недеља, 13. август 2017.

OTVARANJE IKEA RADNJE


(Stvarčice koje sam kupila :) Svećnjak, poslužavnik, i stalak za salvete) 

Zdravo dragi moji :) 

Kao što svi već znate konačno nam se otvorila Ikea, i mogu vam reći da sam oduševljena :) 
Otvaranje je bilo 10.08. kada sam otišla da napokon vidim sve one stvarčice koje sam pre samo preko sajta gledala. 

Kada uđete u hol Ikea radnje sa desne strane će vas dočekati devojke koje su zadužene za prijavljivanje Ikea family kartice. Preporučujem vam da se učlante i dobijete svoju Ikea karticu jer ćete tako kao član dobijati brojne pogodnosti, posebne ponude, popuste, savete, pozivnice...

Na ulazu takođe uzimate i žutu kesu u koju stavljate sve stvari koje želite da kupite (mislim da će vas nervirati ko i mene i moju porodicu što su mali milion puta rekli preko razglasa da se žuta kesa vraća na kasu :D). Još jedna stvar koju uzimate jeste papir i olovčica gde upisujete šifru, naziv i cenu proizvoda (kada ste na spratu gde su eksponati) sve što vam se dopadne upisujete tu, pa tako lakše možete pronači ono što ste videli. 

Na spratu vas čeka ogroman prostor gde su izloženi eksponati većine Ikea proizvoda. Tu možete videti već gotove sobe, kuhinje, kupatila, dečije sobe, terase... i "ukrasti" neke ideje kako možete vi urediti svoj dom. Tu vam se nalazi i restoran gde možete uživati u hrani. 
Kada ste sve prostorije pogledali na spratu niže vam se nalazi prostor gde možete stavljati u korpu šta želite i sa tim ići na kasu. Na kasi obavezno pokažite svoju Ikea family karticu :) Kada završite sa kupovinom odmah kod kasa imate shop sa Švedskom hranom gde možete pazariti. 

Svašta interesantno možete naći, izbor je ogroman. Što se tiče cena ima i skupih ali i jeftinijih stvari sve zavisi od toga šta želite. 

Nadam se da sam vam bar malo ovim postom pomogla da znate šta da očekujete kada se uputite ka Ikei :) U nastavku možete pogledati neke slike koje sam uspela da islikam od onolike gužve. 

Uživajte! <3 


(Možete naći veliki izbor ramova)


(Ideja za dekoraciju stola)


(Vreme je za čaj)






(Ideja za divnu terasu sa puno zelenila) 



(Mala ali lepo sređena kuhinja)






(Ko ima špaijz ili ostavu ovako može da uredi) 


(Želim ovakvu ostavu) 


(Moderna spavaća soba) 


(Momačka soba) 


(Veliki izbor posteljine)


(Ove lampe mi se mnogo dopadaju tako da planiram da ih kupim)


(Soba za mlade dame) 


(San svake žene) 


(Vintage kutak)





(Sjajna stvar za mame i bebe) 



(Soba za devojčice) 




(Razonoda za decu) 


(Garnitura za opuštanje) 

15 коментара:

  1. Ikea je nešto što je zaista bilo neophodno našim prostorima!
    Odlicne fotografije, zaista sjajan post! Ponavljam, stvari koje si kupila su veoma simpaticne!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  2. Kako mi se sviđa Ikea. Nadam se da ću otići u Beograd i posjetiti Ikeu, a to se nadam do kraja raspusta da ću imati prilika. Hvala ti na ovim slikama ❤️❤️❤️

    Visit me and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj i meni :) Svašta ima zanimljivo. Verujem da ćeš je brzo posetiti i javiti nam šta si kupila :) Nema na čemu, trudila sam se da lepo i što više islikam kako bi videli šta ima. <3

      Избриши
  3. Slažem se sa tobom da nam je trebala Ikea :) Hvala ti! :)

    ОдговориИзбриши
  4. Predivne stvari. Veliki izbor, odlican post, svima nam je dobrodosao! :)
    https://50nijansiroze.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Jao, baš je divno. Ja čekam da malo prođe euforija pa da odem da ih posetim kada ne bude gužve... Jedva čekam! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nisam mogla da čekam više, željno sam je čekala! :D Mada cu i ja ponovo što kažeš kada prodje euforija pa lagano :) Javni ako nešto kupiš zanimljivo <3

      Избриши
  6. Jaoj kako je savrseno, ne bih zalila da ovde ostavim poslednji novac :) Jedva sam je docekala :) Spazila sam na sajtu da imaju one divne kalupe za sladoled, moracu da posaljem nekog da mi pokupi to, jer ja necu skoro tamo koliko vidim :) ♥♥
    Nauzivala si se ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Xaaxxa ista stvar, samo da sam ovde i da kupujem :D Takodje, toliko sam gledala na sajtu šta sve imaju i priželjkivala da se i kod nas otvori :) Tooo nisam videla, ali cu sigurno obratiti pažnju. Joj jesam baš <3

      Избриши
  7. Vau!Izgleda odlično!

    Znam da Ikea ima zaista odlične cene, pristupačen anšem tržištu, pa je zato smatram i veoma dobrim biznis pokretom ovde. Ipak, kao i sve, i ta niska cena ima svoje nedostatke, koliko god ona bila privlačna. Istina je da je kod njih sjajno kupiti stvari za dekoraciju koje su jako lepe i naravno teško se uništavaju, ali nameštaj...
    Pre par godina, kada smo menjali nameštaj, tata je iz Ikee u Hrvatskoj doterao set stolica koji se nije ispostavio kao dobra opcija, pošto je farba počela jako brzo da se kruni i otpada, a stolice su bile bele. i posle toga smo se ipak vratili našim starim stolicama od punog drveta iz Titovog vremena :'D

    Sve u svemu, Ikea ima baš lepih pojedinosti, a verujem da bih i sama izabrala iste detalje kao i ti! :D

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa iskreno malo gledajući cene i nisu baš povoljni, pogotovu taj nameštaj :( Imaju zaista lepe stvarčice i nameštaj ali sigurno nije sve baš kvalitetno. Taj stari nameštaj je prava stvar traje 100 god i ne mrda :D Što se tiče dekoracije za kuću tu ima svašta i može se povoljno proći. Ja planiram da uzmem onaj Alex fiokar za šminku nadam se da će biti dobar :D

      Избриши
  8. Predivne dekoracije i slike, odlican post.

    Pracenje za pracenje?

    https://alexandarstanisavljevic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Jao draga, kako su lepe stvari <3 bas mi se dopada :* krivo mi je sto je daleko od mene i ne mogu da je posetim uskoro :/

    ОдговориИзбриши