субота, 17. децембар 2016.

NEW IN #1

Današnji post posvećujem mini new in-u.

Za prvi new in nemam nešto puno proizvoda, jer sam u fazi da potrošim sve načeto, ne volim kada imam hiljadu otvorenih kupki, mleka i da mi se to razvlači. Kupila sam samo ono što mi trenutno treba. Ali volim i da kupujem za ne daj Bože :-D  Uvek treba imati neke stvari sa strane, odeš iznenada u goste, zaboraviš da ideš na rođendan...




Družina je na okupu pa možemo da počnemo. 



Flormar (Pretty compact Blush-on) 

Uzela sam ovo Flormarovo rumenilo, pošto nisam imala priliku da ga probam. Pre nekog vremena sam ga kupila u Dm-u  i bio je oko 300 din na sniženju. Ima lepu rozikastu nijansu sa sitnim česticama. Isprobala sam ga par puta i baš mi se dopao. Pigmentacija mu je dobra i ne trusi se. 

Flormar (Pretty compact Kameni puder) 

Takođe je i Flormarov kameni puder morao da završi u korpi jer kako sam potrošila MaxFactor-ov rešila sam da probam ovaj. Ima super nijansu koja ne vuče na narandžasto pa mi je odličan i kad radim konture. Ima lep miris. Njega nisam još probala pa ne mogu da vam kažem kakva je pigmentacija. 

Alverde (Mineralni puder) 

Volim prirodnu kozmetiku i kad kod mogu uzmem nešto da probam. Ovaj put sam htela da vidim kako će se pokazati ovaj mineralni puder s' obzirom da piše da ima mat završnicu, nisam sigurna da će mi skroz odgovarati jer je moja koža suva, ali desi se da mi nos i brada prosijaju pa ću videti da ga tako nanosim. Ima ekstrat kajsije i breskve, ulje jojobe, ulje argana i ši puter. Bez sintetičkih mirisa, boja i konzervansa. Ima prelep miris. Cena je bila oko 400 din. 

Alverde (All in One maskara) 

Pošto mi je maskara koju trenutno koristim već pri kraju, uzela sam da probam ovu prirodnu. Nju sam par puta nanela, i za prvi utisak mogu da kazem da ima divan miris na neke biljčice. Kada su volumen i gustina u pitanju mislim da može dobro da izvuče trepuške, ali da joj treba vreme, bar se meni tako pokazala. Tek sam je kupila pa ću sačekati da se malo isuši (koristi). Četkica mi se baš dopala, jer je zakrivljena i lepo leže na oko. Koštala je 430 din. 

Sephora (Gel Gloss Ultra Briliant-Ultra Shine Lip Gel) 

Sjaj koji sam dobila, pa na žalost ne mogu da vam kažem cenu. Nisam ga još otvorila, i ne znam kakva je tekstura i miris. Boja je rozikasta, nežna. Nijansa se zove Rose Petal.



Balea (Body milk sa shea maslacem) 

Super mleko za telo, već sam ga koristila pa sam uzela ponovo jer mi baš odgovara. Ima mi miris na Niveine losione. Lepo hidrira i brzo upija. Namenjeno je za suvu kožu. Volim da se mackam, želim još neke da probam od drugih proizvođača, ali otom potom. 

Organic Shop (Lotus & Shea) 

Pre nekog vremena je bila akcija u Natura Siberica radnji ispod Vuka ovih organic shower gelova. Bili su svega 216 dinara, što mislim da je stvarno dobra cena za organski proizvod. Asortiman je bio veliki, imala sam baš problem koji miris da izaberem. Na kraju je izbor pao na ovaj, i još jedan koji ću vam ispod predstaviti. Miris je fantastičan. Proizvod hidrira, omekšava, i vraća prirodni balans vašoj koži.  

Organic Shop (Tangerine & Mango) 

Ovo je pravi letnji miris, jeste da nije sad za zimu, ali što da ne možemo dok se kupamo da zamišljamo da je leto :-D Obogaćuje vitaminima vašu kožu, i poboljšava ton kože. Isto tako pomaže da vrati vašoj koži mekoću i hidrataciju. 

Natura Siberica (Nourishing cream-soap) 

Od ove kolekcije ima par mirisa, ali ja sam se odlučila za ovu sa divljom snežnom  kladonijom (ručno brana ),  Žen-Šenom i Žalfijom. Miris je nežan, opuštajuć i po meni odličan za neku toplu kupku. Nemojte da vas zbuni to što piše sapun, to je kupka, ali tako su nazvali sam proizvod. Kožu dubinski hrani, daje osećaj udobnosti, pri čemu kožu ne isušuje i ne zateže. 
Imam u planu još neke proizvode iz Natura Siberice da kupim, što za kosu, što za telo, pa očekujte i recenzije o njima. 


Da li ste probale neki od ovih proizvoda i kako vam se čine?  

Pozdrav dame moje :-)  

4 коментара:

  1. U Nišu se skoro otvorila Natura Siberica, možda pre mesec-dva, nisam ulazila ali posle ovih preporuka svratiću da pogledam. Organsko mi zvuci jako primamljivo 😊

    ОдговориИзбриши
  2. Pogledaj imaju svasta interesantno :-) A ja pored organskog padam i na pakovanja <3 Već sam pikirala šampon i masku :-)

    ОдговориИзбриши
  3. Slažem se sa tobom, i ja volim prvo da potrošim pa da kupujem dalje, barem kad su mazalice u pitanju! :) Baleina mleka za tela su odlična. Kolika je mililitraža tih Organic gelova?

    ОдговориИзбриши
  4. Pa jeste,ovo počne da se suši onom da ističe rok,kupuje se drugo ajde to da probam i tako u krug :-D Moraću još neko baleino mlekce da kupim :-) 280 ml imaju,nije loša količina.

    ОдговориИзбриши