петак, 21. септембар 2018.

Mallorca Haul


Zdravo devojke :) Nakon odmora kako bi bolje nastavila sa pisanjem nego sa haul postom sa Majorke :) Svašta nešto sam zanimljivo kupila, ali ovaj put samo jednu stvar od šminke baš zanimljivo. 

Šoping na Majorci je fantastičan, sve moguće brendove možete naći tamo. Obišli smo tržni centar El Corte Ingles koji je u centru grada. Ima sedam spratova plus prizemlje. Ima stvarno puno brendova koji se nalaze tamo (Mac, Kiehl's, Clinique, Giorgio Armani, Sephora, Deborah, Bobbi Brown, Dior, Estee Lauder, Lancome, Urban Decay, Ugg, Morgan, Naf Naf, Desigual...) ali su štandovi mali pogotovu što se kozmetike i šminke tiče. Baš u centru  (ulica Sindicato) imate veću Sephoru, onda radnje Lush, Yves Rocher (bilo je baš veliko sniženje), Mango outlet, Zara... dalje od centra je i The Body Shop gde smo baš dobro prepešačili dok nismo došli do njega, ali iz autobusa kada smo ga videli delovao je blizu. Muller se nalazi preko puta glavne autobuske stanice na trgu Place Espana
Cene po apotekama se baš razlikuju, zato kada gledate nešto prvo se raspitajte na par mesta. Npr. ja sam htela da uzmem Vichy 3 in 1 termale gel na jednom mestu je 11,50e, dok je na drugom 15e. Tako da znate nemojte da vam bude teško da malo obiđete. 

Što se moje kupovine tiče stvarno ne znam kako sam završila samo sa jednim komadom šminke, doduše htela sam da kupim Mac Ruby Woo koji mi je baš dugo na listi, još me je u tržnom centru devojka iz Mac radnje našminkala... Htela sam još nešto da vidim izašla i zaboravila da se vratim, mada toliko šminke imam da i nisam htela da gomilam.



U Sephori sam gledala da uzmem mini proizvode jer mislim da je to bolje nego da uzmem full size pa da mi se proizvod ne dopadne. Tony Moly maske sam gledala da poručim pre puta, jer je na CosmeticLove sajtu bilo sniženje ali pola njih nije bilo pa mi se nije isplatilo da naručujem za dve- tri stvari. Ovde sam uzela jednu od Acerole čisto da probam, pa ćemo videti za dalje. Mini vita coco oil sam videla da Milica sa bloga Bamby's beauty lab baš hvali, a njoj verujem pa sam ga kupila, doduše mini varijantu da ne gomilam kao što sam već rekla. Koristiću ga za lice tako da će mi mini varijanta biti dovoljna. Pixi tonik sam baš želela da probam, nadam se da će mi odgovarati i da ću imati reči hvale za njega, svakako će ići i recenzija kada dođe vreme za to. 
Čuveni Nars i još čuvenije njihovo orgasm rumenilo je kod mene zajedno sa bronzerom, takođe u mini verziji. Kupila sam ga jer mi je bila želja kao i sve što kupujem, a još jedan od razloga jer polako uzimam i mini verzije šminke zbog putovanja. Ove godine sam smanjila šminku koju sam nosila, ali zato sledeće godine ću gledati baš da nosim mini varijante i isto tako da gledam da mi budu proizvodi za široku namenu. A i ići će se na neka kraća vikend putovanja, pa će lepo poslužiti. Uz ovu kupovinu sam dobila i Boscia masku za lice. 
Clinuqe take the day off je proizvod za koji sam čula samo reči hvale, pa se tako našao na mojoj wish listi. Njega sam kupila u Muller radnji. I on je varirao sa cenom od radnje do radnje. 
Planiram da ga koristim u zimskom periodu jer će biti odličan kada nam je koža osetljivija i suvlja.



The Body Shop je brend koji obožavam i na svakom putovanju moram nešto da kupim. Ovaj set mi je baš bio zanimljiv prvo zbog nesesera a posle i kapicu kad sam videla oduševila sam se :) Inače sam bananu htela da kupim tako da sam super prošla. Bilo je baš sniženje, ali večinu tih body buttera sam probala pa nisam htela da dupliram. Imala sam želju da kupim Pina Colada kolekciju i Mohito ali njih nije bilo tako da sam uzela samo ovu. Šta vi volite od ovog brenda? 



Victora's Secret sam našla na free shop-u. Odlučila sam se za set sa mini mistovima, jer mogu da probam više mirisa (30e je set) . Mogla sam da kombinujem da uzmem losion i mist full size za istu cenu, ali mi je ovo bilo bolje. U setu se nalaze sledeći mirisi: Love Spel, Sherr Love, Coconut Pasion, Pure Seduction, Secret Scharm. Svi mirisi imaju po 75ml što je po meni sasvim ok mililitraža. Što se tiče mirisa svaki je lep na svoj način i ima neku zanimljivu notu. 




Moj voljeni Caudalie. Volim ovaj brend jer ima divne i prirodne proizvode koji su za moju kožu veoma nežni. Mini set sadrži Micelarnu vodu, Kremu za lice, Mleko za telo, Gel za tuširanje, Šampon. Set ima sve što je potrebno za higijenu kada idete na par dana. Koji su vaši omiljeni Caudalie proizvodi? Biće sigurno i recenzija micelarne kao i kreme pa ćete pročitati moje utiske. 


I za kraj Yves Rocher. Pošto je bilo veliko sniženje u radnji mogla sam da ostanem ceo dan i kupim tonu stavri, ali sam se zadržala na ovim. A i iskrena da budem gledala sam kako ću sve te stavri da popakujem u kofer :D pa je i to jedan od razloga zašto sam se zaustavila. 
Suprug voli ove citrusne kupke pa sam njemu za ljubav uzela inače da sam se ja pitala uzela bih sa mirisom kafe no dobro, i ove su super. 200ml ima svaka kupka. Drugi set je namenjen za moju negu lica. Set sadrži Tonik, Kremu za lice, Gel kremu, Gel za čišćenje lica, kao i mini varijantu kupke. Cena je stvarno povoljna s' obzirom koliko se proizvoda dobije plus neseser. 

I to je to drage moje. Na početku sam vam pisala koje brendove možete naći na Majorci, jer nikad se ne zna, možda neku od vas put nanese tamo pa da bude obaveštena ;) 

Do sledećeg čitanja :*

11 коментара:

  1. Koliko divnih stvari <3 <3 <3 sve mi se svidja i bas si lepe stvari odabrala draga :* :* :*

    ОдговориИзбриши
  2. Kako divan haul *_* Sve tako super izgleda!
    Zapratila sam te, nadam se da možeš uzvratiti, obradovalo bi me <3


    http://makeyourperfectstyle.blogspot.com/2018/09/its-never-late-to-find-yourself.html

    ОдговориИзбриши
  3. Slazem se da je ponekad bolje uzeti mini verzije proizvoda, narocito kada je dekorativa u pitanju. Divna kupovina :)

    Zapratila sam te 🎀 xbeautyplace.blogspot.com 🎀

    ОдговориИзбриши