петак, 28. септембар 2018.

Aussie Miracle Repair Shampoo & Aussie 3 Minute Miracle Reconstruction - Recenzija


U današnjem postu ću vam predstaviti čuveni Australijski brend Aussie. Verujem da ste sve već upoznate sa njihovim šamponima i maskama. A ja vam donosim moje mišljenje o najpoznatijoj Repair Miracle Reconstruction kolekciji. Davno je kupljena i načeta, ali nije stizala na red za recenziju. 

Postoje različite linije 3 minute miracle tretmana: 

-Aussie 3 minute miracle reconstruction treatment- Najpoznatiji od svih tretmana, ali su mišljenja podeljena, ili vam se dopada ili ne. 

-Aussie 3 minute miracle miracle shine - Za sjaj kose. 

-Aussie 3 minute miracle colour mate - Za farbanu kosu i osvežavanje boje. 

-Aussie 3 minute miracle lucious long - Za dugu kosu i njeno održavanje. 

-Aussie 3 minute miracle frizz remedy - Daje vlažnost kosi.

- Aussie 3 minute miracle take the heat - Za zaštitu od toplote. 



Na samom početku moram da kažem da mi se pakovanje baš dopada pogotovu na maski. Otvor nije klasičan već ima nalepnicu koja se odlepi, a kroz mali otvor blagim stiskom izlazi proizvod. Poklopac kod šampona je isto interesantan klikom na dole otvarate poklopac gde kroz mali otvor izlazi proizvod. Pakovanje je napravljeno od čvrste i kvalitetne plastike. Šampon ima 300ml dok maska ima 250ml. Miris mi se više dopada kod šampona, na maski je jači miris ali nije nepodnošljiv. 
Posle kupanja celo kupatilo mi miriše, čak i sutradan se miris zadrži na kosi. 

Šampon: 

Kao što sam već rekla miris mi se jako dopada, pogotovu jer se zadržava na kosi. Sadrži ulje makadamije, semenke jojobe i avokada. Iako ja koristim dva šamponiranja sa ovim je dovoljno i jedno. Tekstura je ređa i ima satenski momenat. Baš lepo peni i kosa posle njega škripi što ja baš volim. 
Primetila sam da mi kosa posle ovog šampona lepo sarađuje. Lepo se raščešljava, oblikuje, mekana je i sjajna. Nekad ga koristim zajedno sa tretmanom, a nekad sa drugim pakovanjem. Često kosu tretiram sa figarom i fenom, a još je i farbana pa sam bila skeptična kako će mi kosa izgledati nakon upotrebe, ali što se mene tiče sve kriterijume je opravdao. 

Tretman: 

Tretman je namenjen suvoj i oštećenoj kosi koju dubinski neguje. Sadrži ekstrate australijske melem-metvice. Malo gušći od šampona, sa jačim mirisom. Iako piše da se koristi tri minuta kada ne žurim ostavim ga duže taman dok se ja obrijem ili ispilingujem telo. Veoma mi se dopada kako moja kosa izgleda nakon tretmana. Lepo se raščešljava, nema momenat da mi je kosa zamršena što zna da bude slučaj sa drugim pakovanjima. Daje fin volumen i primetan sjaj. Kosa je mekša i glađa na dodir. Ne masti kosu i ne otežava je. Ako vam je kosa suva, beživotna i bez sjaja preporučujem vam da probate ovaj tretman. Znam da sastav i nije tako dobar ( sadrži dosta alkohola i parabena ) ali iskrena da budem ja se nikad nisam preterano nešto brinula oko toga niti sam to gledala. Pa sad ko to gleda neka proizvod preskoči. 



Sastav šampona:

Aqua, Sodium Lauryl Sulfate, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycol Distearate, Sodium Citrate, Cocamide  MEA, Sodium Xylenesulfonate, Parfum, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Citric Acid, Sodim Benzoate, Sodium Chloride, Glycerin, Tetrasodium EDTA, Limonene, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Benzyl Alcohol, Linalool, Coumarin, Magnesium Nitrate, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Persea Gratissima Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Methylchloroisothiazolinone, Magnesium Chloride, CI 19140, Methylisothiazolinone, CI 17200. 


Sastav tretmana:

Aqua, Cetyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Stearyl Alcohol, Quaternium-18, Bis-Aminopropyl Dimethicone, Benzyl Alcohol, Ceteryl Alcohol, Hydroxypropyl Guar, Glyceryl Stearate, Parfum, Polysorbate 60, Citric Acid, EDTA, Propylene Glycol, Oleyl Alcohol, Magnesium Nitrate, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Melissa Officinalis Leaf  Extract , CI 19140, Phenoxyethanol, Methylparaben, Methylchloroisothiazolinone, Magnesium Chloride, CI 17200, Methylisothiazolinone, Propylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Ascorbic Acid, Sodium Sulfite, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate. 


 Proizvode možete naći u Dm-u. I cena je negde oko 900 dinara, mada budu i akcije pa ih možete kupiti za oko 700 dinara. Zadovoljna sam sa ovim preparatima, i sigurno ću ih ponovo kupiti. Već gledam da probam neku drugu kolekciju. 

Da li ste probale Aussie proizvode, kakva su vaša mišljenja? 

Нема коментара:

Постави коментар