петак, 18. мај 2018.

MAYBELLINE MASTER BLUSH




Mi žene znamo da nam je jako važno kod paleta bile to palete senki, korektora, rumenila i sam odabir boja u njima, ali pored samih boja naravno i kvalitet. Zato vam danas prenosim moje utiske za ovu paletu.



Sama paleta dolazi da kažem u nekoj klasičnoj ambalaži (plastičnoj). Providna plastika je na sredini pa se lepo vide proizvodi. Moram priznati da sam se baš namučila dok sam skinula zaštitu sa kojom je bila zalepljena, ali je ipak ostala sva ulepljena pokušala sam to da očistim ali nije pomoglo tako da je to mana po meni. Na poleđini palete se nalazi sastav i tekst o proizvodima. 14g ima paleta i smatram da ima sasvim dovoljno, a opet i ne previše pa da se vuče u nedogled.



U paleti su smeštena tri rumenila i jedan hajlajter. Reljef koji je utisnut u proizvod mi se veoma dopao i to je jedan od razloga pored kvaliteta što sam ovu paletu kupila. 


Hajlajter: Boja šampanjca sa sitnim šljokicama je prava stvar za dnevnu varijantu, ali i za uveče ako volite suptilnije hajlajtere. Ja ga nanosim i pojedinačno, a i nekad za večernje prilike preko njega dodam još neki hajlajter za dodatni sjaj. Trusi se ali to mu opraštam :) 

Kajsija: Super boja kada želiš svež i zdrav izgled. Njega kada nanesem moje lice odmah živne. Takođe je odličan za preko dana. A moram vam reći i da je super kao senka, tako da probajte. 

Roza: Nijansa koju sam najmanje koristila, ali sam sigurna da će sad za leto biti moj broj jedan. Nežna i suptilna boja koja odlično pristaje plavušama. 

Burgundy: Je boja koju obožavam da nosim, najviše kada imam jaču šminku na licu, ali nekad je nanesem i u blažim make up lookovima. Jako je pigmentovana i morate voditi računa sa njom. Ovu paletu sam najviše i uzela zbog ove boje. 


Zašto ova paleta zaslužuje da je kupite jeste to što za 1300dinara, a u DM-u je uvek na sniženju dobijate super kvalitet sa čak tri rumenila, a kada pogledate po drogerijama samo jedno dobro rumenilo vam je u proseku oko 600dinara, pa sad vi razmislite da li vam se isplati. 


Drage moje nadam se da sam vam približila ovu palet, ako je kupite pišite mi utiske :) 

Hvala na čitanju! <3

Нема коментара:

Постави коментар