субота, 13. јануар 2018.

Jaknica sa sajta Romwe



Pre izvesnog vremena sam ostvarila saradnju sa sajtom Romwe, i imala sam priliku da izaberem nešto sa njihovog sajta. Kako smo u periodu blaže zime, odlučila sam se za prelepu kraću jaknicu. U nastavku sledi moje mišljenje o istoj.

Na početku moram reći da nije lako izabrati stvari kod online kupovine, a da vam uvek odgovaraju.Ali eto meni se ovog puta posrećilo i malo je reći da mi je veličina savršena :)



Jaknica nije puno debela, napravljena je od materijala kao ćebence pa je možete nositi kada nije puno hladno. Znam da se ponavljam, ali moram vam opet napomenuti da mi veličina odgovara skroz. Na sajtu imate i tabelu sa merama, pa lako možete da odredite koji komad garderobe će vam odgovarati. Moja je u veličini XL.

Jakna je lepo zaista lepo urađena, rubovi proštepani, nigde nema končića koji vise. Pri oblačenju nemam problema sa zatezanjem u bilo kom delu. Odlučila sam se za ovu boju posto je jako zahvalna za održavanje.
Sa strane imate dva mala džepčića opet dovoljna za neke sitnice.Velika kapuljača mi evocira uspomene na Crvenkapu pa sam se na kratko pri prvom oblačenju vratila u detinjstvo :) Sa unutrašnje strane je u sivoj boji. Ima samo jedno dugme, koje je urađeno tako da se ne vidi, što je meni baš fora.




Dužina je korektna nije prekratka nego lepo pada. Dame verujte da super ide uz suknjicu, ali i na helanke, farmerke.

Planiram da kupim Ugg čizmice u boji kao što je jaknica, mislim da će super ići kao kombinacija za prohladne dane.Već vidim sebe kako se stapam sa koloritom suvog lisca na obroncima Zvezdarske šume u zagrljaju popodnevnog sunca.

Jaknicom sam baš zadovoljna, tako da ako vam se dopada možete slobodno da je naručite moja skromna ocena je 10.

Paket mi je stigao dosta brzo, i nisam platila carinu što je odlično.




Kako vam se dopada jaknica? 

Dostupna je sa sledećeg linka https://goo.gl/M3t8dB 

Čitamo se u idućem postu. 

Hvala na čitanju! 


24 коментара:

  1. Predivna jaknica, divno ti stoji! xoxo

    http://lifella2.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Mnogo mi se dopada ta jaknica i zaista odlično izgleda. Takođe, mislim da bi bila idealna za jesen po boji, ali nije loša ni za ovo malo ljepše vrijeme ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  3. Jaknica je zaista fenomenalna. Baš mi se dopada. Odličan izbor draga 😍😄

    Ukoliko zelis,pogledaj moj blog. Nova sam,pa bi mi neizmerno znacilo 💋💋

    ОдговориИзбриши
  4. Mnogo mi se svidja jakna! Prelepa je, super ti stoji 😘

    ОдговориИзбриши
  5. Jako je lepa jaknica, odlično ti stoji, Romwe uvek ima najlepšu ponudu ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Divan post, jako lijepa jakna i zaista ti odlicno stoji.
    Ako zelis da se medjusobno zapratimk javi mi u kom. na mom blogu. :)
    https://belyfashionadress.blogspot.ba/?m=1

    ОдговориИзбриши