среда, 9. август 2017.

BIOTEN CLEANSING GEL


Pre par godina na naše tržište je došla nova kozmetika Bioten, Grčkog proizvođača. 
Kozmetika ne sadrži parabene i parafine. Iako nije prirodna kozmetika, Bioten preparati sadrže prirodne biljne estrakte. Svi preparati su dermatološki testirani. Za sve dodatne informacije možete pročitati na njihovom sajtu gde je o svemu što vas zanima detaljno napisano. 

Da budem iskrena tek sam pre par meseci kupila par Bioten proizvoda. 
Da se razumemo razlog tolikog čekanja nije to da sam bila nesigurna u novi brend (jer sam čula i pročitala dosta pozitivnih komentara za Bioten preparate), već to da nisam htela da uzimam nešto o čemu svi pričaju i pišu konstantno (mada to je znak da je nešto dobro), prosto sam htela da se sve slegne pa da i ja kažem koju ;) 

E pa pošto sam obrazložila zbog čega se mnogo ranije kod mene nisu našli Bioten proizvodi možemo da počnemo. 


Imam jako suvu i osetljivu kožu lica, i malo malo počne da se peruta. Puno pohvala sam čula za ovaj gel pa sam rešila da ga probam. 

Proizvod dolazi u kvalitetnoj i lepoj ambalaži (150 ml). Poklopac je od čvrste plastike, ali lako se otvara i zatvara. Sam otvor je dobar, proizvod može bez problema da se dozira. 

Detalj o proizvodu:

Gel krema obogaćenja je 100% prirodnim ekstraktom pamuka, koji je dobijen ekološkim i pažljivim metodama ekstrakcije kako bi se sačuvala njegova blagotvorna dejstva. 
Ekstrakt pamuka je bogat proteinima i mineralima, koji efikasno štite osetljivu kožu i pružaju osećaj čiste i nežne kože. 

Moja reč: 

Primetila sam da je ovaj gel ranije imao crvene granulice (kao piling) ali iz nekog razloga moj proizvod je skroz bele boje, predpostavljam da su nešto menjali. 
Tekstura proizvoda je kremasta i gušća, pod prstma da kažem lepljiva. Ima prelep miris blag i nežan (na čisto). Odlično očisti kožu, posle ispiranja proizvoda koža je meka i škriputava. 
Na početku gel sam koristila samo kada već skinem šminku sa micelarnom, ali sam probala da očistim lice kada imam šminku, i iskreno sam oduševljena kako uradi taj posao bukvalno sve je skinuto, a lice je čisto. Jedino što sam primetila da kažem je to što malo koža zateže posle čišćenja, ali nije ništa strašno, već posle nekog vremena bude super. Koristim ga ujutru kao prvi korak kada je jutarnja nega u pitanju, i uveče kada želim da skinem šminku ili jednostavno samo da očistim kožu pre nanošenja noćne kreme. Mislim da je cena od nekih 300dinara skroz korektna za ovako dobar proizvod, tako da ako imate suvu i osetljivu kožu preporučujem vam da probate ovaj gel. Možete ga naći u Liliy i Dm-u. 




Planiram da kupim i njihovu kremu za lice i tonik, pa da vidim kako će mi se pokazati.

Da li ste koristile ovaj gel, kakvi su vaši utisci?
 Hvala na čitanju! 

8 коментара:

  1. Nisam koristila ovaj proizvod jer je za suvu kozu ali jesam one iz linije za mesovitu kozu i bas sam zadovoljna <3 odlican post draga <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post! Kvalitetne slike i lep opis :). Cula sam lepo o njemu, uglavnom. Planiram da probam onaj narandzasti piling valjda od kajsije!
    https://50nijansiroze.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam koristila njiove proizvode za umivanje, ali koristila sam njihove kremice za ruke i fantastične su! Divan post i divne fotke draga! ♥

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  4. Hjoooj, ja još sinoć pročitala post, ali tek sada stigla da ga komentarisem! Odlicna recenzija, draga moja Jovana, bas kako sam i navikla od tebe! Obozavam gelove za ciscenje lica, i ovaj mi izgleda i vise nego koristno! Do sada konkretno njega nisam koristila ali jesam Biotenove kreme kojima sam odusevljena tako da verujem da je ovaj proizvod fenomenalan! Dodala bih jos jednu pohvalu na tvoje slike, predivne su, iz dana u dan sve bolje!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga Sandra na lepim rečima, znači! :) Još nisam koristila kreme za lice ali planiram da probam neku njihovu za suvu kožu :)

      Избриши