среда, 22. фебруар 2017.

Avon porudžbina #1



Kako sam dugo godina u Avon kompaniji, i kako sam njihova Avon dama rešila sam da vam pišem ovakve postove. Razmišljala sam da se postovi baziraju na stvarima koje sam kupila, i kad god kupim nešto od proizvoda to i da vam predstavim. Mislim da su ovakvi postovi korisni, jer možete uvek biti u toku šta je novo, zanimljivo, popularno i kvalitetno. Uvek ću biti iskrena sa svakim proizvodom i reći vam moje iskreno mišljenje o njemu. Naravno napomenula bih da nijedna koža nije ista, kao i to da možda što odgovara-ne odgovara meni mozda će odgovarati-ne odgovarati vama. 

Pa da počnemo redom sa prikazivanjem proizvoda. 


1. Piling za telo sa čokoladom: 

Ovaj piling sam kupila za poklon, a imam i svoj primerak i mogu vam reći da sam oduševljena mirisom i samim pilingom. Divno ispilinguje kožu, bude mekana i nežna. Dolazi u pakovanju od 200 ml i smatram da je to super mililitraža. Bočica je jako lepo odrađena, kvalitetna i dopada mi se što nije tvrda plastika pa mogu lepo da istisnem sam proizvod. U trenutnoj kampanji 3 možete kupiti ovaj piling u setu sa još dva proizvoda za cenu od 499 dinara, što je morate priznati baš povoljno jer odvojeno koštaju svaki oko trista i neki dinar, ali naravno svi oni budu na akciji. U setu dolaze još i drugi losion sa slike i krema za ruke, jako lep poklon za 8 mart, rođendan... 

2. Losion za telo sa cimetom i vanilom: 

Losion dolazi u dvofaznoj formuli, jedna za hidrataciju druga za svetlucavost. Jako je interesantno kad se istisne jer je u dve boje, o mirisu da ne pričam kako je lep, a šljokice su diskretne. Fin proizvod za proleće i leto, lepo ishidrira kožu a da je ne ulepi. 

3. Losion za telo sa zimskim bobicama i šea batter: 

Kao i predhodni proizvod i ovaj ima iste karakteristike, samo mu se miris razlikuje. Neodoljivo miriše, morate ih probati :) 



4. Planet spa Luxuriously Refiining krema za lice: 

Luksuzna noćna krema sa crnim kavijarom za podmlađen izgled. Mnogo volim Planet Spa kolekciju, nije bitno koji miris je u pitanju, i koja kolekcija jer su svi proizvodi jako kvalitetni a i sama ambalaža Planet spa proizvoda je vrhunskog kvaliteta, jeste skuplja, ali uvek se može naći na raznim sniženjima i akcijama. Sad da se vratim na samu kremu, dolazi u crnoj kartonskoj kutiji a sama krema se nalazi u plastičnoj ambalaži. Poklopac je crn dok je donji deo kreme providan pa se može videti sam proizvod. Zapalo mi je za oko boja same kreme, jer je bela ali ima sedefasti odsjaj. Kremu još nisam počela da koristim, ali svakako ću napisati recenziju kad je budem isprobala. Bočica je 75ml i to je i više nego dovoljno. Kada sam kupila kremu u prošlom katalogu mislim da je bila negde oko 600-700 dinara, a u ovom katalogu je možete poručiti za 499 dinara, a drugi proizvod možete kupiti za 329 dinara, tako da je super ponuda da uzmete još nešto iz te kolekcije (masku za lice ili gel-masku za predeo oko očiju). 

 5. Luksuzna gel maska za predeo oko očiju sa crnim kavijarom: 

Gel-maska dolazi u kartonskoj kutijici, ali sam ja negde svoju kutiju zaturila pa nisam mogla da je slikam. Sam proizvod kao i predhodni koji sam spomenula deluju jako luksuzno. Dopada mi se što je aplikator funkcionalan i higijenski jer se može direktno nanositi na kapke. Gel sam probala i mogu vam reći da sam jako zadovoljna učinkom. Fine je teksture baš kao što i kažu gelaste pa mi ujedno i hladi natečene kapke. Proizvod ima 15ml. A već sam napisala da su vam na akciji pa pogledajte ako vas zanimaju ovi proizvodi. 



6. True Colour četvorobojna senka: 

Volim ove njihove paletice, jer su mi baš praktične kad idem na kraći put ali i da ih nosim u neseseru svakodnevno jer su malene. Zadovoljna sam njihovim kvalitetom, mada naravno sve zavisi od boje do boje, ima i manje pigmentovanih, ali to se dešava kod svake palete, pa i one najskuplje. Ja sam uzela paletu u nijansi Berry Love i baš mi se dopadaju nijanse onako su romantične i nežne :) Imam par paletica ali iz one stare kolekcije gde su bili panovi okrugli, i jednu sam skroz potrošila pa će se naći u potrošenim proizvodima. Cena u trenutnom katalogu je 569 dinara, a paleta ima 5g. 

7. Birthstones Nailwear Pro+ lak za nokte: 

Prošle godine sam uzela jedan zeleni lak iz ove kolekcije tj. da budem preciznija bočice i jako mi se dopao jer nije bio standardni, nego je imao drugačiju teksturu kao pesak i dugo nisam mogla da nađem tu kolekciju, napokon kad sam je našla uzmem ovaj srebrni misleci da će biti iste teksture kao i ovaj predhodni, ali sam se razočarala jer nije ni nalik toj prošloj teksturi :( Primetila sam posle da na ovom novom piše Nailwear a na tom prvom Stardus... šta se tu dogodilo, i da li su sada svi ovakvi bez tog peska ili samo ovaj ne znam, ako neko zna nek javi :) Cena ovih lakova u katalogu iznosi 299 dinara, i ima 12ml. Bočica je od čvrstog stakla, a u to sam se uverila jer mi je pred slikanje ispala bočica na pločice i ništa joj se nije dogodilo.



8. Olovka za usne: 

Olovku sam uzela u nekom od kataloga, pa ne mogu da se setim koliko je bila, ali one su povoljne i uvek na nekoj akciji. Zadovoljna sam Avon olovkama, nisu suve i lepo se nanose na usne, 299 dinara su u katalogu.

9. Sunđer: 

Ovaj sunđer je toliko cakan i meden da sam ja oduševljena :) I iskreno uzela sam ga samo zbog toga, neću ga koristiti već će mi služiti za slikanje i ukras :D 

I evo za kraj još jednom slika paletice :) 



Kako vam se čine proizvodi što sam kupila, jel' vas nešto zainteresovalo? 

Koje Avon proizvode mi preporučujete? 

Hvala na čitanju! :) 

13 коментара:

  1. Obozavam Avon proizvode :) dugo ih kupujem i imaju bas kvalitetne proizvode :) piling sa cokoladom trosim neprestano. :D ima miris prave cokolade i bukvalno bih ga pojela :D ova linija sa kavijarom mi nije legla jer sam dobila alergiju od njihove kreme za podrucje oko ociju ali moja mama bas voli. <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj da pilingić je medenjak pravi, a miriše ljubav <3 Eto to ja pričam, nikom nije ista koža. :* <3

      Избриши
  2. Kao što sam i ja jedna ov Avonovih djevojaka, znam kako se osjećate. Meni je zaista divno naručivati iz kataloga. Što se tiče prve kolekcije, meni ne odgovaraju, ali sa PLanet Spa kolekcijom sam oduševljena i ona je moj favorit kada je u pitanju Avon. Njihove sve kreme lijepo odgovaraju i mojoj koži, ali i mome licu. Inače divan post i smatram da trebate nastaviti sa ovakvim postovima ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da Planet Spa je divna kolekcija sve mi se dopadaju, kolekcija sa mineralima mrtvog mora je isto odlična. Hvala na čitanju :) <3 <3 Biće ih još ;)

      Избриши
  3. Ohoho super kupovina, nikada nisam probala palete, ali nadam se da uskoro hocu :D <3

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala Jeco :) Imaju super boje, i ako uzmeš nećeš se pokajati ;) <3

    ОдговориИзбриши
  5. Voljela bih probati čokoladni peeling za tijelo, čisto jer je čokoladni! :D i fine su nijanse ove paletice... Super proizvodi sve u svemu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Ema :) Piling je divann, prosto poželi čovek da ga smaže :D ako ga kupiš nećeš pogrešiti sigurno... Da paletica je super, može lep make up da se napravi sa njom :)

      Избриши
  6. Jaoooooo, sve si odabrala po mojoj meri! Sad sam prešla na Farmasi, moram njega da istražim a od ovih tvojih proizvoda idu mi zazubice! Dvobojni losioni su mi najomiljeniji Avonovi, sve oko sebe sam terala da ih uzmu :D Senke su im isto super, jednu hajlajter boju koristim već meseeecima ne bih li je potrošila al ma kakvi, verovatno će mi potrajati do kraja godine :D Lak izgleda zanimljivo iako nema taj pesak efekat što tražiš.. A sunđerčić će baš dobro doći za slikanje, nego šta :) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znači ubola sam tvoj ukus :) Xexee jedni drugima pravimo zazubice :D Daaa losioni su im divni baš... Ma da nikako da se potroše senke, koliko god da se trudim uvek negde zaglavim, ali eto sa tom jednom sam se izborila muški :D Moram da vidim šta se desilo sa tim lakićem kopka me :D Jojj sundjer je ljubav samo ga gledam :) <3 <3

      Избриши
    2. Ee daa piši šta da uzmem od Farmasija, raspitivala sam se na par strana ali hoćun i tvoje mišljenje da čujem ;) imam samo njihov ruž i to je to...

      Избриши
  7. Diiiivna kupovina :) Vecinu ovih proizvoda sam isprobala jer i sama obozavam Avon :)

    ОдговориИзбриши