среда, 14. децембар 2016.

EVELINE IN-SHOWER BODY LOTION RECENZIJA

Zdravo devojke :-)

Danas sam odlučila da vam pišem o omiljenom in-shower losionu. No pre nego što počnem priču o njemu, napisaću par rečenica o samoj koži i njenoj hidrataciji.
Kao što znamo zima je doba godine kada moramo posebno da vodimo računa o nezi kože i o njenoj hidrataciji. Tokom hladnih i vetrovitih dana naša koža je izložena raznim negativnim vremenskim uticajima, koji mogu dovesti do njenog isušivanja, pucanja, ljuspanja. To su glavni razlozi zbog kojih je u zimskom periodu neophodna dodatna i pravilna nega kože kako bismo je održali vlažnom, glatkom i mekom. Neophodno je da koži nadoknadimo vlažnost koju je izgubila, korišćenjem krema i kupki koje ne sadrže samo hidratantne supstance, nego i hranljiva ulja. Upravo hranljivo ulje sadrži Evelinov in-shower o kojem želim da vam pišem.  



Proizvod je 3 u 1 što znači da:

-Dubinski hrani kožu, 
-Regeneriše,
-Intezivno hidrira.

Oduševljena sam ovim proizvodom jer sam ih probala dosta, ali ni jedan mi ne ishidrira toliko kožu kao ovaj. Neko sam kome je nega kože jako bitna, jer mi je jako suva i podložna pucanju i isušivanju. A još kada sam pre par nedelja saznala da imam psorijazu itekako gledam sa kojim proizvodima negujem kožu. Ova bočica mi je skoro pri kraju, dosta dugo sam ga testirala i zato sa sigurnošću mogu da kažem da je fantastičan proizvod. Tekstura mu je kremasto-uljana, kao kod mleka za kožu i fino se razmazuje. 



Proizvod dolazi u pakovanju od 350 ml, i mislim da je to odlična količina ni malo ni puno baš onoliko koliko treba da se o proizvodu stekne neki utisak. Dopada mi se što je bočica pozadi ravna pa lepo može da stoji u tuš kabini (nadam se da me razumete šta hoću da kažem :-D) Na pumpicu je, što je još jedan veliki plus, jer je skroz praktično. Za nanošenje proizvoda vam je dovoljno tipa jedna pumpica za ruku, do dve na nogu, mada ja to široko trackam li trackam :-D 


Koža mi nakon ovog proizvoda bude mekana kao svila, osećam da je hidrirana i negovana. Sadrži Arganovo ulje i to je još jedan razlog da se opredelite za ovaj in-shower jer svi znamo koje su dobrobiti arganovog ulja. Sutradan kada ponovo uzmem da se tuširam pod prstima osećam da i dalje stoji na mojoj koži. Divan osećaj kada znaš da ti do sledećeg tuširanja hidrira kožu. Prelepo miriše.



Volim kod ovakvih proizvoda što posle tuširanja ne moram dodatno da se mažem, pogotovu zimi kada je hladno, već se istuširam koža brzo upije i ja sam spremna.  



Šta kaže proizvođač: 

Hranljivi losion za negu tela pod tušem namenjen za svakodnevnu negu osetljive i suve kože. Arganovo ulje- "eliksir mladosti" regeneriše, vidno podmlađuje i poboljšava stanje kože. Biljne matične ćelije-Phito CellTec stimulišu matične čelije kože na intezivno samoobnavljanje, utiču na čvrstinu i elastičnost epiderma. Kompleks vitamina A, E, F i ograničava proces starenja i štiti ćelije kože od štetnog delovanja slobodnih radikala. Prijatan, nežan miris obezbeđuje svežine i udobnosti. 

Moja reč: 

Odličan proizvod, preporučujem ga svima koji imaju problema sa kožom: Ekcem, psorijaza, suvoća kože. Topla preporuka.

Pozdrav do sledećeg posta! 

Pišite mi koji su vama in-shower gelovi favoriti.

2 коментара: