среда, 27. септембар 2017.

MOJI CASUAL FAVORITI || SHEIN

Zdravo devojke :) Za danas sam vam pripremila još jednu wish listu, ali ovog puta sa sajta Shein.
Na ovoj wish listi su se našli komadi odeće koje bih rado nosila, ali i dobro iskombinovala, pa ću vam u nastavku kada budem pisala o svakom komadu reći i uz šta bih nosila taj komad.

Kožne jakne su apsolutni hit, i mislim da nema žene koja je ne poseduje u svom garderoberu.
Može se kombinovati sa raznim odevnim komadima, na suknje, haljine, helanke, farmerke...Bukvalno na sve što vam padne na pamet. Kada sam pravila ovu wish listu gledala sam da stavim komade odeće koje bih nosila sa nekim drugim stvarima, ali isto tako i da se lepo iskombinuju sa ovom jaknom. Ova koju sam izabrala mi se jako dopala zbog rajsfešlusa i džepova.


Volim s' vremena na vreme da nosim dukseve, i još kada su komotni, pa još sa lepom slikom onda mi je prava uživancija. Duksić koji sam izabrala je baš fora sa legendarnom Marilyn Monroe. Već sam zamislila da bi lepo išao sa kožnom jaknom i farmerkama koje ćete videti u nastavku. Ma skroz je simpatičan. 



I u ovoj listi nisam odolela cvetnom vezu :) Prosto ovaj komad može baš lepo da se iskombinuje i kao casual varijanta, ali i da bude romantičan. Zamislila sam da je nosim sa farmerkama koje sam izabrala takođe, i nekim mokasinicama. Mislim da je ovakva jedna bela košulja sa cvetnim vezom neizostavan komad koji trebate da posedujete. 




Neko sam ko muku muči sa odabirom farmerki. To kada treba da se krene u potragu za istim nije mi dobro, jer mi uvek nešto fali, ili mi budu kratke, ili dugačke ili mi kroj ne odgovara. I još jedna bitna stavka jeste cena, pošto su toliko popularne iscepane farmerke naše radnje i "nabijaju" cenu. Međutim kada sam videla da Shein ima jako lepih modela i još po pristupačnim cenama odmah sam poželela neke. Još jedan plus jeste što neki modeli imaju lastiš na njima umesto dugmeta što je pomeni odlična stvar. Model je jako lep pravi casual, i baš bi lepo išao uz duks koji sam izabrala ili košulju. 

Ovakav model i dezen pantalona sam želela letos da kupim i mislim da ih je Zara imala, ali naravno neka paprena cena i odmah sam odustala jer znam da ne vrede baš toliko. Baš sam se obradovala što sam ih ovde našla jer su zaista prelepe. Jako lepo bi stajale sa nekim crnim strukiranim sakoom i to bih sigurno nosila na nekoj svadbi. Crveni ruž, zlatne alke minđuše, neki dobar hajlajter (Jennifer Lopez) fazon :) 

Shein sajt ima zaista jako lepe komade odeće, i mislim da bi svako mogao nešto lepo za sebe da pronađe. Pogledajte možda baš nešto tražite a oni imaju! 

Eto nadam se da vam se dopala moja wish lista, i da sam vam dala neku ideju :) 

Pišite mi šta vam se najviše dopalo :) 

3 коментара: