петак, 26. јануар 2018.

Romwe- Moj odabir za svaki dan



Pozdrav devojke :) današnji post je pravi dark post :) Mnogo volim modni trend gde je na haljini- džemperu kao dodatak košulja-kragna, takav komad mi daje mogućnost da budem i elegantno ali i casual obučena zato sam u ovoj wish listi akcenat stavila na haljinu koju mogu kombinovati na različite načine. Uz takav komad garderobe meni savršeno idu i crne čizmice koje sam takođe izabrala. Kardigan i ranac su uvek dobro došli, ali u uz ovaj outfit posebno. Ceo izbor me podseća malo na Oksford stil, a malo na dark princeze (sigurna sam da razumete šta želim reći).




Haljina mi je prelepa, baš zbog ovih biserčića koji daju haljini notu ženstvenosti. Materijal je 97% polyester, 3% spandex. Savršeno se uklapa sa salonkama, čizmicama, a ko zna da iznese može kombinovati sa starkama.






Ove sezone su ovakve čizmice pravi hit, to dokazuje onu priču da nam se moda vraća. Sećam se kada je moja sestra u srednjoj školi nosila slične čizmice. Meni se ovaj model savršeno uklapa sa haljinom, ali i odlično ide sa drugim komadima odeće (kožne helanke, farmerke). 
Dva mala rajsfešlusa daju posebnu notu čizmama. Super su i za sneg jer imaju ovakav đon koji ne dozvoljava klizanje. 



Meni su kardigani must have. Ni sama ne znam koliko ih imam u svom ormanu. Razlog tome jeste što svaku kombinaciju može super da upotpuni. Takođe dobro dođe kada su večeri hladnije pa da se ogrnete. Ovaj klasični crni sam odabrala jer bi super išao uz haljinu sa biserima. Dolazi u veličinama (S, M, L, XL). Materijal je acrylic. 




Ranac je takođe nešto što svaka žena treba da poseduje, lepo upotpuni odevnu kombinaciju, a pored toga je i funkcionalan pa dosta stvari možete da stavite u njega. Ovaj klasični crni ranac je moj izbor kada je ova wish lista u pitanju. 

Kako vam se dopao moj odabri za svaki dan? 
Šta je to što vi birate da nosite na dnevnom nivou? 

Hvala na čitanju! <3 

6 коментара: