среда, 1. фебруар 2017.

My Beauty Wish List



Zdravo devojke :) Za danas sam vam pripremila jedan malo drugačiji post. U pitanju je moja beauty wish lista, neko sam ko obožava da čita ovakav tip postova pa se tako nadam da ćete i vi uživati u mojoj wish listi :) Pre nego što krenem da vam predstavljam šta ja to želim da imam u mojoj make up kolekciji moram da napomenem da je ovo pretežno  skuplja lista (brendova) ali ima i onih jeftinijih kao i da je poduži spisak, tako da skuvajte neki čaj-kafu udobno se smestite pa da krenemo :) 



1. Urban Decay Electric paleta je nešto što baš dugo želim da kupim, a kako nemam u svojoj kolekciji ovako šarene nijanse senki poželela sam da upravo ona bude u mom vlasništvu. Kad sam bila pre tri meseca u Temišvaru u Sephori sam mogla da vidim kakva joj je pigmentacija, i samo ću reći da je ludačka :D A pritom pakovanje je divno, da padam na lepa pakovanja.


2. Lolita Lempicka parfem sam prvi put probala u nekoj parfimeriji u Grčkoj i od tad moja ljubav ne jenjava za ovim lepotanom... uzela sam Economic kopiju koja je verna originalu tako da dok ne kupim original zadovoljavam se sa ovim drugim, pritom moram da napomenem da me svi živi pitaju koji ti je to parfem i da sam prepoznatljiva po njemu sve mi živo miriše na njega :) 



3. Mac- Ruby Woo obožavam crvene ruževe, pa sam poželela da imam i ovaj u mojoj kolekciji.


4. The Balm- Bahama mama bronzer mi je isto jako dugo na listi, a kako ga kod nas sigurno neću kupiti zbog previsoke cene sačekaće da odem negde preko i da ga kupim, kao što sam uzela i mery lou. 



5. GlamGlow maske su postale pravi hit pre par godina. Čula sam dosta pozitivnih komentara o istim tako da sam poželela da i ja probam kakve učinke imaju na kožu.

6. YSL maskara mislim da ni sama više ne znam od kad želim ovu maskaru, čini mi se još iz srednje škole ali naravno uvek se kupi nešto preče i tako u krug. Nadam se da kvalitet opravdava cenu kod ove maskare. Što se tiče zlatnih pakovanja tu isto padam jer mi nekako zlatna boja baš deluje luksuzno i sofisticirano. 





7. Too Faced Bon Bon paleta pa pogledajte vi ta srculenca, pa još te boje koje mame i kako onda čovek da je ne poželi, ljubav na prvi pogled. 



8. Sleek palete kada me neko pita šta najviše volim kad je make up u pitanju ja bez razmišljanja kažem palete senki, nekako volim te boje uvek me razvesele, pa još teksture šimeraste, mat, sedef milina prava. Ove sleek su mi odavno na listi želja, ima tu par koje bih kupila a verujem da će se to uskoro i dogoditi :) 



9. Kat Von D Shade Light kontur paleta ova crna lepotica me je očarala, kakva moćna ambalaža ajojj :) Dugo sam razmišljala koja kontur paleta bi mi ispunila očekivanja i pala je odluka na ovu, samo još da je se dočepam :D 



10. Essie lakovi svako ko me poznaje zna da sam luda za lakovima, i da imam pozamašnu kolekciju istih, ali nekim slučajem nemam ni jedan essie lakić pa sam poželela da se i to dogodi :) Ove nijanse iznad su mi fantastične, volim te metalik teksture, mada imaju oni i druge divne boje. 


11.The Balm Meet Matte Trimony paleta kažem vam ja da sam luda za paletama :D Ovaj gospodin mi se danima vrzma po glavi, i ne mogu da ga izbacim  stalno razmišljam o njemu <3. Bićeš moj maleni...  Ajojjj ako mi muž ovo pročita, brzo ću ja da izbacim i ovog gospodina, i sve sa liste :D  


12. Nuxe ulja mislim da nema žene koja nije poželela neko nuxe ulje ili pak parfem, i ja sam jedna od njih :)  mada pre bih izabrala nuxe svetlucavo ulje jer je odlično za more i bronzani ten. 


13. The Balm blushes već sam vam rekla da padam na lepa pakovanja, ali vam nisam napomenula da još ako su retro e onda poludim :D Pogledajte vi taj glamur pa te boje, sve bih volela da posedujem pogotovu 1, 4, 6 ona su se nekako baš izdvojila. 



14. ColorPop cosmetics opet senke :D Ali ja ne mogu da ostanem imuna na ove senke-boje šta da radim. Gledala sam puno videa sa colorpop senkama i ja sam pala u nesvest kakvih boja ima, konkretno odavde mi se dopadaju ceo donji red kao i ova Bae ona je kao duohrom mada i ove iznad su lepe. Isto tako želim i njihove sjajeve, već sam se nameračila na neke. 



16. Tony Moly je Korejski brend koji je očarao sve redom pa tako i mene. Imala sam priliku da kupim njihovu kremu za ruke u obliku banane, i reći ću vam da ona miriše neodoljivo na čokoladnu bananicu :) I ajde sad ti nemoj da ne kupiš :D 



17. Makeup Revolution je brend koji ima jako kvalitetnu šminku po veoma pristupačnim cenama. Stavila sam ovu sliku, jer nisam mogla da se odlučim šta najviše želim mada znam :D Letos mi je mama uzela njihovu eyes ike angel paletu koju sam baš dugo želela, i uzela mi je čuvenu čokoladicu ali na žalost pogrešnu mada kako god svaka je dobrodošla :D  Tako da mi sad ostaje da uzmem I heart chocolate jer sam nju želela ali i onu belu :D Ali sada kako su krenuli razne da izbacuju mislim da će to postati moja opsesija xexee. I želim ona njihova srca rumenilca, bronzere. Sve u svemu ima tu mnooogo stvari koje bih želela od njih, ali polako jedno po jedno. 

18. La vie est belle parfem još jedna želja kada su parfemi u pitanju. Ovaj parfem je san snova ja sam oduševljena. Dobila sam njegov testerčić i samo ga njuškam. Mnogo je dobar, ljubavvv. Ako se setite pomirišite ga u nekoj parfimeriji, biće vam jasno o čemu pričam :) 



19. Sleek Face Form ovaj setić je jako praktičan za put. Uvek me je nerviralo što kad idem negde tipa more moram da nosam sve pojedinačno, a to mi zauzima puno mesta u neseseru. Tako da ću ovaj set prvom prilikom kupiti. Paleta se sastoji od kontur boje, hajlajtera i rumenila. 



20. Revlon uniq one tretman i maska prskalicu sam dobila uz jedne novine i blago rečeno bila sam oduševljena šta ona uradi sa kosom, savršeno nešto. Kosa bude meka, glatka ma divota. Masku nisam imala priliku da probam ali verujem da je i ona odlična pa je zato tu. Koristila sam davno Revlon dve faze prskalicu i mogu reći da i to planiram da kupim jer je odlična za raščešljavanje pogotovu kod plave tretirane kose. 

I došli smo do kraja :D Moja lista je baš poduža, ali to je na neki način i dobro jer kad god poludim da kupim neku nebitnu stvar samo ću pročitati ovu moju listu (mora da se zna za šta se skupljaju pare :D) Ne zamerite na velikom postu, ali ja sam baš uživala kuckajući :) 

Nadam se da ste uživale i da vam je možda ova moja wish lista dala neku ideju :) 

Pišite mi šta vi to dugo priželjkujete, baš bih volela da pročitam! 

"Kada znate šta želite, i želite ga dovoljno snažno, pronaći ćete način da ga dobijete"

Napomena: Sve slike koje sam koristila u ovom postu su preuzete sa googla!  

Hvala na čitanju! <3 


10 коментара:

  1. Too faced paleta je i na mojoj listi za kupovinu :D Essie lakove moras da probas, najbolji su na svetu po meni :) <3

    ОдговориИзбриши
  2. Ma paletica je prava bonbonica :D Obavezno ću kupiti essie lakove, stvarno je vreme da se pridruže kolekciji :)

    ОдговориИзбриши
  3. oba parfema su vrh, Lolitu sam imala a La vie imam sada i mnooogo lepo mirisu. a reci mi gde moze da se kupi colorpop a da nije Amerika ????

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Onda znaš zašto su mi ta dva parfema na listi :) Ja koliko znam ColorPop može samo tamo da se kupi :(

      Избриши
  4. Iako sama ne pravim slične liste ili su mnogo, mnogo manje kada ih pravim, ova je da ti oduzme dah. :)
    Posebno too faced i sleek!
    Balm mi nimalo nije primamljiv iz jednog razloga_zašto bih ja plaćala duplo više nego oni koji žive negde preko? A to si i ti napisala.

    Kathy's delight

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nisam mogla da se obuzdam, jer mi je bolje ovako kad več pišem da imam sve na jednom mestu kao podsetnik :) Pa da to je stvarno bezveze da placamo toliko taj brend u Srbiji, a bilo gde preko je jeftiniji :( Aaa sleek palete su prelepe <3

      Избриши
  5. Divan post,i divna lista..Nekoliko proizvoda su moji omiljeni.Bon Bons paletu sam takodje zelela,i kad sam otišla da je kupim izašla sa Semi Sweet(devojke koje imaju sve TF palete,kažu da je ova Bon Bons lošijeg kvaliteta).Lancome parfem tiha patnja :) :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo, tvoj video mi je bila inspiracija <3 Jojj pa znači da i ne razmišljam onda da je kupujem hmmm baš bezveze... Da lancome je divan divan :) :*

      Избриши
  6. Wish lista ti je savrsena.Iskreno da ti kazem ,slabo pratim te marke senki ili bilo cega al citam i citam i sve mi se dopalo.Za lakove sAm totalni zaludjenik,volim lakove,volim namazane nokte...<3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :) I ja obožavam lakove, i imam pozamašnu kolekciju, ali uvek bih neki novi :D Moji u okruženju me zezaju kažu nemaš dovoljno pa ti treba još :D

      Избриши