недеља, 5. фебруар 2017.

Moja kolekcija zimskih parfema



Dobrodošle dame moje :) Pošto nam se prolepšalo vreme i koliko toliko razvedrilo, danas sam odlučila da izađem u dvorište i slikam moju kolekciju zimskih parfema. Nije da biram parfeme po godišnjim dobima naprskam ja i zimski parfem leti shodno nekoj prilici, ali nekako volim da znam koje parfeme više koristim zimi a koje leti. Ima tu nekih parfema u mojoj kolekciji koje imam jako dugo pa su malo i boju promenili, ali meni to ne smeta jer je miris ostao isti. Na početku moram da vam kažem da nemam neki poseban tip mirisa koje volim i koristim, već sve zavisi da li se desi neka "hemija" između nas. Tako da će u ovom postu biti raznih od onih jačih-slabijih, do skupljih-jeftiijih. Isto tako moram da kažem da obožavam parfeme (što se da videti) kao i da vezujem parfeme za određeni period u životu, verovatno to svi rade. 


Prvo ću vam predstaviti prvih pet parfema i reći nešto o njima, pa zatim i drugih pet. 



1. Avon Premiere Lux parfem: 

Glavne note koje čine ovaj parfem su magnolija, jasmin, gardenija. Ima slatkast miris a opet je nekako jak. Ovaj parfem me baš podseća na period detinjstva i osnovne škole, verovatno je mama imala sličan pa zato i povezujem, a možda i neka učiteljica ili profesorka :) Dosta dugo se zadržava na koži. Možete ga naručiti u Avon-u i često je na nekim akcijama. 

2. Dolce&Gabbana The One parfem: 

Orijentalno cvetno-voćna kompozicija. Gornja nota: Mandarina, bergamot, liči i breskva. Srednja nota: Jasmin, đurđevak, beli ljiljan, šljiva. Baza note: Koren vetivera, amber, mošus i vanila. Veoma jak miris i baš je za zimu. Postojanost je odlična. Ne koristim ga baš često baš zbog jačine, ali kada su neke proslave sa zadovoljstvom. 

3. Oriflame More by Demi parfem: 

Švedska kozmetička kuća za 45 godina svog postojanja sklapa partnerstvo sa Demi Moore. U dogovoru sa Demi predstavljena je nova kozmetička kolekcija kao i parfem nazvan More by Demi. Ovaj parfem mi je jako drag jer sam ga dobila od svekrve za rođendan kao i celu Demi Moore kolekciju koju čine dezodorans, kupka, boty butter i naravno parfem. Mislim da se ne može više naći u katalogu ali svakako je vredan da se pokaže. Miris sadrži note zelene mandarine, bele breskve, bele cvetove ylang-ylanga sa Tahitija, Arapskog jasmina, sandalovine i belog ljiljana. 

4. Moschino Couture parfem: 

Ovaj parfem sam davno dobila od mame i jako mi je drag, vezuju me baš lepa sećanja za njega. Prelep je, a o bočici da i ne govorim. Gornje note: Mandarina, bergamont i malo bibera. Srednje note: Žuti božur, mak, cvet nara i makovog zrna. Baza note: Benzova smola, vanila, i kedrovina. Veoma jak i postojan parfem. Mislim da nije za svaki dan nego baš za posebne prilike. I mislim da ovo malo parfema ću čuvati za uspomenu. 

5. Chanel Allure parfem: 

Takođe poklon od mame i zato mi je veoma drag. Zanimljivo je da on nema pumpicu nego se nanosi prstom, baš damski i kako su žene pre nanosile parfeme. Veoma je postojan. Ima svežu notu limuna i bergamota. Voćnu notu mandarine i breskve. Cvetnu notu majske ruže, jasmina, lokvanja, božura, magnolije, i cveta narandže. Takođe ima i drvenu notu sandalovine i vetivera. A orijentalna nota je vanila. Po meni jedan pravi klasik među parfemima. 




6. Avon Treselle Mystique: 

Ovaj parfem je prava misterija od bočice pa do samog mirisa. U elegantnoj bočici se kriju arome crnog meda, iskričavog bellinija, latice ruže, i cvetovi jasmina. Volim ovaj parfem, često ga nanosim kad idem na posao jer mi je baš onako za poslovnu ženu. 

7. Versace crystal noir parfem: 

Moj omiljeni parfem među svim parfemima, što ovde predstavljenim što inače. Za mene ovaj parfem ima poseban značaj jer sam ga dobila od supruga za prvu godišnjicu braka, a i uvek ga nanosim kada su posebna dešavanja i meni jako važni datumi, pa tako ima posebno mesto u mom srcu. Dosta je jak parfem, ali nije od onih koji te guše, bar meni tako deluje. Oseća se mošus, amber, gardenija, đumbir, kardamon, biber, cvet naranže, božur, kokos, sandalovo drvo. Svega tu ima, prava eksplozija mirisa, razdrma ti sva čula. Traje, oseti se i privlači baš. Pravi parfem za jaku, moćnu i senzualnu ženu. Parfem po kojem me pamte, i koji je obeležio neke od najlepših trenutaka u mom životu.  

8. Avon Mesmerize parfem:

Mmmm koliko je ovaj parfem sladak, toliko da slađi ne može biti. Kada ga pomirišem imam osećaj kao da sam rastopila tonu čokolade pa dodala vanilin šećer, kakao, začine ma svašta nešto. Ovaj parfem nije za nekog ko drži dijetu :D Kada ga naprskam imam osećaj kao da sam u haremu :D Orijentalno-cvetno-voćna kategorija, sa notama bele breskve, roze božura i sandalovine. Moram da vam ispričam jednu anegdotu za ovaj parfem, naime kada sam jednom prilikom otišla kod lekara dok sam čekala svoj red dve bakice koje su sedele preko puta mene su počele da komentarišu kako mi smrdi parfem (prevod kako mi je jak parfem). Nisam im ništa rekla pravila sam se luda, ali šta da radim kad je toliko jak i sladak iako sam ga malo nanela. 

9. Prada Infusion de tubereuse parfem:  

Parfem koji sam dobila od sestre. Šta reći za ovaj parfem, meni se nešto i ne dopada nekako mi ima miris na neki prašak. Note koje karakterišu ovaj parfem su crvena naranža, tuberoza, petit grain, labdanum. Verovatno same note su učinile da mi se ovaj parfem ne dopada. 

10. Oriflame My red parfem: 

Još jedan parfem koji je Oriflejm napravio u saradnji sa Demi Moore i sa parfimerom kuće Firmenich -Vincent Schaller-om. " Crvena nije samo boja, crvena je izjava, crvena je crvena je jedinstvena, crvena je ljubav, crvena je boja magnetizma..." izjavljuje parfimer Vincent Schaller. Bio je inspirisan trenucima, različitim ljudima i raspoloženjima, kao i njegovom velikom strašću prema kuvanju mešajući osećaje i arome. Za crveni miris koji je kreirao, glavna inspiracija je bila fatalna žena, žena koja se ističe u masi. žena koja zrači magnetizmom, žena kao Demi. Bočica deluje luksuzno, provokativno, poželjno i zavodljivo baš kao i parfem koji se nalazi u njoj. Glavna nota parfema je crveni jasmin. Prelep parfem koji zavodi svojim mirisom, nežan je i postojan. 




I došli smo do kraja posta, nadam se da vam je bio interesantan. 

Koji su vaši omiljeni parfemi, i da li delimo neke iste? Pišite koje bi mi preporučile. 

7 коментара: