четвртак, 4. мај 2017.

NYX COVERAGE CONCEALER



Kako se moja koža lica s' godinama menja, i kako iz dana u dan vidim promene na njoj (crvenilo, ispucali kapillari...) krajnje je vreme bilo da uvrstim neki bolji zeleni korektor u moju makeup rutinu.
Dugo sam razmišljala koji da kupim a da ima dobru pokrivnu moć i izbor je pao na ovaj Nyx-ov.


Samo pakovanje dolazi u kvalitetnoj plastičnoj teglici, i proizvoda ima 7g što je sasvim dovoljno jer meni služi samo da pokrijem male površine na licu. Ovaj korektor možete naći pod imenom GREEN/VERT a broj je CJ 12. Cenu tačnu ne mogu da vam kažem jer ga nisam kupila skoro, ali svakako možete pogledati na sajtu Aleksandar cosmetics. 

Formula: 

Hidrantna formula napravljena je da prekrije crvenilo i tamne krugove. Korektor je jako koncentrovan i jednostavno se nanosi uz pomoć četkice ili prstima (utapkavanjem). 

Sastav 

Korektor mi se super pokazao, jako je postojan i pigmentovan pa sam mirna kada ga nanesem jer znam da mi se neće videti crvenilo i kapilari. Posle nanošenja korektora nanesem i puder i tako sve lepo zamaskiram. Jedino šta sam primetila kod korektora jeste to da je pod prstima tekstura onako masnjikavija, ali kada se nanese na kožu malo suvlja pa mislim da nije baš pogodan za suvu kožu da se često nanosi, a i sam proizvođač kaže da je jako koncentrovan. 
 Na sledećim slikama možete videti kako sam prekrila ranicu koju sam imala na ruci. 


Mislim da je razlika očigledna. Sve je lepo pokriveno i crvenilo se ne vidi. 
Ovaj korektor može da se koristi i kao baza za kapke, ali ga ja tako nisam koristila. 


Pored ovog zelenog imate u ponudi i: 
-Žuti-prekriva tamne krugove ispod očiju.
-Ljubičasti-za postizanje svetlijeg tena. 
-Narandžasti-prekriva tamne nesavršenosti. 
-Zeleni-prekriva crvenilo. 

Shodno vašem problemu na licu birate boju korektora.


Jako sam zadovoljna ovim korektorom, i ko god ima neki problem na licu može slobodno da ga kupi neće se pokajati, imaće odličnu pokrivenost i biće miran ceo dan pogotovu ako idete na neku svadbu ili događaj gde morate da budete ceo dan našminkani. 

Da li ste probale ovaj korektor, kakvo je vaše mišljenje? 

Hvala na čitanju! 

14 коментара:

  1. Ja muku mučim sa podočnjacima, pa sam se ja odlučila za isti ovaj korektor samo u žutoj boji. Koristim ga više od pola godine i baš sam zadovoljna.. :)

    Nosce te ipsum by Milica

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicna nijansa je i ona u GR paletici, jako se lepo radi sa njom <3 Generalno nemam nepravilnosti na licu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E da i za nju sam čula da je ok... dobra je što je i zgodna za put ima sve u njoj :)

      Избриши
  3. Odlican post draga <3 ovo mi definitivno treba za bubuljice i druge probleme na licu. :) imam Catrice zeleni korektor i ne snalazim se bas najbolje sa njim :D
    Ako ti nije tesko pogledaj moj novi post i klikni na linkove ispod slika :D hvala puno <3
    http://lepojkicaimama.blogspot.rs/2017/05/moja-romwe-wish-lista.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj odličan je, a ja Catrice nisam probala mada sad sam sa ovim mirna :D Naravno da hoću ;) <3

      Избриши
  4. Odlican post draga! Nisam probala ovaj korektor ali bih bas voljela!

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  5. I ja ovaj povremeno koristim, samo mi je nekad previše suv, ali mislim da zato dobro pokriva. Trenutno isprobavam novu Artdeco paletu korektora i uopšte nije loša - čitaćete. ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da jeste suvlji ali je zato za pokrivanje dušu dao :D Obavezno napiši recenziju da pročitamo tvoje mišljenje o tim korektorima ;)

      Избриши
  6. Jako me je zanimalo kakav je ovaj korektor, i onaj narandzasti iz iste kolekcije, jer mi cesto dodje period kada mi se koza lica upali :) Obavezno cu uzeti ovaj zeleni, pa javljam utiske :)

    ОдговориИзбриши