понедељак, 24. април 2017.

The Versatile Blogger Award



<3 Zdravo damice moje <3 


Današnji post je posvećen jednoj divnoj i po sve interesantnoj nominaciji koju sam dobila od moje drage Ike sa bloga Lepojkica i mama, ako je kojim slučajem niste zapratili obavezno to učinite jer devojka piše odlične i kvalitetne postove! 

Hvala Iko za nominaciju! :* 

A o čemu se radi u ovoj nominaciji pročitajte u nastavku ;) 

Moram da: 
-napišem 7 činjenica o sebi,
-da nominujem najviše 15 blogo koleginica, i da ih obavestim o nominaciji,
-da se zahvalim devojci koja me je nominovala i,
-da objavim sliku u svom tekstu, kao i pravila. 

* Činjenice o meni *

1. Veliki sam zaljubljenik u knjige i čitanje. Moja ljubav prema knjigama je počela u srednjoj školi i od tad non stop čitam, i kupujem knjige. U dnevnom boravku sam sama projektovala kako želim da mi izgledaju police preko celog zida da bih sve svoje knjigice mogla da smestim. Sajam knjiga nijedan ne propuštam. 

2. U duši sam emotivac pravi. Za čas se rasplačem, a ko sve probudi tu moju da kažem slabost bolje da ne znate :D ( Stare osobe, beskućnici, psi lutalice, tužni filmovi...) Takodje se mnogo brzo vezujem za ljude, (pošto sam jako druželjubiva)  što mi je jedna veeelikaaa greška, jer živimo u takvom svetu gde nisu svi ljudi dobri pa te uvek u nekom trenutku neko povredi i izda. 

3. Kažu ljudi u mom okruženju da sam pravi veseljak, uvek sam nasmejana, za čas napravim neko zezanje, šalu, sa mnom nikad nije dosadno. Uvek nešto odvaljujem, i što bi moj muž rekao knjigu mogu o tvojim odvalama da napišem :D Muzika mi je jako važna. 

4. Veoma sam impulsivna, kao tempirana bomba :D Ali dobro to na svu sreću brzo prodje :D Živahna sam i brza, ne volim usporene ljude koje nemaju ni malo života u sebi, ali dobro svi smo različiti :) 

5. Obožavam da putujem, upoznajem  druge kulture, narode. Sav novac bih dala na putovanja, jer sve je drugo potrošno, ali ti trenuci, uspomene ostaju večno u sećanju. Za sada neostvarena želja mi je da posetim Rusiju ( Moskva, Sankt Peterburg ) sve me zanima za tu zemlju! <3 

6. Neostvarena želja mi je da budem vaspitačica, decu obožavam <3 

7. Šminka je moja ljubav, moja pokretačka snaga, u njoj pronalazim mir. Drugarice kada dodju kod mene zezaju me da imam parfimeriju u kući, i da one šta god im treba mogu da nadju kod mene :D Palete senki i lakove obožavammmm to bih svaki dan mogla da kupujem i nikada mi ne bi bilo dosta, šta ću ljubav je to <3.

Eto to su mojih 7 najinteresantnijih činjenica o meni, mada ima ih još dosta. 

A sada ču nominovati moje drage blogo koleginice, nadam se da će odgovoriti na nominaciju :) 

1. Alex Sparrow blog
2. Taupe Candy 
3. Šta Mi Treba 
4. Tasha Krsmanovic 
5. A Mug of Cocoa 
6. SSForeverMakeup1 
7. BlogoMarija 
8. Appliedartsaa 
9. Beleške još jedne Ane 
10. Little Obsessions 
11.My Beauty Corner  


2 коментара:

  1. Hvala puno Joko sto si se odazvala pozivu :) ljubim te puno :* :* :* drago mi je sto smo culi neke nove cinjenice o tebi i bolje te upoznali <3 <3 <3

    Lepojkica i mama

    ОдговориИзбриши
  2. Nema na čemu Iko, hvala tebi još jednom na nominaciji! :* :* :* <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши