субота, 18. фебруар 2017.

SebaMed Antibakterijska pena za čišćenje lica


Zdravo društvo :) Za danas sam vam spremila recenziju ove sjajne umivalice, ako volite ovakve proizvode pročitajte u nastavku moje mišljenje o njoj ;) 



Svi znamo da je čišćenje kože lica jako važno, kako uveče da bi se uklonile sve nečistoće od make up-a, prašine i ostalih stvari koje negativno utiču na našu kožu, tako i ujutru jer koža tokom noći svojim lučenjem izbacuje dodatnu nečistoću. Već par meseci jutarnju i večernju negu započinjem sa ovom penom (ali naizmenično sa drugim umivalicama, u nastavku ćete pročitati i zašto) i o njoj imam samo reči hvale, jer sam prezadovoljna šta učini koži nakon pranja sa njom. Lice mi je premekano posle čišćenja, osećam da je temeljno uklonjena sva nečistoća. Isto tako koža je očišćena do škriputanja što ja jako volim :) 

Razlog zašto je koristim naizmenično sa drugim umivalicama je taj što ova SebaMed pena služi za čišćenje upalnih akni (papula i pustula), i pogodna je za masnu kožu, što moja nikako nije. Kažu da ne isušuje kožu pa mi verovatno zbog toga prija.



Kao što piše na uputstvu istisnem penu na dlan, uz blagu masažu nanesem na lice (izbegavati deo oko očiju). Ostavim penu da deluje pet minuta, u međuvremenu operem zube pospremim kupatilo i već je vreme za ispiranje. Posle umivanja lagano istapkam lice da pokupim vodu i to je to, lice je spremno za kremu. 



Napomena: Proizvod kad se promućka i istisne na dlan bude u većoj količini pene, ali kako je moja umivalica pri kraju nisam mogla lepo da vam slikam. 

Sastav i dejstvo proizvoda: Sadrži efikasan antibakterijski sastojak Montaline C40 kao i Pantenol koji umiruje i regeneriše kožu. Uklanja višak sebuma i čestice nečistoće bez isušivanja kože. 



Proizvod dolazi u pakovanju od 150 ml, jako sporo se troši jer je veoma mala količina potrebna da se lice očisti. Bočica je od kvalitetne plastike, sa jako praktičnom i higijenskom pumpicom. 
Što se cene tiče ona varira u zavisnosti gde kupujete, ali moja vam je preporuka da uzimate u Srbotrade apoteci jer su oni najpovoljniji od svih i kod njih penu možete kupiti za 717 dinara, pa vi uporedite gde vam je jeftinije. 
Iako je ova pena kao što sam rekla namenjena masnoj koži sklonoj aknama, meni odgovara jer ima pantenol (a kako pantenol mast nanosim kao kremu) verovatno mi umivalica zbog toga odgovara. Sve preporuke! 

Koje umivalice vi koristite, i da li ste koristili ovu? 

Hvala na čitanju! 

Vaša Lady. 


6 коментара:

  1. Odlican post, zainteresovala si me da je kupim jer imam problem sa aknama iako se polako resavam tog problema. Ja koristim Bioten za kombinovanu kozu i ok mi je, nije nista preterano ali odradi posao. Nedavno sam krenula da koristim i La Roche effaclar gel moussant purifiant, on mi je odlican. 😊

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala Silvi :) Odlična pena, videćeš ;) Joj ja muku mučim sa licem već dugoo, suva mi je koža oko očiju, svrbi, peče, crveni, ma haos.. Sl nedelje idem kod dermatologa pa ćemo videti...

    ОдговориИзбриши
  3. Super post draga 😊 bas volim da citam tvoj blog ❤ nikad nisam probala ovu penu ali obozavam Sebamed proizvode i uvek su mi se pokazali kao dobri. I za bebu koristimo isto Sebamed i nema nikakve iritacije. Kad zavrsim tretman Airolom obavezno cu da probam 😊❤❤❤❤❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Iko <3 Meni je čast kada čujem da neko voli da čita moj blog, a pogotovu koleginica, hvala ti od srca! Daa SebaMed ima otlične preparate kako za nas tako i za mališane... Uzmi penu, videćeš koliko je dobra! <3 :*

      Избриши
  4. Imam Sebamedov tonik i bas mi lepo ocisti lice... Ovu nisam probala, a kao super umivalica mi se pokazao Sofi crni sapun :) Ja sam neko ko voli umivanje sapunom i mojoj kozi bas prija. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Njega nisam probala, ali verujem da je dobar kao i svi SebaMed proizvodi...I ja sam najvise volela sapune za ciscenje jer tad imam utisak da je sve temeljno ocisceno, medjutim koza lica mi je trenutno u haosu pa izbegavam sapune jer mi dodatno isusuju kozu :(

      Избриши