уторак, 9. мај 2017.

Empties/Februar-Mart-April


Ufff dosta stvari se ovde nakupilo, ali nije ni čudo kada sam produžila za jedan mesec ovo moje trošenje i skupljanje praznih bočica, tako da sada čitate o potrošenim proizvodima za mesec Februar-Mart-April. Svašta nešto se tu našlo, i mogu vam reći da su ovakvi tipovi postova jako korisni. 
Da ne bih dužila puno krećemo sa predstavljanjem :) 


Avonovo mleko za telo iz kolekcije Care imam jako dugo, ali se nije pokvarilo tako da sam ga do kraja potrošila. Fine teksture koje u sebi ima sitne srebrne šljokice i sa mirisom ruže je. 
Nivea mini pakovanje kreme sam kupila jer mi je zgodno da imam u torbi kada ne želim da nosim velika pakovanja,  a još je super što kremu mogu koristiti i za lice i za ruke. Mada je i odlična stvar jer mogu pakovanje da iskoristim za kasnije samo stavim neku drugu kremicu. 
The Body Shop body scrub sa arganovim uljem je nešto najlepše što sam ja pomirisala i koristila u zadnje vreme. Granulice u pilingu su tako lepo sitno mlevene da nisu agresivne za kožu, a opet sa druge strane fantastično odrade svoj posao. Da ne govorim o tome kako je koža mekana od arganovog ulja. Jeste da su preparati ovog brenda skuplji, ali verujte mi vrede svaku paru, bolje i skupiti pare pa kupiti nešto kvalitetno nego imati mali milion jeftinih proizvoda koji ne služe ničemu (da se ogradim ne mislim da su jeftiniji proizvodi svi nekvalitetni). 
Još jedna mackalica iz Avona jeste body souffle sa Tajlandskim cvetom lotosa iz Planet Spa. 
Nisam sigurna šta bih rekla za ovaj proizvod, nije bio ni loš a ni nešto specijalno. Mana mu je razmazivanje po koži, i kada nekako uspete da ga namažete on počne nekako da se ljušti. Miris je lep, tekstura masnjikava ali opet nije radio dovoljno dobro svoj posao. 


Palmolive mleko za tuširanje sam bukvalno iscedila do poslednje kapi :D sadrži hidratantno mleko, 100% prirodne ekstrakte ulja makadamije i kakaa. Nemam šta više da dodam nego da kupite i probate ovo savršenstvo :D Balea osvežavajuća kupka me je svaki put podsetila na more kada sam se tuširala sa njom. Prelepo miriše na marakuju i freziju. O Baleinim pakovanjima i samim proizvodima neću ni da govorim puno jer se stvarno trude da uvek imaju nešto novo i interesantno. 


Potrošila sam ovo gigantsko pakovanje Avon šampona i mogu vam reći da sam baš zadovoljna sa njim. Lepo opere kosu, nahrani je i ne masti. Šampon je namenjen za suvu i oštećenu kosu a sadrži bademovo ulje i avokado. Batiste suvi šamponi su mi spas u zadnji čas :D I ko je ovaj preparat izmislio orden mu treba dati. Generalno svi batiste suvi šamponi koje sam probala su mi ok i savršeno rade svoj posao. FarmaVita maska za kosu sa araganovim uljem je moje otkrovenje. Kosa posle ove maske tako dobro i nahranjeno izgleda da ja nemam reči. Kosa je mekana, svilenkasta, lepo se raščešljava ma jednostavno fantastičan preparat. Inače FarmaVita je Italijanski brend a zvanični uvoznik za Srbiju je ULTRASUN. Ja ću svakako još nešto kupiti od ovog brenda jer sam maskom prezadovoljna. Kapi za kosu koje su po meni top i koje sam kupila na tonu jesu Avon Advance Techniques. Od osnovne škole pa do sad je jedan veliki period od kad se mi družimo, ali i sa pravom, jer su ovo kapi koje su meni najbolje, a probala sam ih puno. Ne maste kosu, lepo zaglade i daju sjaj vrhovima a pri tome prelepo mirišu. I još jedan Avon proizvod a u pitanju je sprej za kosu. Davno je kupljen ali nije nešto posebno dobar. Imam makadamija ulje i ekstrakt aloje. 



Prvi dezodorans koji sam potrošila jeste Get Beauty. Ne sećam se kada sam poslednji put probala neki dezodorans da mi se dopada a da nije Dove, Nivea...ali sada sam ga našla :) Ovaj dezodorans je meni omiljeni. Divno miriše, zadržava se dugo na koži. Sve pohvale za ovaj preparat. Ne znam kojih još mirisa ima, ali ovaj je svakako top. Drugi dezodorans je Dove. Tu ne gledam koji uzimam jer svi mi generalno odgovaraju. 


Kada su tečni sapuni u pitanju moj omiljeni jeste Afroditin od vanile, mislim da i vrapci na grani to znaju :D Prelep miris koji se dugo zadržava na koži, tekstura fantastična ne isušuje ruke. Još jedan tečan sapun jeste Balein sa papajom i mlekom. Takođe i Baleine sapune često kupujem jer mi prelepo mirišu. O Dove sapunima neću ništa pričati, jer nema tu šta da se kaže. Odlični su i to je to. 


I šminke se dosta trošilo tako da idemo redom. Puder koji sam potrošila je iz Oriflejma. Odličan proizvod lepo mi je odgovarao na koži, nisam imala nikakve neželjene reakcije. Lepo miriše i svakako bih ga kupila opet. Sephorina full action Extreme effect maskara je fantastična. Lepo izvuče trepuške, napravi volumen, takođe ih lepo raščešlja. Četkica je duža i tanja. 
Druga maskara koju sam potrošila jeste od brenda Lumene. Iskreno nisam bila zadovoljna ovom maskarom. Ništa posebno mi ne uradi sa trepavicama, i debelo moram da se pomučim da bih nešto uradila sa njom. Dolazi u pakovanju sa dva produžetka pa možete izabrati da li želite natural volume ili maximum volume. Avon sjaj (ne znam naziv jer mi se obrisalo sve sa pakovanja)  koji sam jako davno koristila pa su ga povukli i ponovo kada je došao u kataloge kupim ovaj i još jednu nijansu. Možda ste ga i viđale ima kao više boja u njemu. Prelepo je mirisao i imao divnu teksturu. Mislim da ga opet nema u katalogu. 
Golden Rose alajner je bio pristojan proizvod ali me je jako nerviralo što je mnogo proizvoda izlazilo, pa sam morala tri sata da ga nanosim da se ne bih umrljala. Još jedna mana jeste pakovanje, vrlo brzo posle kupovine sve se ogulilo sa proizvoda, a i sama bočica je nekvalitetna. 
Korektor sa kojim nikako nisam našla zajednički jezik jeste ovaj Avonov calming effects. Mnogo vodenkasta tekstura, ništa nije pokrivao. Brzo se izgubi sa lica, tako da se nećemo družiti više. 
E sad jedan odličan alajner Avonov :) Ovo je iz limitirane Colour Trend kolekcije. Žali Bože što ga nema više jer mi je savršeno odgovarao. Precizan i tanak aplikator, super postojanost na kapcima. Nadam se da će ga ponovo vratiti. Oriflejm senka u prahu mi i nije bila nešto posebno draga. Nije imala neku pigmentaciju, a i aplikator sa kojim se nanosila je bio mnogo tvrd i nepraktičan. 


Nevena skidač laka za nokte je pravo razočarenje. Kupila sam ga pre nekog vremena kada sam nešto žurila i nisam mogla moj Daliha aceton da tražim. Bočica je toliko nekvalitetna, plastika tvrdaaa užas da mi je trebala konjska snaga da istisnem aceton na vatu. Preskačite ga. Avon lakić u ovoj divnoj crvenoj boji sam obožavala, skroz sam ga potrošila i nameravam ponovo da ga kupim. 
Golden Rose lakove baš volim i uvek ih kupujem. A ovaj je kupljen davno pa je i bio red da se potroši. 


Dr plant vlažne maramice su bile užasne. Počev od kvaliteta samih maramica gde vi ako par puta krenete da brišete nešto sa njima one počnu da se cepaju. Drugo pakovanje, nekvalitetno kao i nepraktično jer otvor gde izlaze maramice je toliko oštar da vi kada povučete maramicu ona druga se ne izvuče pa onda vi morate da otvarate da izvlačite... Ne preporučujem. 
E sad moje omiljene maramice su na redu Baby Lindo je nešto najlepše. Prelepo mirišu, nežne su za kožu. Lepo su vlažne, ma milina. Nisam vam slikala sve kesice jer nema potrebe. 
Još jedan kvalitetan proizvod jesu ovi Cleanic Professional tuferi. Nežni, kvalitetni. Sve preporuke. 

I došli smo do kraja dame moje, nadam se da nisam bila mnogo opširna, ali šta da se radi mesec dana preko nakupilo se proizvoda :D 

Jel' ste koristile neke od ovih proizvoda, da li delimo mišljenje? 


12 коментара:

  1. Stvarno je dosta proizvoda i svaka čast na trošenju. Što se tiče proizvoda, ja sam imala priliku da koristim nekoliko proizvoda i moram uz svaki da se složim, osim sa DOve dezodoransom jer je on meni izazvao užasno crvenilo i nisam mogla dalje da ga koristim, ali opet to je bilo do moje kože. Što se tiče Avonovog korektora ja sam se blago reći razočarala u njega i sada sam uvijek skeptik ako želim da probam neki drugi iz Avona. Što se tiče maramica Baby Lindo, koristim ih još od malena i uvijek sam bila zadovoljna sa svima. Što se tiče ajlajnera od Golden Rose ja imam jedan koji sam uzela skoro i prezadovoljna sam sa njime, također imam i jedan koji koristi i moja mama i moja sestra, ali i ja i svi smo zadovoljni. A to je od Rimmela. Četkica je tanka, precizna i zaista se brzo suši. Ali da ne dužim, pisaću o njima uskoro u jednom postu, pa ako želiš, moćeš da pogledaš. Ili ako te zanima, piši mi na e-mail ili u inbox ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa jeste svima različito reaguje koža tako da te razumem u potpunosti što se tiče Dove dezodoransa. Uf i ja imam taj problem sa Avonovim korektorima kada se jednom opečeš nisi više siguran :) Rado ću pročitati koji Rimmel alajner preporučuješ ;) <3

      Избриши
  2. Svaka cast zeno na ovolikim proizvodima :D ja nikad ne mogu da sakupim ovoliko :D uvek posegnem za novim a zaboravim stare proizvode :D odlican post, kao i uvek draga <3 <3 <3
    Lepojkica i mama

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja to Iko kad krenem da trošim ne pušćam :D Znam da je teško sve stići pogotovu kada se nadju neki novi proizvodi, ali nekako sam napravila program šta mi je prioritet i onda samo se na to usredsredim :) <3 :*

      Избриши
  3. Tek treba da snimam video ovog tipa, ne znam gde cu sa ambalazama! Dosta se i tebi nakupilo, svaka cast!

    ОдговориИзбриши
  4. Ajde jedva čekam da vidim tvoje potrošene :) Xaxxa znam taj problem :D Joj jeste ne stajem sa trošenjem :D

    ОдговориИзбриши
  5. Koristim Palmolive gelove i kupke, jako sam zadovoljna, takodje i ovaj Avonov serum. Imamo slican ukus, pratim te. :)
    limitededitionlady.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Ti si stvarno prvak u trosenju proizvoda :D Svaka cast draga! Super post

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман9. јун 2017. 05:16

    Koliko proizvoda! *_*
    Nivea i Avon mleko su super, to znam, Afrodita takođe. Ostalo nisam koristila, ali si ti uradila odličan "pregled" svega. :)

    ОдговориИзбриши
  8. Bas sam navalila :D Da ta mleka su vrh! Hvala puno :) :) :*

    ОдговориИзбриши