понедељак, 27. фебруар 2017.

Avon planet spa turkish thermal baths black soap



Zdravo dame moje :) Posle dužeg vremena isprobavanja crnog sapuna odlučila sam da vam napišem svoje mišljenje, a ako vas zanima da pročitate moje utiske o samom proizvodu nastavite sa čitanjem!

Neko sam ko obožava Avon spa kolekciju, i skoro svi njihovi mirisi i sami proizvodi mi odgovaraju, ali ovaj crni sapun je nešto posebno.

Turska topla kupka-crni sapun me je kupio na prvo korišćenje, a svako naredno me je sve više uveravalo da je ovo proizvod o kome treba pisati. Ako volite orijentalne mirise, a opet osvežavajuće koji će vašoj koži i vama dati osećaj kao da ste u Turskoj u nekom od hamama onda je ovo proizvod za vas.

Crni sapun se koristi tako što ćete napariti kupatilo da biste otvorili pore na koži, jer će tako proizvod najbolje ući u kožu. Istisnete sapun na mrežicu za kupanje, i nanestite na mokru kožu duž celog tela. Lagano masirajte celo telo. Nakon masiranja isperite temeljno kožu.
Koristiti sapun 2-4 puta nedeljno.


Nakon tuširanja operite dobro kadu ili tuš kabinu jer može ostaviti mrlje na poroznim podlogama, poput pločica, tepiha i slično... Takođe izbegavati kontakt sa odećom-može izbeliti tkaninu.

Izbeći direktan kontakt sa očima, ako dođe do kontakta , dobro isprati vodom.



Tekstura proizvoda je kao masniji losion, i to mi se baš dopada jer lepo nahrani i omekša kožu. Koža posle ispiranja sapuna izgleda lepo očišćena i glatka. Proizvod se bez problema brzo i efikasno uklanja sa kože iako je skroz taman. Na dodir sapun ima i blage granulice u sebi kao kod pilinga, i to je još jedan razlog zašto mi se dopada. Svaki put kad koristim sapun imam osećaj kao da je crna tempera u pitanju jer jako podseća :) 

Što se pakovanja tiče ni tu nemam ništa negativno da kažem. Fina i elegantna ambalaža koja baš podseća kao da si u Turskom kupatilu. Nije tvrda pa se sam proizvod lako nanosi, čep je isto tako kvalitetan, i dopada mi se što je na odvrtanje a ne od onih čepova gde moraš da klikćeš (razumete me šta hoću da kažem) jer se takvi čepovi brzo lome. Otvor na ambalaži je nešto veći, ali i treba tako da bude jer je proizvod nešto gušći. Pakovanje je od 200ml. 



Ocena 10/10 

Ako želite da se tuširate sa osećajem kao da ste u turskom kupatilu toplo vam preporučujem ovaj proizvod! 

Da li ste imale priliku da probate ovaj crni sapun, kakvi su vaši utisci? 

Hvala puno na čitanju! 

2 коментара:

  1. Isprobala sam Avon crni sapun u zutom pakovanju, nazalost sam bacila ambalazu i ne znam tacan natpis, iii fenomenalan je, prljav posao ali prelepo za opustanje i relaksaciju :)

    ОдговориИзбриши