo mala količina je potrebna da bi se ruke namazale, pa mi i dugo traje. Ambalaža je kao tempera i to mi je baš simpatično, takođe je i jako mekana pa brzo izgubi formu, ali to nema veze. Njihove kreme u velikom pakovanju jesu skupe, ali vrede pogodovo krema sa Ši butterom koja je najbolja za suvu kožu. Čep je malko veći pa se malo pažljivije mora nanositi.











The Body Shop krema od narandže: 

Divna krema koja je tako letnja jer miriše citrusno i osvežavajuće. Tekstura kreme je vodenija. Lepo neguje ruke i čini ih nežnim i hidratantnim. Jeste da TBS nema kod nas, ali prvom prilikom ću još nešto uzeti od ovog brenda jer su im kvalitetni proizvodi. Ja sam svoju kremu uzela u Temišvaru kao i butter od kokosa i Tony Moly banana kremu. Ambalaža je ista kao kod  L occitane kreme kao tempera je. Ima 30ml. 







I za kraj još malo slika, pošto ih ima malo :D





I došli smo do samog kraja, nadam se da vas ove slike nisu smorile, ali kao što sam već rekla htela sam sve lepo da vam predstavim. 

Da li ste koristile neke od ovih kremica, kakvi su vaši utisci? 

Hvala na čitanju! 

14 коментара:

  1. Imam The BodyShopov buter za telo i to bas od kokosa :D Obozavam ga, odlican je za suvu kozu :)

    ОдговориИзбриши
  2. Preslatke su kremice, banana posebno :D ♥

    ОдговориИзбриши
  3. ja volim da njegujem ruke pogotovo u hladnijim danima :D to su uglavnom neke kremice iz Avona a imam i jednu koja je ono bas luksuzna al mi sve zao da je koristim haha :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da tad je nega obavezna! :) Tako sam i ja pre radila i sa šminkom i sa kozmetikom pa krene da se kvari, i onda se iznerviram em sam bacila pare em proizvod :D sad svee trošim i ništa ne čuvam! :D

      Избриши
  4. Nisam nazalost nijednu kremicu probala, ali ova bananica mi toliko dobro izgleda, znaci preslatka je :) Kupila bih je samo zbog pakovanja :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako nekad budeš u prilici toplo ti preporučujem da probaš neku od ovih, jer su zaista kvalitetne! A bananica me je kupila samo tako :D

      Избриши
  5. Jao zeno , blago tebi :D bas ti zavidim :) probala sam samo Mixinu i bas mi se svidja :) ova Tony moly je secer od pakovanja :D

    ОдговориИзбриши
  6. Do nedavno nisam bila ljubitelj krema za ruku ali nakon ove zime, postala sam definitivno ofisna o njih. Apropo toga, drago mi je da vidim post bas na ovu temu. Vecinu krema koje si nam ti prezentovala nisam imala prilike da probam, jer koristim obicno neke baby kreme, ali verujem da su ove sjajne i veoma korisne, tako da cu ih imati u vidu. Sjajan post draga Jovana, prvi put sam na tvom blogu i zaista mi se jako dopada.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, drago mi je da ti se dopada blog! :) Odlične su kreme zaista, i za svaku preporuku! Hvala na komentaru i na čitanju :) :)

      Избриши
  7. Meni su jako suve ruke, što od hladnoće, što od čestog pranja, ponekad mi se stvore rane. Trenutno koristim neku Fitogal glicerinsku kremu i ovu mixa, ok su mi obe, mada verovala ili ne najviše mi pomaže oriflame krema za noge. Možda smešno zvuči, ali pomaže. :)

    ОдговориИзбриши
  8. Te glicerinske kreme su odlične jer imaju taj zaštitni film, pa su ruke dosta dugo zaštićene... Verovatno pomaže ako piše da ima ureu jer takve kreme su odlične za kožu :) a znam pošto radim sa oriflejmom da imaju i tu kremu za noge gde piše urea :) možda je ta :D

    ОдговориИзбриши