недеља, 25. децембар 2016.

Ideje za praznične poklone

Zdravo društvo :-)

Približila nam se Nova Godina, pa shodno tome htela sam da vam dam ideju i napišem spisak poklona koje možete da darujete svojoj porodici, prijateljima, partnerima... Naravno ove ideje možete pokloniti i za Božić. 

Imate puno varijanti šta možete kupiti i pokloniti. Ja vam ovde predstavljam neke moje stvarčice koje vam mogu biti interesantne, ali ću vam napisati i neke kojih nema na slici a isto tako možete nekome pokloniti. Bilo bi poželjno da znate šta osoba kojoj poklanjate voli, omiljena boja...






1. Šminka je uvek dobar izbor kada ih poklanjate ženskoj osobi, a pogotovu ako obožava šminku :-) Izbor je stvarno ogroman ponavljam sve zavisi od osobe do osobe. 

- Palete senki:
Možete kupiti veću paletu sa više boja. Na slici je MAKE UP REVOLUTION paleta, kao i roll on senka u prahu od NYX-a. Takođe se mogu kupiti palete koje sadrže i rumenila, ruževe, hajlajtere. Mislim da je to jako praktičan poklon jer ima sve u jednoj paleti. Te veće palete možete potražiti u SEPHORA radnjama. 

-Lakovi za nokte: 
Sa lakovima za nokte ne možete pogrešiti jer mislim da nema žene koja ne lakira nokte, pa makar u posebnim prilikama. Tako da možete uzeti više lakova pa napraviti mini paketić, ako je osoba zaluđena sa lakovima kao neki :-D Onda možete dodati aceton, vatu, set za ukrašavanje noktiju. 

-Četka za kosu: 
Fin poklon i koristan, a ova četka koju ja imam je NoTangle, ne čupa kosu i malena je, pa je možete nositi u torbi. Kupljena je u ALEXANDAR COSMETICS radnji i koštala je oko 800 dinara. 

-Ruževi i sjajevi za usne: 
Imate jako puno ponuda, nijansi, tekstura, marki ruževa, to sve zavisi od vas i osobe koju darujete. Možete izabrati kao ja NYX ili FLORMAR, mada imate jako lepe ruževe i u AVON-u i ORIFLAME-u.  



2. Kozmetika može isto biti pravi izbor. Sad pred Novu godinu imate puno setova sa kozmetikom za jako povoljnu sumu, izbor je odličan. 

-Eucerin: Možete uzeti uljanu kupku jer je odličan izbor sad za hladno vreme. Ili tonik-mleko za skidanje šminke. Imate i odličnu kremu za stopala sa ureom, moja topla preporuka. Eucerin ima vrlo često i akcije, pa možete kupiti tipa dva proizvoda treći dobijete gratis, obično te akcije ima LILY pa pogledajte. 

-Afrodita: Ima jako kvalitetne proizvode. Meni su fantastične ove kupkice sa raznim mirisima, moj je miris badema mmm, a u DM-u sam videla da imaju set od dve tuširalice samo druga dva mirisa za 399 dinara, to se baš isplati, a jako je lep poklon. 

-Parfem: Nema žene i muškarca koji ne vole parfeme. Pa sam sasvim sigurna da sa takvim poklonom nećete pogrešiti, ali samo vodite računa da parfem birate po karakteru i temperamentu osobe za koju želite da uzmete poklon. Na primer mislim na žene, ako je osoba nežna i mirna pravi izbor bi bio neki cvetni. Ako je energična onda neki voćkasti miris. Ako je koketna onda neki orijentalni miris. U svakom slučaju zamolite prodavca da vam pomogne u odabiru. 

-Maske: 
Super ideja su i ove Seforine maskice, imaju da se kupe i za ruke i noge pa može lepo da se iskoriste za neki spa trenutak. 

-Kreme za ruke i sapun: 
Mislim da sa ovakvim poklonom ne možete da pogrešite. Možete kupiti neke u parfimerijama, pa sami iskombinovati. Vrlo povoljne i lepe setiće možete kupiti i u Avon-u i Oriflejm-u.



3. Obožavam ovakve sitnice, koje nisu puno skupe a ostaju kao uspomena. 

-Termos: Praktična i simpatična stvar, pogotovu za hladno vreme, ali je i tokom cele godine jako korisna stvar. Možete ih nositi na posao, kada ste u šetnji, u teretanu, na izlet...Imate ih u puno boja, dezena. Mislim da će se svako obradovati ovom poklonu. 

-Novčanik: Stvar koja je da kažem "potrošna" ali neophodna. Jako lep poklon i za muškarca i za ženu. 

-Nakit: Sa nakitom ne može da se pogreši. Žene vole nakit i koliko god da ga imaju uvek će se obradovati takvom poklonu. 



 4. Definitivno sa ovim stvarima nema greške. Knjige su uvek pravi izbor kada želite nekog da obradujete, ili ne znate šta da mu poklonite. Možete birati knjigu shodno vremenu, npr. "Ruska zima"mi je odlična za ovaj period, ali i odabrati ako znate koji žanr osoba voli da čita, Za one damice koje vole da se sređuju i koje žele da saznaju kako da budu privlačne i da ih obožavaju preporučujem vam priručnik "Kako da vas obožavaju". Nema bolje organizacije od one koje upisujete u svoj planer ili rokovnik. Ja ih obožavam i imam ih dosta. Dobar poklon i za žene i za muškarce (samo što ćete muškarcu pokloniti neki jednobojan i sveden :-D) 



6. I muškarci vole da dobijaju poklone. A isto tako vole da se sređuju, i posvećuju pažnju nezi. 
Pa tako devojke-žene možete obradovati vaše muškarce sa kvalitetnom kozmetikom. Dopada mi se Afroditin set od tri proizvoda: after shave, gel za brijanje i gel za tuširanje. Možete im kupiti i Gillette gel za brijanje, pa uz to dodati i Nivea men kremu za lice. Dezodorans je isto dobrodošao a možete birati i one roll on. Parfem kao što sam već rekla uvek dobro dođe. 



7. Poklončići za dekoraciju kuće uvek dobro dođu. Meni su takvi pokloni prava stvar. 

-Sveće: Lepo upotpune dom. Daju toplinu i ušuškanost domu, lepo mirišu i ima ih u mali milion veličina, boja. Meni se dopadaju i one u kojima su utisnute kafa ili neko osušeno voće. Za one koje žele da izdvoje malo veću sumu za kvalitetnu sveću tu su Yunnke candel sveće a možete ih kupiti u LAGUNINIM knjižarama. Cena velikih je oko 2000 dinara. 

-Svećnjaci: Uz sveće idu i nezaobilazni svećnjaci. Možete ih naći u svim radnjama za kuću. A ja sam ovaj sa slike našla pre neki dan u Jysk-u i koštao je 200 dinara. 

-Snežne kugle: Isto ih možete naći po lokalnim radnjicama koje prodaju svašta nešto. Meni su precakane i pravi su mali znak pažnje. 

-Ukrasne šibice: Prelep poklon nekome ko ima kamin ili šporet na drva u kući. Ja sam moje sa slike kupila pre par godina u BAŠTA radnjama. 

Sada ću vam napisati još ideja za poklone a kojih nema na slikama. 

1. Kućne papuče ili čizmice,
2. Bade mantil, 
3. Pidžama,
4. Set četkica za šminkanje, 
5. Čarape, 
6. Šolja+mix čajeva,
7. Kutija za nakit, 
8. Ešarpa, 
9. Set alata, 
10 .Ćebence i jastuk, 
11. Komplet (kapa,šal,rukavice),
12.Neseser, 
13. Poklon karticu koju mozete uzeti u Dm-u. 

7 коментара:

  1. Sa sminkom ne moze da se pogresi kod zene a kod muskaraca opet sa preparativom. Ja uglavnom kupujem preparativu ako nisam sigurna sta osoba zeli ili voli. Odlican post ❤️😊

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala puno! :-) <3 Nema greške definitivno.Ma ja obožavam poklončiće pa šta god bilo,a ko ih ne voli :-D

    ОдговориИзбриши
  3. Gde si uzela taj planer? Predivan je! Svećnjak je isto baš zanimljiv a jeftin. Super si proizvode navela, pogotovo što si navela po kategorijama, ovde godine najviše će mi trebati dečijih poklončića za sve klince iz rodbine, stariji više nisu bitni hehehe :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ej :-) u Vulkan knjižari čini mi se,nije kupljen baš skoro...ali mi deluje kad sam skoro bila da sam ga videla,pogledaj. Da prekrasan je,bas je fora kao maleni fenjer :-) Hvala punoo :-) Joj da to kad krene sa dečicom nikad kraja :-D Za njih nisam htela da pišem jer se to zna kod njih slatkisi,igračke,neka stvarčica i oni srećni i zadovoljni :-D

      Избриши
    2. Baš ću pogledati! Ma da, za dečicu se zna :) <3

      Избриши
  4. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши