субота, 14. октобар 2017.

Empties Maj-Septembar

Zdravo društvo :) Prošlo je baš puno vremena od kad sam pisala poslednje potrošene proizvode. Iskrena da budem nisam nešto bila aktivna u trošenju što ćete moći da videte u nastavku. Tome je doprinelo i to što se nakupilo dosta proizvoda pa sam koristila naizmenično svašta-nešto.
Iako ovaj tip posta nisam par meseci pisala, smatram da je jako koristan, jer nas tera da trošimo našu šminku i kozmetiku, a ne da nam ističe rok upotrebe.



 Na Palmolive kupke sam se baš navadila, mislim na kolekciju jagoda, vanila, čokolada :) Ovu od jagode sam potrošila i ima divan miris na kapri sladoled. Tekstura je kremasta i lepo peni. 
Balea kupke obožavam i one su mi užitak da kupujem, jer su im pakovanja divna a i mirisi takođe. 
Kupke za intimnu negu često menjam, a ova Genera od kamilice je super radila posao, i ima prijatan miris. Još uvek su mi Afroditini tečni sapuni broj jedan, ali kada želim da promenim uvek posežem za Baleinim pa se tako i ovaj našao ovde. 


Ne koristim često Oriflame šampone, ovaj sam dobila i iskreno nije loš, lepo opere kosu ne isušuje. Ima lep miris na voćkice. Head&Shoulders je takođe šampon koji ne koristim često, ali kako suprug koristi onda uzmem od njega, temeljno očisti kosu i ima lep i osvežavajuć miris. 
Šampone za suvo pranje kose volim da koristim, i oni su mi spas kada sam u žurbi i ne stignem da operem kosu, ovaj iz Oriflame mi je odličan, i sigurno ću ga ponovo naručiti. 
Za prskalicama za kosu sam luda, stalno ih kupujem i trošim :) Konkretno ove Gliss i stalno imam u kući bar jednu. Lepo mi raščešljavaju kosu, prelepo mirišu tako da im se uvek vraćam. 


Potrošeno je ovo gigantsko mleko za telo iz Oriflame. Mnogo mi se dopada ovo mleko, jer lepo omekšava kožu, brzo se upija, miris je takođe lep. Znam da je iz ove kolekcije i plavo pakovanje odlično.Ovo pakovanje je za baš suvu kožu što meni prija. Sigurno ću ga ponovo kupiti. Natura krema za lice i telo je meni koristila za ruke i noge, i fino mi je odgovarala, a za lice je nisam koristila. Nivea soft krema za lice mi je super odgovarala, što je u mom slučaju uvek tako jer mi Nivea izuzetno prija. Oriflame kremu za ruke imam jako dugo i konačno sam je potrošila, vukljala mi se po fiokama i na kraju sam je iscedila. Nije ništa posebno hidrirala, ali je osvežavajuće mirisala.
Još jedna kremica isto davno kupljena, a to je Garnier. Ova kremica mi je bila spas za suve ruke pogotovu u zimskim danima, ako je budem našla ponovo ću je kupiti. 


Potrošena je i Mixa micelarna. Super mi je odgovarala. Iako imam jako osetljivu kožu nisam imala problema sa njom. Za nju i Eveline micelarnu sam pisala recenziju pa možete pogledati. 
Golden Rose rumenilo je takođe potrošeno. Znam da je teško potrošiti šminku, ali kada imaš fokus onda to nije problem. Avon maskara se isto našla među potrošenim proizvodima, maskara ima sistem koji vibrira, poenta je da se lepše izvuku i razdvoje trepuške. 
Avon tečnu senku nisam potrošila do kraja jer je rok prošao, ali nije bila loša, boja je metalik zelena i možda je možete naći ponovo u katalogu. 



Dove dezodoranse često kupujem, i odgovaraju mi fino, ali kada sam pre par meseci probala Neutro Roberts ja sam se oduševila. Miris je fantastičan onako puderast, a što je najbolje od svega ceo dan štiti od neprijatnih mirisa, baš sam se prijatno oduševila sa ovim proizvodom, i već sam kupila novi samo kao rollon. B.U toaletne vode i dezodoranse sam vam rekla u prošlim potrošenim proizvodima da ćete gledati dok ih sve ne potrošim :D Fin miris, onako da se nosi u torbi kad zatreba.

Došli smo do kraja posta :) 
Koje vi imate cake za trošenje proizvoda? Pišite mi :) 

Hvala na čitanju! 

7 коментара:

  1. Interesantne stvari, draga Jovana! Odavno te nije bilo i bas sam se ozelela tvojih postova. Jako zanimljivi proizvodi,, vecinu sam ih i sama isprobala te mi je drago da cujem i tvoje misljenje o njima! Predivne fotografije!

    New post is on my blog! Visit me, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  2. Draga, sjajne proizvode si koristila! Ja obožavam Palmolive kupku sa mirosom vanile (i ako nisam ljubitelj vanile, ali ovaj miris me je oduševio). Takoše obožavam i Baleine kupke jer imaju mnoogo različitih mirisa i za svakog po nešto. :) Divan post!

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  3. Probala sam neke od ovih proizvoda i super su. Zapratila sam tvoj blog ako želiš uzvrati.

    medinabeslagic.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши