недеља, 15. јануар 2017.

NYX: JUMBO EYE PENCIL- MILK




Verovatno je većina vas već čula za ovu snežnu mezimicu iz NYX-a, jer je pravi "must have" kada je šminka u pitanju. 
Za one koje nisu čule reč je o Jumbo eye olovci u nijansi 604-Milk Lait. 
Veoma je pristupačna uzimajući u obzir za koje sve namene služi, košta oko 500-600 dinara, i možete je kupiti u Alexandar Cosmetics-u. 
Imate jako veliki izbor i drugih boja, ali ja vam danas pišem o ovoj jer kao što sam rekla namena joj je široka. 
Možete je koristiti samostalno kao senku, ili kao podlogu nekoj drugoj senci za veću pigmentaciju. 
U vodenoj liniji (što vizuelno povećava oko), kao alajner, u uglovima očiju...



Pakovanje: 

Olovka dolazi u plastičnom pakovanju sa providnim poklopcem, što vam omogućava da vidite o kojoj boji se radi. Tako jedino možete razlikovati boje jer je pakovanje kod svih olovki belo. 
Pakovanje je jako kvalitetno, od čepa pa do slova koje se ne gule, mrzim to kod pakovanja, kada se posle nekog korišćenja sve oguli. Mnogo mi se dopada što je olovka tako bucmasta :-), zarezuje se pa vam je potreban rezač sa većim krugom. Pakovanje ima 5g, i mislim da je sasvim dovoljno. 

Pigmentacija:

Odlična pigmentacija, i zbog toga je ova olovka jako poznata, sa njom nema muke kada je aplicirate na kapak dobijete pravu boju. Nema potrebe nanositi više slojeva jer ona to odradi sa prvim. Lepo se blenda i četkicom i prstima, sve zavisi kako vam je lakše. Tekstura je bogata i kremasta, i jako nežna za kapak. Sa sledećom slikom ću vam pokazati kako izgleda senka sa olovkom i bez nje, mislim da će vam biti sve jasno. 



I to je ta ludačka pigmentacija. Gornja slika sa olovkom, i donja skoro nevidljiva bez olovke. Sada razumete što je toliko popularna. 



Postojanost:

Tu moram da kažem da se nije baš pokazala, jer ostaje u prevojima kapka, ali mislim da to nije nešto strašno s obzirom da je olovka masnjikava, i većina olovki isto urade. Koristite bazu za senku pre olovke i odozgo ako hoćete senku i biće sve ok. Isto da naglasim da ovo nije podloga za senke, ali da možete da je koristite da bi vam istaknula pigmentaciju senke. 

Moja ocena je 9/10.

Sjajna olovka, i zato vam je toplo preporučujem. 
A sad ću još malo da vas bombardujem slikama :-D 





I to bi bilo to za ovu recenziju dame moje. 

Da li ste probali ovu olovku, i ako jeste kakvi su vaši utisci? 


8 коментара:

  1. Pohvale za fotke! :) Odlična olovka, nikako da pazarim neku i u drugoj boji, sve planiram a večito uzmem nešto drugo :D Ovu sam potrošila, jedina mana ide na račun baš te masnjikavosti jer je tokom zarezivanja znalo da ostane dosta proizvoda u zarezaču (to je počelo kad sam potrošila negde pola olovke). Inače je i meni bila premasna kao baza za senku ali sam je zato redovno koristila u vodenoj liniji :) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, trudila sam se da budu lepe i kvalitetne :-) A da ostaju na rezaču baš,ali šta da se radi... meni kao baza za senku je bila ok, ali kad bih je samostalno koristila e tu je mastila skidala se i ostajala u prevoju kapaka...e i ja nikako da uzmem još neke nijanse, prvom prilikom kad odem u Alexandar uzimam :-)

      Избриши
  2. Odlicna je ova olovka :) Imam je i volim :) Ja je koristim bez baze jer imam normalne kapke, nista mi se ne skuplja u prevoju. A u vodenoj liniji ne mogu da je nosim jer me pece :( Odlican post, bas su ti lepe slike :)

    ОдговориИзбриши
  3. Da super je, multifunkcionalna :-) Hvala puno Marina <3 <3

    ОдговориИзбриши
  4. Slicice su tu super,lepo si objasnila namenu olovke i videcu da je probam..iskreno da ti kazem nisam znala da ovo postoji..ja se pridrzavam pudera obicnog,senke,olovka za oci,maskara i..obicnih stvari al ovo me je zainteresovalo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, trudila sam se :) Ako budeš imala priliku probaj, stvarno odlična olovka kao što sam i rekla!

      Избриши