недеља, 4. март 2018.

RECENZIJA: REAL TECHNIQUES


Današnji post posvećujem čuvenim Real Techniques četkicama. Ovaj brend su osnovale poznate
sestre Sam i Nik Chapman poznatije kao Pixiwoo na YouTubu. Njihove četkice su uveliko popularne u beauty svetu. Pored popularnosti tu je i odličan kvalitet samih četkica. RT četkice možete kupiti ovde . A takođe ih možete naći u Dm-u. 

Imam u planu kupiti još neke setove, ali danas vam predstavljam tri četkice koje su za lice.

Kao što sam već rekla četkice su jako kvalitetne, drška je izrađena od čvrstog metala sa malim gumenim delom. Dopada mi se što je drška dugačka pa lakše može da se radi sa njima.

Izbor četkica je stvarno veliki i možete naći za sve namene. Još jedan plus je što imamo mogućnost kupovati ih odvojeno, ali i u setovima pa je super ideja nekome ih i pokloniti.

Što se tiče cene nisu najpovoljnije, ali svakako opravdavaju tu cenu kvalitetom. Njih kupite i zaboravite na sledeću kupovinu.

Sada ću vam predstaviti svaku četkicu posebno.

Blush Blash 



Četkica koja je namenjena za rumenilo meni služi, a verujem i većini dama još i za setovanje pudera pa i za nanošenje bronzera. Zato što ima veliki spektar namene možete je nositi na putovanje i može vam menjati ostale četkice. Odlično blenda rumenilo pa možete sa njom super izblendati i najpigmentovanija rumenila. Pufnasta je i ručno sečena, a njena mekana tekstura vam omogućava da se svaki put osećate kao princeza kada radite sa njom. (1 382.00 din). 

Sculpting brush 


Kako je trend konturisanja došao kod nas tako su žene počele da traže četkicu koja će im najbolje pomoći u toj nameni. Ja sam se odlučila da mi saveznik u konturisanju bude baš ova četkica i verujte mi nisam zažalila. Široka i koso sečena sa zbijenim dlačicama daje osećaj sigurnosti pri kreiranju kontura. Odlična je kako za kremaste proizvode tako i za one u kamenu. Ima deblju dršku što još bolje i preciznije mogu da se odrade konture. Ako razmišljate u koju četkicu treba uložiti ja vam toplo preporučijem da to bude ova. (1 397.00 din). 

Setting Brush




Četkica koju najčešće koristim za hajlajter, ali i povremeno za setovanje korektora. Ima mekana sintetička vlakna koja su ručno sečena. Dopada mi se što je tako malena pa lepo mogu da nanesem proizvod. (894.00 din). 






Moji utisci su baš pozitivni i ne planiram da se zadržim samo na ovim četkicama, već da širim svoju RT kolekciju. 

Kako se vama dopadaju ove četkice, jel' imate neku? 

Hvala puno na čitanju! <3 

10 коментара:

  1. Ove četkice su odlične. Već duže vreme planiram da kupim RT četkicu za nanošenje tečnog pudera.
    Odlična recenzija, fotografije su prelepe.

    ОдговориИзбриши
  2. Divne su, zaista korisne, veoma se lako koriste, jos lakse odrzavaju. I sama ih obozavam! Zelim ti da imas jos vecu kolekciju, draga Jovana! Odlican post, sjajna recenzija!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma u njih svaka devojka treba uložiti novac,stvarno vrede! Hvala draga na lepim rečima!<3

      Избриши
  3. Divna recenzija i fotke! ❤
    Pratim te,pa ako želiš uzvrati! ❤
    I usput pogledaj i komentariši dva poslednja posta,ako nije problem. 😘

    Sara Pokorni

    ОдговориИзбриши
  4. Prvo lajkujem pa onda ulazim u post :)
    Predivna recenzija! Nameračila sam im se i ja, pa kupiću ih valjda jednom :)
    Bez obzira što su poprilično skupe u odnosu na druge četkice koje se mogu pronaći u drogerijama, verujem da za njih vredi dati toliki novac. A sličice su tek divnoća i asociraju na proleće, leto i tople dane koje jedva čekam!
    Magični svet lepote

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga na lepim rečima! <3 Pa jeste bolje uložiti novac u njih nego stalno kupovati neke koje se posle dva pranja unište. Uff i ja jedva čekam toplo vreme da živnemo malo :D :*

      Избриши
  5. Predivne su draga :) boja je naravno najlepša na svetu :D a četkice su san snova :) njihove četkice su jedne od najboljih <3

    ОдговориИзбриши