понедељак, 29. октобар 2018.

SAJAM KNJIGA 2018

Završio se još jedan sajam knjiga, a ja ušuškana u krevetu sa šoljom čaja reših da vam napišem kratak izveštaj za ovu godinu. Dan koji mi je "zapao" bio je četvrtak (školski dan) početak i nije bio baš obećavajuć, jer je dečice bilo puno međutim posle su se malo razdvoili. Sva sreća jer od njihovog laktanja i gurkanja mi nije bilo dobro :D

Prvi štand kao i svake godine koji sam posetila bila je izdavačka kuća Urban Art gde me je dočekala divna i uvek prijatna Tamara Kučan sa njenom novom knjigom Bivirgata. Uz prijatno okruženje njenog štanda koji je svake godine sve lepši i lepši ćaskali smo o novoj knjizi, predhodnim romanima kao i knjigama njenih kolega, gde sam na poklon dobila prvu knjigu mladog pisca Jovana Milića.
Veliko hvala Tamari na tome. O Bivirgati će se tek pisati, ali pre nje će biti recenzija knjige Profajler.


Sledeći štandovi koje sam obišla bili su Laguna i Vulkan. Ove godine tri knjige su kupljenje u Laguni. Nova knjiga Jelene Bačić Alimpić-Kofer iz Berlina. Novi učenik-Trejsi Ševalije i Zgažene bulke-Afiniti Konar. Želela sam još da kupim i Moja baka vam se izvinjava i Čovek po imenu Uve, ali to nekom drugom prilikom.
Kada je reč o Vulkanu tu uvek nađem neke sjajne akcije i zanimljive naslove pa sam tako kod njih kupila osam knjiga :) Bile su akcije 3 za 999din, 1 za 399din, 3 za 799din, 3 za 499din...
Trenutno čitam Lovac na duše-Donato Karizi  i pošto mi se knjiga veoma dopala poželela sam još neku njegovu da kupim pa sam ih dodala na spisak. Možete li da zamislite moje oduševljenje kada sam videla da se još tri njegove knjige nalaze u akciji 3 za 999din, naravno da sam sve kupila koje su bile na akciji (Noć mi te uzima, Dečak od stakla, Šaptač).
Devojka iz Bruklina kao i nova knjiga Noć i devojka-Gijom Muso su dodate u kolekciju.
Iako sam gledala filmske ekranizacije čuvenog reditelja Stivena Kinga njegove knjige nisam čitala. Pošto je Zamka za snove bila na akciji odlučila sam da je kupim i vidim da li će mi "leći" njegov stil pisanja. Čim pročitam biće i recenzija. Biblioteka mrtvih-Glen Kuper je dugo bila na listi želja i napokon sam je kupila pa ćemo videti kakva je. Prošle godine sam otišla bez svog primerka Majstor i Margarita, ali ovaj put sam čvrsto rešila da se to ne dogodi i napokon je kod mene. O divnoj ilustraciji na koricama neću ni da govorim.



Ove godine sam obišla i deo sa polovnim knjigama gde ima pravih blaga, ali kako to nisam planirala da obiđem kupila sam jednu knjigu tj. suprug mada i ja ću je pročitati sigurno, u pitanju je Celestinsko proročanstvo. Oduševila sam se koliko dobrih i očuvanih knjiga ima. Knjige Isidore Bijelice, Ljiljane Habjanović Đurović se mogu naći za 400-500dinara onda stručna literatura za 300 din, kompleti klasika za oko 5000dinara. Knjige na nemačkom, engleskom... Zaista vredi odvajati novac i sledeće godine obići ovaj deo verujem da ćete svašta interesantno naći.



Takođe štand koji mi je posebno privukao pažnju jeste Makart Store & More. Baš lep i upečatljiv štand sa puno lepih naslova. Njihove knjige su baš nekako posebne, žao mi je što sam se već istrošila pa nisam mogla da kupim bar jednu knjigu, ali sledeće godine eto mene kod njih :)




Evro Book ima odlične naslove, prošle godine sam kupila Romanove i Jerusalim-Sajmona Sibaga Montefjorea i toplo ih preporučujem svima koji žele da više saznaju o istoriji Rusije ili Jerusalima. Ostala sam čežnjivo gledati sve delove Hari Potera spakovane u onu njihovu divnu kutiju i rekla sebi da će sledeće godine krasiti moju policu. Takođe i novo izdanje Putovanje kroz istoriju magije je izašlo premijerno na sajmu. Baš je lepo ilustrovao. Sve pohvale za Evro Book.




To su moji utisci sa ovogodišnjeg sajma knjiga. Sve u svemu zadovoljna sam kupovinom, naravno kada si na takvom mestu uvek je moglo još knjiga da se kupi, ali  i ovo je sasvim ok.



Koje knjige ste vi kupili, kako ste se proveli? :)


1 коментар: