уторак, 19. септембар 2017.

Must-have za ovu jesen || Romwe


Zdravo devojke,

današnja tema posta jeste sajt Romwe, i moja wish lista. Ako vas zanima šta mi se dopalo na njihovom sajtu nastavite sa čitanjem :)

Svidja mi se što su u poslednjih godinu dana vezeni motivi doživeli toliki bum u modnom svetu, a za naše podneblje su vratili duh starih vremena i narodnih nošnji. Haljina koju sam izabrala može biti romantična, a može i za svaki dan u zavisnosti kako se uklopi.



Polako nam počinje sezona kaputića, a meni se ovaj učinio kao idealan za jesen. Materijal mi deluje čvrt što je meni lično jako bitno, pošto ne volim kada se materijal ćeba. Boja je uklopljiva, pa se može nositi na razne kombinacije. Mislim da nije na zakopčavanje, ali neki veći šal bi lepo išao preko njega. Može se naći i u sivoj boji.




Iskreno jedva čekam jesen i zimu samo zbog ovih divnih džemperića. Prethodnih par godina džemperi sa pletenicama su pravi hit. Mogu se kombinovati na farmerke, helanke, suknje... A meni jedna od dražih kombinacija jeste sa suknjom i ispod džempera košulja. Skroz je simpatičan i zato se našao u  mojoj wish listi. 



Jos jedan komad sa pletenicama jeste ova tunika-haljina. Dopadaju mi se ovakvi komadi jer lepo stoje i ispod kaputa, ali i ovako samo za sebe kad se nosi za neko prelazno vreme dok još nije baš hladno. Svidja mi se momenat džepčića, kao i rolke. Po meni lepo bi išla uz kožne helanke i jaknu mada neku malko veću da mogu rukavi da se navuku.





Romwe ima jako lepe stvarčice, da sam poželela sve da stavim u post :D Možete izabrati od dukseva, haljina, majica, do jakni i kaputa.

I drage moje to bi bilo to za ovu wish listu.

Hvala Vam na čitanju!


5 коментара: