недеља, 23. април 2017.

Essence Soft Touch Mousse Concealer

Zdravo drage moje,

danas vam pišem o Essence korektorima, jedan je svetlija nijansa a drugi tamnija, tako da možete videti dve nijanse pa uporediti koja je bolja za vaš ten.



Da budem iskrena nikada nisam koristila korektore koji su teksture kao mousse već one da kažem tečnije i u drugačijoj tubici. Ali sam se ovim baš pozitivno iznenadila.

Korektori dolaze u staklenim teglicama od po 5g, što je morate priznati i više nego dovoljno uzimajući u obzir da sa korektorom pokrivamo malu površinu lica.
Bočica je baš simpatična i kvalitetna što je meni jako bitno, ne volim kada su pakovanja ne kvalitetna.


Prva nijansa je 20 Soft Sand koja je za nijansu svetlija od drugog korektora koji ću vam malo kasnije pokazati. Ovu nijansu najviše koristim kada želim da posvetlim podočnjake i da napravim konture. 
Tekstura je baš kao mousse, baršunasta i mekana na dodir. Korektor se lepo nanosi ne pravi grumuljice. Ne uvlači se u sitne borice što je još jedan veliki plus. Lepo prekriva crvenilo, bubuljice i ostale nepravilnosti. 


20 Soft Sand 

Druga nijansa je 10 Soft Beige koja je malo tamnija od predhodne. Nju najviše koristim kada pokrivam crvenilo i kada želim da pokrijem podočnjake ali da izgleda prirodnije i da se stopi sa mojom bojom kože. Tekstura je naravno kao i prva nijansa nežna i laka za nanošenje. Možete ih nanositi prstima ili četkicom, ja nanesem prstom pa utapkavam sa beauty blenderom. 


10 Soft Beige 

Moje mišljenje o ovim korektorima je jako pozitivno, baš iz razloga jer sam prvi put probala takvu teksturu a ostala oduševljena. Preporučujem ih svima jer su vredni pažnje. 



Da li ste koristile ove korektore, kakvo je vaše mišljenje o njima? 

Do sledećeg čitanja pozdravlja vas vaša Lady! 


13 коментара:

  1. Odličan post,draga!Imala sam priliku isprobati ovaj korektor i nije mi se dopao. :)

    anastasjastyles.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam znala da postoje korektori u ovom obliku, a pogotovu da iz essence proizvodi :)
    Hvala na preporuci, verujem u tvoj izbor ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Obozavam njihove proizvode :) ovaj korektor nisam do sada probala ali super deluje :) malo je cudno sto je u teglici jer sam navikla na one sa aplikatorom ili u stiku :) Odlican post, kao i uvek draga <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da jako su kvalitetni proizvodi a i pristupačni! :) E da baš je čudno pakovanjce ali i simpatično skroz :) ni ja se nikad nisam susrela sa takvim. Hvala Iko :* <3 <3

      Избриши
  4. Jovana draga, jos jedna izvanredna recenzija! Veliki sam ljubitelj essence proizvoda, tako da sam se obradovala citanju ovog posta. Konkretno ove korektore nisam koristila ali mi izgledaju veoma koristno i ajko interesantno.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga! :) Proizvodi su im fantastični i povoljni nema greške. Korektori su predivni, baš sam se iznenadila.

      Избриши
  5. Ja museve generalno obozavam, koristila sam Avonov i Max factor i odusevljena sam :) Verujem da je divan <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Do sad ih nikad nisam koristila, fantastična stvar...čim ove potrošim uzimam neki drugi :D :*

      Избриши
  6. Volim njihove proizvode :) Sjajan post.
    Zapratila sam vas, ako želite uzvratite.
    http://fashiontrendsfashionblog.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  7. I ja obozavam da probam nesto novo i pristupacno! Medju njihovim proizvodima sam vec pronasla par zanimljivih stvarcica, tako da su i ovi korektori verovatno super! Odlican post!

    ОдговориИзбриши