недеља, 1. јул 2018.

GOLDEN ROSE METALS SCULPTING PALETTE




Kada je nešto dobro onda bruji cela beauty zajednica o tome, tako je i sa ovom paletom. 
U nastavku teksta pročitajte moje utiske o istoj. 

Paleta je deo Golden Rose Metals kolekcije. 

Pakovanje je napravljeno od čvrste i kvalitetne plastike sa mat završnicom što ovoj paleti daje neku notu luksuznosti. Paleta je takođe smeštena u kartonsko pakovanje gde na prednjoj strani piše naziv palete, a na zadnjoj ima nacrtano lice sa primerom kako konturisati, kao i par reči o tome. 



Kada otvorimo paletu u njoj su smeštena tri različita proizvoda koja nam daju mogućnost i olakšanje da samo nju nosimo na put (znači da kod mene neće više ići gomila odvojenih proizvoda, već samo ova lepotica). U paleti je još smešteno i ogledalo, kao i zaštitna folija na kojoj pišu i nazivi proizvoda. 




Kao što sam već rekla u paleti su smeštena tri proizvoda, pa mogu krenuti redom da ih predstavljam. 

Bronzer iako na prvi pogled deluje mat on ipak ima blagi sjaj sa jedva primetnim sitnim sitnim šljokicama. Boja je braon i bez onog narandžastog podtona koji sve žene nervira.
Oduševljena sam kako se lako blenda. Koristim ga da utoplim lice, kao i za konture. Možete ga vrlo lako nadograđivati što daje mogućnost da ga koristite i pre podne, ali i uveče kada želite jaču šminku. Pigmentacija je taman koliko treba ni mnogo velika ni mala. 


Hajlajter je pod prstima jako mekane i svilene teksture. Boja je bež sa ledenim odsjajem, što će super biti iskoristiv i zimi. Daje koži prelepu blistavost i svežinu, volim kada se fino presijava na suncu a ja sa njim izgledam sveže, još uz neki koktel pun pogodak. 
Lako se blenda i vrlo malo trusi. Nanosim ga sa Real Techniques četkicom za setovanje korektora ili za hajlajter. 


Rumenilo mi je najomiljenije u ovoj paleti. Ima prelepu roze boju sa zlatnim sjajem. Neodoljivo me podseća na dupes za Nars Orgasm rumenilo. Boja kada se svoča je neodoljiva prava letnja nijansa. Dosta je pigmentovano pa vodite računa pri nanošenju. Kao i hajlajter jako je nežan i mekan na dodir, ali bih rekla da se manje trusi. 







I da dam kratak zaključak zašto ovu paletu treba posedovati. 

-Za oko 1000din dobijete tri odlično iskorišćena proizvoda.
-Malena je pa je zgodna da se nosi na put. 
-Multifunkcionalna paleta, jer sa njom možete bez problema šminkati i oči. 
-Nije ogromna, pa vam neće večnost trajati (a to nekad baš zna da bude dosadno). 

Mislim da sam vam dala dovoljne razloge zašto treba svratiti u Golden shop i postati vlasnica ove divne i kvalitetne palete. 

A sada još malo slika :) 





Da li ste koristile ovu paletu, kakvi su vaši utisci? 

Hvala na čitanju! <3


7 коментара:

  1. Ova paletica mi je tiha patnja. Obožavam ovakve proizvode, jer su odlični za putovanja. Imam jednu iz Oriflejma i koristim je svakodnevno.

    ОдговориИзбриши
  2. Divna paleta :) boje su prelepe <3 generalno obožavam GR proizvode, imaju odlične a jeftine stvari. odličan post draga <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da skroz su korektni, odnos cene i kvaliteta je super. Nema proizvoda koji sam probala, a da mi nije odgovarao! Hvala <3

      Избриши
  3. Paletica je super, rado je koristim, a tvoje slike su divne 😊

    ОдговориИзбриши
  4. Oh wow the coor of this palette are marvelous
    xx

    ОдговориИзбриши