среда, 24. јануар 2018.

ULTRA BLUSH PALETTE - GOLDEN SUGAR 2 (MAKEUP REVOLUTION)


Pozdrav dame moje :) Današnji post posvećujem ovoj prelepoj paleti hajlajtera. Ako ste kao i ja zaljubljenik da vam lice sija i izgleda sveže sigurna sam da će vas zanimati šta imam da kažem za ovu paletu. 

Krećemo od brenda i pakovanja: 

Brend je kao što se vidi na slici Makeup Revolution. Imaju odličnu šminku po super ceni. Preporučujem ga kako početnicama tako i iskusnijim makeup zaljubljenicima.

Paleta dolazi u kartonskom pakovanju. Na prednjoj strani piše naziv palete, dok pozadi imate nijanse. Na kutiji se nalazi i sastav. Sama paleta je od čvrste plastike, gde zlatnim slovima piše ime brenda. Takođe je sjajna pa se svaki otisak prsta vidi, ali meni to ne predstavlja problem.






Na početku teksta paletu sam predstavila kao da u njoj ima samo hajlajtera, nije baš tako jer ima i dva bronzera, ali se ne bih složila sa tim da ima i rumenila kako kaže MUR. Po meni ima šest hajlajtera i dva bronzera.

Prvi red: 

- Prva nijansa u ovom redu jeste hladna i suptilna boja sa mouve podtonom (sedefasta) koja nema veliku pigmentaciju.
Nije mi omiljena jer kao što sam rekla nije neka pigmentacija, pa se i ne primećuje na licu.

- Druga nijansa je slična kao predhodna što se tiče teksture i finiša, ali sa jačim sjajem. Volim da je koristim jer daje lep i suptilan kajsijast odsjaj, pa je odlična kada ne želim da sijam napadno.

- Treća nijansa iz ovog reda jeste ovo zlatno savršenstvo <3 Pigmentacija je baš jaka, ali meni to nimalo ne smeta. Odlična je za neku svečanu prigodu. Jedva čekam leto da je nosim kada pocrnim.
Koristim ga i u uglovima očiju jer daje prelep izgled.

- Četvrta nijansa jeste bronzer sa sitnim šljokicama. Srednje je pigmentacije. Lepo se nadograđuje. Ali mislim da je mnogo šljokičav za bronzer. Boja mi deluje bakarno-braon, a šljokice crvenkaste. Volim da ga nanosim jer mi daje toplinu licu.


Drugi red:

- Prva nijansa u drugom redu jeste ova šampanjac. Mislim da većina žena bira baš ovu boju u svojoj makeup rutini, jer odgovara svim podtonovima. Fantastična je za uglove očiju, ispod obrva. Pigmentacija je sjajna. 

-Druga nijansa je moj favorit sad za ovo zimsko vreme. Boja je roza, ali vuče na ledeni odsjaj što je meni pun pogodak jer nekako sa ovom bojom uvek izgledam sveže i blistavo. 

- Treća nijansa je nešto najlepše što su moje okice videle <3 Pravo staro zlato. Pre neki dan sam je nanela na lice i to je bio onaj J LO efekat. Iako sam svetlije puti uz lepo sređen ten mislim da i nama lepo stoji ovakva nijansa, a ne samo devojkama sa tamnijim tenom. 

- Četvrta nijansa i poslednja u ovoj paleti jeste još jedan bronzer. Sa ovom bojom svakodnevno "grejem" lice. Pigmentacija je taman pa ne možete preterati. Skroz je mat. Mislim da će ona prva biti potrošena. 






Zaključak: 

Moje mišljenje o ovoj paleti je sledeće. Pošto volim hajlajtere dopada mi se što ih je u ovom broju, isto tako plus je što imaju i dva bronzera pa je odlična za nošenje na put. Kvalitet samih nijansi je odličan. Upotrebljivost je 10/10. Možete je koristiti u različite namene. Dopada mi se što ima i ogledalo. Cena je super za ovakvu paletu (1.025din) i kupljena je u Alexandar Cosmeticsu
Gramaža je 15g, što treba ozbiljno trošiti da bi se video napredak. 
Dopada mi se što nije testirana na životinjama. Prezadovoljna sam paletom. Ako mislite da uložite novac u neku paletu sa kojom ćete biti zadovoljni predlažem vam ovu, jer nećete pogrešiti. 

Kako vam se dopada paleta, da li ste je možda probale? 

Hvala na čitanju! <3 

8 коментара: