недеља, 8. јул 2018.

Potrošeni proizvodi #1


Neću ni pokušati da se setim kada sam poslednji put pisala post o potrošenim proizvodima, jer znam da je to bilo baš davno. Svašta nešto se nakupilo u mojoj korpi pa krećem odmah. 



Dosta praznih bočica se našlo za negu kose. Afrodita šampon od koprive i pantenola je meni fino radio posao, naravno nije nešto omekšavao kosu, ali svakako je lepo prao i kosa ima efekat škripenja od njega što ja obožavam. Uvek se nađe neki njihov šampon u mom kupatilu. Genera balzam za kosu sa mirisom kokosa je bio odličan da mi omekša kosu pogotovu posle Afroditinog šampona. 
Obožavam Avon šampone, svi su mi dobri, a ovaj sa Arganom i keratin-proteinom je fino omekšavao i oblikovao kosu. Schwarzkopf Gliss šampone godinama kupujem, navikla sam na njih i za sad ni sa jednim nisam pogrešila, tako se našao i ovaj sa keratin kompleksom potrošen.Takođe i Schwarzkopf Shauma je godinama tu, ima perioda kada ih ne kupujem pa opet neki se nađe, ali imaju staž u mojoj kupovini :D Balea šampone isto malo-malo kupim, lepo pene, fino mirišu i cena im je skroz ok. Schwarzkopf Gliss prskalice su moje omiljene, probala sam ih puno, i svaka je za moju kosu dobra, posle pranja je obavezno naprskam, a i na plažu uvek ide sa mnom jer me spašava kada mi se kosa umrsi. E sad jedno potpuno otkriće kada je reč o šamponima jeste ova Pantene kolekcija. Kosa mi je prelepa posle ovog šampona i balzama, ima isto efekat da kosa škripi, ali stvarno je lepo iščisti. I posle je balzam fino omekša. Imam jedan kod svekrve, jedan kod mojih što govori da mi se baš dopao. Panten prskalicu sam takođe nosila na more prošle godine, ali me nije nešto oduševio ima nekako vodenkastu teksturu pa kosu nije nešto omekšavao. Personal BIOPOINT mleko za kosu je bilo nešto odlično za moju kosu, fantastično je omekšavao, i lako sam mogla da je oblikujem. I Avon tretman bez ispiranja se našao u mojim potrošenim proizvodima, i sa njim sam bila zadovoljna. 
Ovo gigantsko Kalos pakovanje sa prelepim mirisom kao na čokoladnu bananicu koje smo delile sestra, mama i ja, tako da nisu samo zasluge moje za trošenje. Sa ovim proizvodom sam prezadovoljna, odlično je omekšavao kosu, i divno je mirisala posle sušenja. 


Oriflame kupka je ok radila svoj posao, nije nešto baš hranila kožu ali dobro. Fino je mirisala.
Palomolive kupka sa kokosom je super kožu hidrirala i činila je mekanom, miris je divan. Generalno njihove kupke jako volim pogotovu onu sa medom i mlekom. Dove je nešto što se ne menja kada je reč o brendu, njega uvek kupujem bilo da su sapuni, dezodoransi ili kupke. Ova kupkica je predivna, krema stanju, mnogo je dobra zimi kada nam je koža suvlja. Balea kupkice vam neće nešto negovati kožu, ali ja njima ne mogu da odolim zbog pakovanja i mirisa, pa se tako našla i ova od lubenice. Za Organic Shop gelove sam pisala i recenziju ovde . Od mandarine i manga sam potrošila, a i ovaj drugi je pri kraju. Odlični gelovi, lepo osvežavaju i čiste kožu, sigurno ću kupiti još neke. 


Maskica pumpkin 24k gold brenda Too Cool for school je nešto najlepše što vašoj koži možete da priuštite. Koža mi je posle ove maske bila naredna dva dana toliko mekana i nahranjena da ja nemam reči. Maramica je bogato natopljena, pa sve što mi je ostalo u kesici pred spavanje sam dodatno nanela pošto se ne ispira. Toplo vam preporučujem ovu masku ako vam koža vapi za hidratacijom. Još jedna maskica sa lotosom je brenda Sephora. Isto kao i predhodna jako hidrtantna maska koja vam kožu ostavlja dugo nahranjenom. Volim njihove maskice jer su baš kvalitetne. 
Jedno otkriće koje će biti u godišnjim favoritima, jesu ove Baleine kapsule za lice. Lice posle mazanja mi je preporođeno, toliko mekano i nahranjeno da ja nemam reči. Obavezno ću poneti i na more, jer će mi koža biti sklona isušivanju od slane vode i sunca. Mnogo volim pene za čišćenje lica, a ova SebaMed je nešto odlično za moju kožu. Očisti kožu od nečistoća fantastično, koža je mekana i na dodir škripi. Dopada mi se što ima antibakterijsko dejstvo. Sigurno ću je kupiti ponovo u nekom trenutku. Avon piling za lice iz naturals kolekcije je proizvod koji sam obožavala. Divno je čistio kožu, a njegove granulice su bile taman ni puno mekane ni grube. Još jedan Avon proizvod jeste ovaj serum za lice i vrat iz SPA minerals kolekcije. Divno je hladio kožu i naravno hidrirao, koristila sam ga i pre šminkanja kao prajmer. Sigurno ću ga kupiti ponovo. Oriflame krema iz essentials kolekcije za lice ja sam koristila za ruke. Lepo je omekšavala ruke i divno mirisala na lubenicu. 
Pantenol mast je nešto što stalno iznova i iznova kupujem, takođe i kremu. Koristim je za sve. Povoljna, a neverovatno dobra stvar za kožu.


Veliki sam fan The Body Shop preparata pa tako kad god idem u inostranstvo iskoristim da kupim nešto od ovog brenda. U potrošenim proizvodima su se našla dva njihova preparata jedan je piling za telo, a drugi butter. Piling (SmokyPoppy) je iz kolekcije koja je bila namenjena danu zaljubljenih inspirisana cvetom maka, pa sadrži ekstrakt ručno ubranih makova iz Ankare. Prema Grčkoj mitologiji ovaj cvet simbolizuje ljubav i plodnost. Odlično je radio svoj posao, koža posle njega je glatka, mekana i spremna za dalju negu. Shea body butter je nešto najlepše i najmirišljavije. Divno hrani kožu i jedan je od omiljenih mirisa koji sam probala iz TBS-a.
Otišao je i Afroditino mleko za telo od kokosa. Super se razmazivao i upijao, pa je odlična stvar kada morate da se namažete i posle toga da izađete iz kuće. Baby love krema protiv strija za trudnice je bila odlična da nahrani kožu. Lepo je mirisala i lepo se upijala. Još jedan potrošen cocoa butter iz Avon. Super proizvod već sam rekla, pa da se ne ponavljam. 


Afrodita tečni sapun stalno kupujem, i da se više ne ponavljam najbolji je. Balea sapun je imao divno pakovanje i miris, ali je malko isušivao kožu ruku. Fresh sapun sam dobila od nekog i služio je isto za pranje ruku. O Dove sapunima isto neću pisati, sve je već rečeno. 


Chicco sam morala da stavim u ovaj post, jer je divno mirisao veš od njega, i želim da vam preporučim da ga kupite ako niste imale priliku. Otišao je i dezodorans koji je mirisao kao na parfem Angel. Avon krema za stopala je bila fina, hladila je i negovala stopala. Otišla je i Oriflame pasta. Meni su nekako sve paste manje više iste pa tako i ova. Oriflame krema za intimnu negu je bila ok. Alverde serum za volumen kose je bio odličan, tako da ću videti da li ga još ima u prodaji. 



Mislila sam da nikad neću potrošiti Oriflame kuglice, ali eto i to se dogodilo. Imam još jedne bronzane, i jedne kuglice (rumenilo). Najbolje kuglice koje postoje, godinama ih koristim i nisu se promenile uvek iste i najbolje. Baza za senku iz Avona takođe otišla, i bila mi je odlična. Kupiću je ponovo kad istestiram neke druge. I Essence baza je otišla ovo je ona iz prve ture, a sada koristim iz druge i ima jedino razlika u boji kvalitet je isti. Golden Rose lakove obožavam i odnos cene i kvaliteta je super. Otišle su ove tri boje. I sunđer se dovoljno koristio pa sam i njega zamenila, nisam sigurna dal' je iz Avona ili Oriflejma. Crna maskara je Flormar i bila mi je super. Lepo je pravila volumen i razdvajala trepuške. Takođe sam potrošila i jednu iz Oriflejma super je bila jer je imala silikonsku četkicu pa je super razdvajala trepavice. 

I ako ste izdržale do kraja svaka vam čast, jer ja živa nisam :D 

Hvala na čitanju! <3

7 коментара:

  1. Odličan post draga. Mnogo mi se dopadaju svi proizvodi koje si potrošila. Ali jednu stvar ne mogu da vjerujem, a to je da sam samo jednu stvar koristila od svih ovih pomenutih.. U svakom slučaju, ovo će mi pomoći da znam šta da pazarim iduće ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti <3 Ima tu proizvoda koje vredi probati, sigurna sam da će ti se dopasti!

      Избриши
  2. Veoma interesantan post draga Jovana! Vecinu stvari sam i sama probala i koristila te verujem da si i ti uzivala koristeci ih!

    Malefica

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Sandra <3 Jesam, ova tura potrošenih je bila sa uživanjem potrošena :)

      Избриши
  3. Wow bas si dosta stvari potrosila draga :) vecinu ovih proizvoda sam koristila i obozavam ih <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post, draga!
    Pratim te, i nadam se da ćeš uzvratiti :)

    https://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши