четвртак, 8. август 2019.

Too Faced - Primed & Peachy cooling matte skin perfecting primer



Ćao devojke moje danas vam donosim recenziju Too Faced Peach prajmera. 
Odmah na početku moram da kažem da se iskreno nisam susrela sa puno prajmera za lice (sem testeri) a razlog tome je taj što nemam neko problematično lice, pa sam smatrala da mi taj korak u šminkanju nije potreban. Međutim kako godine idu sa njima dolazi i promena na koži što je i normalno jer svašta nešto utiče na nju hormoni, ishrana, genetika... Tako da su se meni pojavile proširene pore (deo kod obraza, nos) i iako mi je suva koža ta zona mi je podivljala tako da se taj teo masti pogotovu još kada stavim puder. 
Tako da sam ipak morala da uvrstim prajmere u svoju make up rutinu, a prvi koji se našao kod mene jeste upravo Too Faced Peach prajmer. 



Počeću prvo od pakovanja koje je prelepo, mada ko još može da odoli Too Faced brendu i njegovim pakovanjima!?
Prajmer dolazi u vrlo kvalitetnom plastičnom-gumenom pakovanju koje je toliko fotogenično da sam ja baš uživala slikajući ga, a kasnije sam imala muku koje slike da odaberem za post pa se nemojte "ljutiti" ako ih bude puno :D No da se vratim na pakovanje... a smešteno je u kartonsku kutiju koja je isto tako slatka, i vidi se da su obraćali pažnju na detalje pa se unutra na kartonu mogu videti odštampane breskve. 
Takođe moram da kažem da je patent gde izlazi proizvod veoma kvalitetetno odrađen pa nemate problem pri istiskivanju previše proizvoda, isto tako na metalnom delu imaju tačkice koje su napravljene da se lepo poklopac zatvori i ne dođe do prosipanja proizvoda. 
Prajmer ima 40ml i sasvim je dovoljno jer treba vrlo mala količina.
Na jednoj strani kartonske kutije se nalazi sastav dok je na drugoj napisano da je proizvod osvežavajuća mat krema od breskve i slatke smokve koja zamagljuje i izglađuje ten, i da odgovara svim tonovima kože. Što se sastava tiče tu se preterano ne opterećujem i iskreno retko kada gledam sastav, ali vama kojima je to bitno sam slikala sastav pa možete pogledati.





Kada smo saznali kakvo je pakovanje red je i da se napiše kakav je sam proizvod i da li mi se dopao. 
Najiskrenije prajmerom sam oduševljena i moram da kažem da mi je izuzetno drago što je baš prva kupovina, i ona prava proba upravo sa ovim brendom (hoću reći da nisam omanula). 

Pre nego što stavim bazu ide krema pa zatim stavim i nju, ne stavljam je na celo lice već samo na one "kritične" delove. Gušće je teksture pa mi odlično popuni sve one sitne rupice od proširenih pora i mitisera. Prvi put kada sam ga nanela (nos) oduševila sam se kako izbluruje kožu, sve lepo zagladi i pripremi za sledeći korak. Puder nakon njega tako fino "legne" da ja nemam reči, lice na slikama izgleda fantastično. Ima prijatan miris koji uopšte ne guši. a boja je rozikasta.
Takođe sam primetila da baš produžava trajnost pudera što je vrlo važno svima nama koje želimo da nam šminka duže traje posebno ako idemo na neko veselje. Cena mu jeste malo jača oko 3000-4000 din, ali zaista vredi svaku paru jer će vam stvarno dugo trajati pošto je vrlo mala količina potrebna.


Da sumiramo utiske:)
 - Vrlo simpatično i kvalitetno pakovanje,
 - Odlično popunjavanje,
 - Dugotrajna postojanost,
 - Dovoljna količina.

Mislim da je stvar jasna, veoma sam zadovoljna proizvodom i svima bih ga preporučila. Ako razmišljate koji da kupite, a da vam cena nije velika moja topla preporuka je ovaj.



Da li vam se dopala recenzija? Devojke koje ste ga koristile vaši utisci? 

Нема коментара:

Постави коментар