четвртак, 9. август 2018.

Too Faced - Better Than Sex maskara



Već par godina ne jenjava pomama za čuvenom Too Faced Better Than Sex maskarom. 
Naravno da sam se našla kao i većina u tom trendu zvan marketing, i kupila svoj primerak.

Zašto sam spomenula marketing kao trend. Mnoge kompanije u beauty svetu prave reklamne kampanje koje će prodati njihov proizvod, ali da li su uvek realni kada kažu efekat kao kod veštačkih trepavica ili 100 % volumen? Ne, mislim da nisu. Ok, razumem radi se studija ispitivanja proizvoda na ženama. Tipa na 100 žena, namenski odabranih, koje realno ne reprezentuju adekvatno stanje zadovoljnih kupaca. Šta je sa ostatkom ženske populacije.  Da se dotaknem one naše stare "Statistika naša dika, šta poželi to naslika". Naravno nije izvodljivo raditi studiju na svakoj ženi. Mislim na nešto drugo. Svaka žena ima drugačije trepavice, i svoje kriterijume kakva bi ih maskara zadovoljila. Jedna traži gustinu, druga dužinu, treća pak trajnost ili intezitet boje. 
Sve ovo vam pišem da  shvatimo jedno. Ako već kompanije nekad nisu realne sa svojim proizvodima, budete realne vi (konkretno u ovom slučaju sa maskarom). Ne možete očekivati od maskare woow efekat kao veštačke trepavice, ako su vaše male, retke, kratke...ali isto tako ne mogu ni kompanije napisati to isto, nabiti cenu a ni delić ne dobiti od onoga što očekujemo.
Ne pišem ovo da bih pametovala, jer pa i ja sam je kupila :D nego da vam skrenem pažnju da nije zlato sve što sija i da pametno trošite svoj novac. Moj primer je upravo ova maskara. 

Posle kratkog uvoda o marketingu, da pretstavim maskaru koja je današnja tema. 


Maskaru sam kupila u mini verziji što mi je veoma drago. Sadrži 4,8g. Što se tiče pakovanja tu sviraju moju pesmu. Nežno roza boja sa metalik ambalažom na kojoj crnim slovima piše neobičan naslov (bolja od seksa) hmm eto zbog čega sam vam pisala sve ono iznad (klasičan marketing).

Na kartonskoj kutiji još piše da daje 100% dramatični volumen...

Šta mi se ne dopada konkretno kod ove maskare, je to da meni sva pompa oko iste pada u vodu ako ja moram da se podpomažem sa još jednom maskarom ne bi li iz ove iole nešto izvukla. 
Kada vidim da mi u samom startu ne izvlači lepo trepavice nego moram debelo da se namučim piši propalo. Ne tražim da mi bude woow efekat  od maskare koja je do 500-600 din, ali od ove koja je mini verzija 1700din itekako tražim (iako imam male trepavice).  
Kako je nanosim prvi sloj ona, onda drugi sloj Lancome Hipnose, i treći sloj ponovo ona. Zar nije malo bezveze. Ako se debelo pomučim mogu izvući dva sloja samo sa njom, ali ni onda nije ništa posebno. 


Naravno koristila sam i samo nju, da bih mogla lepo da je istestiram i vidim možda neke dobre 
strane. 
Dobra strana je da se ne kruni, ne pravi grudvice i ne preslikava na kapak kada se samo ona nanese  (već  sa još jednom maskarom i trećim slojem to se ne može izbeći).
Boja je intezivno crna što je plus. Kada je reč o teksturi maskare mogu reći da nije ni previše tečna niti je previše gusta. Za moje kriterijume je ok. 
Četkica je još jedna stvar koja mi se dopala. Središnji deo je udubljen dok su krajevi ispupčeni, pa mi daje fin osećaj pri nanošenju. Lepo mi dopire do korena trepavica. Iako imam sitne oči, ne pretstavlja mi problem. Dlačice su srednje razmaknute pa je fino raščešljavanje. 





Sve u svemu maskara ima svoje dobre i loše strane. Ali sa onom koja je meni bitna je omanula. 
Smatram da sa daleko manje novca možete imati odličnu maskaru koja radi super posao (essence, maybelline...). Ali opet na vama je da odlučite kada i za koji proizvod ćete dati svoj novac. Ovo je moje iskustvo, i ne mora da znači da možda vama neće praviti vrhunske trepavice. 
Bavim se ovim poslom, i prosto je normalno da ću razne proizvode isprobavati i vrlo verovatno često omanuti. Ali vi koji možete pametno ulažite, i ne nasedajte uvek na sve što izađe na tržište :) 



I za kraj možete videti kako moje trepavice izgledaju samo sa Too Faced maskarom, kao i sa dodatom Lancome. 


(Na desnom oku je naneto dva sloja BetterThen Sex maskare, a na levom jedan sloj)



(Dodata i Landome Hipnose maskara)


Da li ste probale Better Than Sex maskaru? Pišite mi iskustva. 

Hvala na čitanju! <3


4 коментара:

  1. Divan post! Veoma mi se dopada... ljubac

    Pracenje za pracenje? <3

    http://www.ioannesstyle.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Ova maskara je moja tiha patnja već dugo :D gledam je i gleda ona mene ali mi se ne daju tolike pare :D divan post draga <3

    ОдговориИзбриши
  3. Xej draga uzmi manju verziju pa probaj, mislim da je tako pametnije. Meni je onako, a tebi će možda biti dobra. :*

    ОдговориИзбриши