четвртак, 19. јануар 2017.

EUCERIN ULJANA KUPKA



Skoro sam vam pisala o Evelin in-shower body lotionu, sa kojim sam prezadovoljna, pa sam htela da probam Eucerin uljanu kupku jer sam čula dosta dobrih komentara o istoj. 
Koristim je već neko vreme i moram da priznam da me nije oborila sa nogu. Čudno mi je jer je svi živi hvale, a meni nije uradila ono što sam očekivala, ali dobro svako od nas ima različit kvalitet kože i ostalo. Pa da krenem redom, sama tekstura je uljana, i kada se nanese na kožu baš blago peni što i nije minus s obzirom da je namenjena za osetljivu kožu. Miris mi i nije baš nešto posebno, nekako mi je čudan. Kada proizvod dođe u kontakt sa vodom ta njena uljana struktura mi se izgubi, nekako imam utisak kao da ništa nisam nanela na kožu, i onda sam u stanju da potrošim celu bočicu da bih nešto osetila da radi. 



Posle tuširanja koža bude mekana, ali već sutradan ne osećam da je hidrirana kao sa Evelinovom tuširalicom, i dalje je suva i kada prođem rukom kao šmirgla je.  

Reč proizvođača: 

Aktivira zaštitu same kože zahvaljujući pH5 enzimskoj zaštiti. Bogati preparat za čišćenje za svakodnevnu upotrebu koji čuva prirodnu odbranu kože i štiti je od isušivanja. Intenzivna obnova lipida daje koži osećaj ugodnosti i svilenkastu mekoću, a štiti je od isušivanja, čak i nakon čestog tuširanja. 

Sastav:

Glycine Soja, MIPA-Laureth Sulfate, Ricinus Communis, Laureth-4, Cocamide DEA, Polohamer 101, Pantenol, Bisabolol, Lanolin Alcohol, Citric Acid, Diammonium Citrate, Aqva, Propyl Gallate, BHT, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Alpha-Isomethyl Ionone, Hexyl Cinnamal, Coumarin. 



Bočica dolazi u ambalaži od 200 ml, jako je lepa i baš mi se dopada što je providna pa može da se vidi boja. Budite pažljivi pri doziranju proizvoda jer je ulje ređe. Ne mogu da se setim koliko sam ga platila jer sam uzimala još neke Eucerinove stvari ali mislim da je bila oko 700 dinara. Lili drogerije imaju često neke akcije tipa kupiš u iznosu za 1000 din i biraš treću stvar gratis, pa obratite pažnju ako želite da probate ovu tuširalicu. 



Moram da napomenem da ni u jednom trenutku ne kažem da je proizvod loš, ali meni jednostavno nije odgovarao. Moja koža je suva i još sad kad je napala psorijaza zahteva neku veću negu. Daću ovoj uljanoj kupkici još jednu šansu, pa ću vas kroz neko vreme obavestiti. 

Da li ste vi koristili ovu kupku? Pišite mi vaše utiske :-) 

6 коментара:

  1. Ja mnogo volim Eucerin proizvode a ova kupka mi je omiljena, savršena je za suvu kožu i zimske dane :):

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja volim Eucerin, i ima mnogo proizvoda sa kojima sam zadovoljna :-) Ali ova kupkica mi nije legla...mozda se to promeni :-)

      Избриши
  2. Dobra recenzija, skrenula si pažnju i na neke nedostatke. Ja ovaj proizvod, međutim, jako volim, baš ću ga uskoro pomenuti u jednom tekstu. Inače, mislim da je glavni problem što ljudi od kupke očekuju efekat losiona ili mleka, a to jednostavno ne može. Pozdrav :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Nemam pojma šta se desilo jer znam da je svi baš vole, i hvale... Mada ja sam i skrenula pažnju na moju suvu kožu i psorijazu koja mi se u oktobru pojavila... E da to si u pravu, mislim da sam i ja očekivala efekat mleka... Veliki pozdrav :)

      Избриши
  3. Nisam nikada koristila nista od eucerina,verujem da su neki proizvodi jako dobri pa kada budem imala priliku probacu ovu kupkicu.

    ОдговориИзбриши