недеља, 4. фебруар 2018.

FAVORITI GODINE/2017


Ušli smo u 2018-tu godinu, a ja nikako da iskuckam post o favoritima za 2017-tu. Svašta nešto novo sam probala i koristila, ali su se izdvojili samo oni proizvodi koji su me baš oduševili, shodno tome post nije puno dugačak. 


Kada je reč o nezi kože lica tu su se izdvojila ova četiri proizvoda. Vichy termalna voda je nešto što me je spašavalo leti na +40C, ali i zimi kada mi treba dodatne hidratacije. Takođe mi je bila spas i kada me je lice svrbelo zbog psorijaze. Eucerin micelarna je još jedan proizvod koji sam često koristila, i ona mi se do sad pokazala kao najbolja. Jeste da se brzo troši, ali zaista temeljno očisti kožu od šminke i svih nečistoća. A sada dva Avonova proizvoda koja su pravo otkriće u ovoj godini. Kako je moja koža jako suva i zahtevna nisam nešto eksperimentisala sa kremama za lice i okoloočnu regiju. Uzela sam ih na nekoj akciji i reko probaću ih pa šta bude. Već neko vreme ih aktivno koristim i imam samo reči hvale za njih. Koža mi je živnula, postala jako mekana i hidratantna. Na moru sam 
ih islikala i planirala da uradim detaljnu recenziju za njih ali nikako da dođu na red, tako da sada posle podrobnog korišćenja mogu da napišem prave utiske. Uskoro će biti i recenzija. 



U proizvodima za negu tela se izdvojila samo Organic Shop kupka od mandarine i manga. O ovoj i još jednoj sam pisala post koji možete pogledati ovde . Dopada mi se što je ova kupka bez parabena, silikona...Lepo očisti kožu, koja posle nje bukvalno škripi :) Mirisi su divni i osvežavajući. Sigurno ću kupiti još neke njihove proizvode. 



U 2017-toj godini sam se prvi put susrela sa brendom Neutro Roberts. Čula sam za njih naravno, ali nisam ništa koristila, tako da je ovaj rollon pravo otkriće za mene. Njegov miris je pravi puderast i kada njega nanesete mirni ste ceo dan. Takođe još jedan plus jeste što je bez alkohola, pa vas neće ništa peckati. Potrošen je i dezodorans, a i kupila sam novu kolekciju neutrozero bez alkohola, parabena, aluminijuma, pa ćemo videti kakav je on. 



Dve palete koje sam non stop koristila su Max Factor i Maybelline. Oduševila sam se pigmentacijom, kao i kombinacijom boja u paletama. Lepo se blendaju, i možete ih koristiti kako za dan tako i za veče. Kad god žurim uvek posegnem za jednu od ove dve paletice. Za Maybelline sam pisala i recenziju, pa možete pročitati ovde . Planiram da kupim i Max Factor sa rozim tonovima. 


Pored paleta senki lakovi su moja ljubav. Odlučila sam se za ova tri, jer da sam krenula da odvajam najbolje ceo post bih posvetila njima :D Prvi je Avon  gel shine. Boja je divna pa sam ga često mackala. Dopada mi se što je baš kao gel kako i piše. Drugi lak koji mi je od boje, pakovanja, pa sve do četkice fantastičan, jeste Essence cubanita limitirana kolekcija. Imam još jedan iz te linije, dok treći nisam uzela, ali ako ga nađem da je ostao negde odmah ga kupujem. Loreal lak me je kupio sa prelepom bočicom pa kasnije i sa kvalitetom, ali i jednom interesantnom činjenicom a to je da on i miriše. <3 Ima neki divan miris koji me svaki put oduševi kada nanosim lak. Boja je divna prava crvena. 



Pravo savršenstvo za suvu kožu jeste ovaj Golden Rose puder u stiku. Odlično smo sarađivali, koliko god da mi je suva koža on mi nikad ne napravi fleke. U dva poteza četkom ili prstima ga nanesem. Stvarno tekstura, blendanje sve je odlično i nemam zamerku, jedino pakovanje može da bude kvalitetnije, ali da zanemarimo to jer je puder odličan. Ima veliki izbor boja, pošto mi je ovaj pri kraju sigurno ću kupiti još jedan. 



Maskara brenda Miss Sporty koju sam platila dve za dvesta i koji dinar je pravo oduševljenje i pobija onu teoriju da sve što je jeftino nije baš dobro i kvalitetno. Moje trepuške sa ovom maskarom su bile savršene. Lepo ih je produžavala, i pravila volumen. Četkica je silikonska pa ih je i lepo odvajala. Nisam je videla na rafovima, ali ako negde naletim na nju kupujem deset :D 


Posle trepuškica tu su i obrvice i jedan ogroman favorit a reč je o Golden Rose olovci za obrve. Ni jedna olovka koju sam probala nije bila precizna kao ova, niti sam brže sređivala obrve kao sa ovom. Zaista topla preporuka svim ženama koje vole da iscrtavaju obrve jeste ova olovka. 


Ovo su moji favoriti kada su ruževi u pitanju. NYX intense butter gloss u nijansi berry strudel je definitivno nešto što sam obožavala u ovoj godini. Boja je prava drečavo ljubičasta, tako da devojke koje nisu navike da budu u centru pažnje, sa ovom bojom će to svakako biti. :) Tekstura je odlična, ne isušuje usne. Moraću još neku nijansu da kupim. Essence sjaj mi je stalno u torbi tako da sam ga često nanosila. Ima divnu teksturu, pravu kremastu. Aplikator je precizan, širok i sa njim nema greške. Imam još jednu nijansu koja je više nude. Moraću da pogledam da li imaju još ove sjajeve, pa da se počastim sa još nekom bojom. A sada dva Golden Rose proizvoda koja su kod mene uvek u paru. Čuvena nijansa ruža 05 i olovka u broju 245 su po meni najveći favoriti. Kada želite da izgledate glamurozno samo nanesete ovaj duo i vi ste spremni da zasenite sve :) Još jedan Essence ruž koji mi je top preko nijanse pa do teksture. Njega nanosim kad god želim da izgledam sveže. 

I drage moje došle smo do kraja :) Ovo su moji favoriti za 2017-tu, i sve ih obožavam. O svakom sam rekla po koju reč jer nisam htela da se ovaj post pretvori u recenzije, ali sam vam dovoljno predstavila svaki proizvod ponaosob. 

Koji su vaši proizvodi za ovu godinu? 

Pišite mi <3 


11 коментара:

  1. Dosta divnih proizvoda imas draga <3 mnoge sam i sama probala i bas mi se dopadaju. Eucerin micelarna je i meni favorit 2017. <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши
  2. Super favoriti, uživala sam čitajući. Avon spa kolekcija se i kod mene pokazala odlično, Maybelline paletu imam identičnu i pokazala se savim korektno. GR ruževi su mi definitivno najbolji ikada.

    ОдговориИзбриши
  3. I moj favorit je Golden Rose puder <3
    http://zenskiposlovnikutak.com/uvod-u-bloging-na-blogger-u/

    ОдговориИзбриши
  4. Prelep review draga :) Koristila sam golden rose tecan ruz i odusevio me je.Zapratila sam te,nadam se da ces i ti moj blog :)
    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post, većinu proizvoda sam isprobala, takođe, jako volim ovu planet spa kremicu ♥♥

    ОдговориИзбриши
  6. Great products. I like the products of Eucerin so much.I follow you. Would you follow back?
    Have a nice weekend :)!

    ОдговориИзбриши