уторак, 26. децембар 2017.

Novogodišnji Haul-Jysk, Jumbo, Tempo...

Zdravo dragi moji :) Evo mene sa jednim interesantnim postom ako volite da ukrašavate svoj dom za Novogodišnje i Božićne praznike.

U proteklom periodu sam kupovala neke stvarčice u Jumbo, Jysk, Tempu, i kod Kineza.
Meni je ovaj tip postova jako interesantan, pa se nadam da ćete i vi uživati.

Svake godine dokupljujem ukrase i stvari za dekoraciju, jer lepo oplemene dom, a i čine da se osećam ušuškano i opušteno uz dobar film i toplu čokoladu :)



Dekorativne jelkice sam uzela kod Kineza, i baš su simpatične da stoje na stolu. Veću sam platila 250, dok je manja bila 150 dinara. 

JUMBO


Jumbo me je oduševio sa izborom novogodišnjih stvarčica. Zaista ima svašta nešto interesantno, od šolja, tanjira, ukrasa... Kao što možete videti sa slike, uzela sam metalne kutijice u obliku Deda Mraza i jelke koji su presimpatični. Stoje mi na stočiću u dnevnom boravku, a u njih sam stavila bombone, keksiće i čokoladice. Koštale su po 250din. Podmetače sam uzela takođe u novogodišnjem fazonu, i super su mi došli jer mi je stočić stakleni. Kuglice mogu biti i kao ukrasi za jelku, a meni stoje na trpezarijskom stolu kao dekoracija (oko 100din komad). Zvezda ove kupovine je definitivno Irvas :) (399din). Mnogo je lep tako zlatan. Salvete u obliku odela deda mraza su mi hit (150din).  Inače skupljam salvete, pa sam i ovakve morala da imam :) Olovke su pravi izbor ako imate decu ili nekom detetu za poklon, na vrhu su gumice (oko 150din 3 kom). Korpice sa sneškom za mafine ili neke druge đakonije. ( oko 100 din) Drvca sa crvenim bobicama sam uzela i kao dekoraciju na poklon kutiji i kao ukras za božićni venac. Takođe i zlatni cvet sam uzela za dekoraciju poklona. 
Još jedna stvar iz ove kupovine jeste šolja sa simpatičnim nazivom. 


U Tempu smo isto uzeli neke stvarčice, doduše više za dekorisanje stola. Duguljasti nadstoljnjak sa kariranim dezenom mi je skroz fora, a i lepo ide uz moju crvenu kuhinju :D (650din). 
Krpa sa super nazivom će više služiti kao mini stolnjak jer mi nije baš za prljanje i brisanje sa njom (170din). Tri ukrasa sam uzela jer sam mislila da će mi se složiti uz jelku, ali ipak će ostati za sledeće ukrašavanje. Zvezda (150din), Srce (90din), Kugla (75din), Prstenje za salvete je lepo odrađeno i nije koštalo puno (125din 4 kom u pakovanju). Sijalice sam uzela dva komada, ali moram priznati da sam se razočarala jer je kabl 2,5 m ima dvadeset lampica, ali to dosta izgleda kratko tj. deo gde su lampice je dosta kratak dok je ostatak kabl koji ne služi ničemu :(  (330din komad). 
Oduvek sam volela dekoraciju za slikanje pa sam morala da kupim jedan novogodišnji i jedan  da kažem kao party set, super je fora kada dođe društvo. (125din po pakovanju.) Takođe sam kupila i nadstoljnake za tanjir, ali moram reći da nisam zadovoljna jer nisu isto šiveni pa jedan dođe manji od drugog (89din komad), Zlatni sprej (250din).



U Jysk-u nisam nešto puno kupovala , ali je kupljeno ono što sam želela već neko vreme kao što je beli jastučić (oko 800din). Bila je dobra akcija pa je kupljeno i ćebence (oko 500), sveća na baterije je odlična stvar za neke prostorije koje bi osvetleli i dekorisali a ne boravite stalno u njima (hodnik...) pa se ne morate plašiti požara :D (oko 200din). Šolja mi je omiljena i stalno pijem čaj iz nje (oko 250din).


I to bi bilo to dragi moji od ovog posta i ove kupovine. 
Nadam se da sam vam pomogla i dala neke ideje šta bi i vi sebi mogli da kupite :) 

Hvala na čitanju <3 

6 коментара:

  1. Ovaj blog je pravo otkriće za mene jer obično ne čitam ovakve tekstove. Ovo me je privuklo jer volim dekoraciju,i sve je tačno sto ste napisali. Dekoracija je bitna jer oplemenjuje dom i daje osecaj praznicne ušuškanoati.
    Narocito mi se dopadaju metalne kutije za keks. Svecama na baterije sam odusevljena, imam ih nekoliko, stvaraju idilicnu atmosferu.
    Karirani nadstoljnjak je hit��

    ОдговориИзбриши
  2. Jooj kako mi se dopada tvoj post. Stvari mi se zaista mnogo dopadaju i odlično izgledaju. Meni je jako zanimljivo uređivati kuću iako još uvijek nisam nikako isprobala, ali svakako ću ove godine to isprobati i nadam se da će to biti dobro ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga Marija :) Hoće sigurno, sa dekoracijom uvek možeš da eksperimentišeš ;)

      Избриши