субота, 20. јануар 2018.

Militari mantil sa sajta Zaful

Još jedna saradnja koju sam ostvarila jeste sa sajtom Zaful. U njihovoj ponudi može se naći za svačiji ukus ponešto, od jakni, haljina pa sve do torbi, nakita i pribora za makeup.

Svima nam je poznato da online kupovina nosi i dosta rizika što zbog veličina, što zbog materijala (kvaliteta), tako da su ovakvi postovi bar meni jako korisni, a verujem i vama koji volite online kupovinu na stranim sajtovima. Da ne bih više dužila sa uvodnim delom, red je i da vam pokažem šta sam izabrala sa Zaful-a.



Izabrala sam, pa ne mogu reći ovu jaknicu jer mi više liči na mantilić, ali kako god ja sam njome prezadovoljna. Materijal je odličan i super za održavanje. Celom dužinom imaju plastićni dugmići koji se lako odkopčavaju i zakopčavaju. Takođe imaju i dva džepa u koje možete da stavite sitnice. 



Dužina mantila je skoro do kolena, što je meni super jer može da prođe i za neko malo hladnije vreme. Ima i kapuljaču, a ona je uvek dobrodošla. 
Što se tiče veličine super mi odgovara, rukavi su taman. Tako da je i ovaj put narudžbina prošla ok. 
Kada je reč o samom militari printu, tu su ukusi različiti neko voli drugačije šare ili boje, ali ja sam  sa ovom skroz zadovoljna. Kupila sam pre neki dan i čizmice sa slike koje su se super uklopile uz mantil.


Sve pohvale za kvalitet, imate moju preporuku. 


Kako vam se dopada mantil? 

Hvala na čitanju, vaša Lady! 

13 коментара:

  1. Mnogo je lep 😊 super ti stoji i dužina je baš dobra ☺😘

    ОдговориИзбриши
  2. Mantilic je super��,a tebi stoji extra,nisam nista kupovala say ovog sajta,Ali SI me bas zainteresovala.

    ОдговориИзбриши