четвртак, 20. јул 2017.

SLEEK (ACID) PALETA


Kako nam je došlo lepo vreme tako se i naša šminka menja, nosimo šarene i smelije boje. 

U svojoj kolekciji nisam imala drečave boje da bih mogla da eksperimentišem sa make up-om, tako da sam rešila da to promenim i kupim neku paletu senki sa kojom ću moći da se igram. 
Izbor je pao na Acid paletu. 

Paleta sadrži 12 boja, po 1g. Namenjena je smelijem načinu šminkanja, ali svakako se može koristiti i u svakodnevnom samo manjeg intenziteta. Senke dolaze u plastičnom pakovanju, sa ogledalom i aplikatorom. Jedina mana je mat pakovanje pa ostaju prsti po njoj. 


 Devet nijansi su mat, a tri su satenskog finiša.
U prvom redu su dve poslednje nijanse satenske, a u drugom redu predposlednja senka je satenska. 

Paleta je kupljena na sajtu Make up plaza, i koštala je 1300dinara. 


Pigmentacija varira od boje do boje, ali svakako moram da napomenem da ovu paletu morate koristiti uz NYX jumbo belu olovku. Ona poboljšava pigmentaciju i to drastično što ćete videti u narednim slikama. 


Prvi red: 
Kao što se vidi bela, žuta, i narandžasta uopšte nisu pigmentovane, dok su dve plave fantastične. Roza je srednje pigmentacije. 

Na drugoj slici su boje sa jumbo olovkom i razlika je očigledna, s tim da bela senka nije toliko bela već je to više zbog olovke. I na trećoj slici možete videti uporedo prvi i drugi red. 


Drugi red: 

U drugom redu su samo poslednje dve pigmentovane, dok su ostale jako blede. Jedva sam ih nanela na ruku. 

Boje u paleti nemaju zvanična imena, ali možete pročitati opis na sajtu Make up plaza. 
Takođe ćete pročitati da je za najbolje rezultate potrebno koristiti bazu. 

Tekstura senki (drečavih) je kredasta, ali ima blagi momenat nežnosti pri dodiru. Dok su dve plave nijanse, i srebrna jako "puteraste". 
Boje se fino blendaju i dugo ostaju na kapcima. 

Moje mišljenje o ovoj paleti je pozitivno, iako neke senke nisu pigmentovane, ali se to lepo sredi uz jumbo olovku. Jedva čekam da uradim neki zanimljiv make up sa njom pa da vam pokažem na Instagramu. 

Inače Make up plaza je Mađarska firma koja je otvorila svoje predstavništvo u Subotici da bi nama približila brendove kojih nema u Srbiji, ali svakako možete naći i brendove kojih ima kao što je Aura. Sva šminka sa ovog sajta je originalna, tako da budite bez brige što se tiče kupovine.
Lepo je sve stiglo upakovano i čitavo. 

Kako vam se čini ova paleta? 
Jel ste možda probali neku Sleek paletu? 
Pišite mi vaše utiske. 







13 коментара:

  1. Prelepa je. :) nemam ni jednu ovakvu paletu :D ja sam i dalje u moru zemljanih boja :D definitivno moram da nabavim sebi ovakvu :) odlican post draga <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam ni ja imala i zbog toga je pao izbor na ovu, da malo eksperimentišem :D Hvala puno :*

      Избриши
  2. Super postić, jedva čekam da vidim kako ćeš ukombinovati boje :)

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam je probala ali odavno je merkam baš zbog ovih divnih letnjih boja, odličan post! Novi post i kod mene na blogu http://shoppingholicarka.com/mene-treba-vezati/

    ОдговориИзбриши
  4. Do sada nisam koristila ni jednu paletu nalik ovoj, tj i ovog brenda ali je malo reci da sam ovom odusevljena. Ove boje su tako lude, tako strava, zaista sqm ocarana. Sjajna recenzija draga.

    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Preporučujem ti da kupiš neku sleek paletu jer su zaista kvalitetne :) Hvala ti! :)

      Избриши
  5. Paleta je jedno veliko wow!
    Boje su toliko neverovatne.
    Slike su jako lepe, bas si se potrudila! :)
    Ja bih bas volela da se igram ovim nijansama!

    Novi post: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/
    Instagram bloga: marija.lalala

    ОдговориИзбриши
  6. Sleek obozavam, smatram da im je odnos cene i kvaliteta i vise nego odlican :) Aliove boje, pa ovo je ludilo ♥♥

    ОдговориИзбриши