понедељак, 10. јул 2017.

ROĐENDANSKI POKLONI :)


Zdravo dragi moji :) Post o rođendanskim poklonima je trebao da bude davno iskuckan, ali kako Sleek palete (videćete u nastavku posta) koje sam htela nisu trenutno bile na stanju morala sam da čekam, onda jedna jeste na stanju druga nije i tako u krug :) Takođe i nedostatak vremena da se svi ti pokloni islikaju. No dobro, kako god rešila sam da taj post bude objavljen :) 

Svašta nešto sam dobila pa krećemo redom :) 


Majicu sa disney dezenom sam dobila od devera i snajke. Duža je pa se može nositi i kao tunika. Minnie na nekim delovima ima i cirkone što se meni baš dopada ali je zahtevna za održavanje baš zbog tih cirkona. Lepo ide uz crne helanke kao i uz teksas. Volite li vi stvari sa disney junacima? 

Drugu majicu sam dobila od kolega sa posla. Sviđaju mi se rukavi koji su koso sečeni i lepršavo padaju. Pozadi kod vrata ima uvrnuti deo, mislim da možete videti na slici. Ružice koje su ušivene daju romantični momenat što mi je baš elegantno pa može lepo da se iskombinuje uz neku crnu suknju ili pantalone na peglu. 

E ovu košuljicu sam toliko želela da imam, ali kad god sam htela da je kupim uvek su to bili neki mali brojevi, a pritom je bio onaj materijal koji se ućeba, tako da sam svaki put odustajala od njih. Drugarica Jelena me je pitala šta želim za rođendan, tako da sam joj pokazala par stvari i ona mi je izabrala ovu košuljicu koja mi je super čučnula a materijal je odličan. Obožavam je i često posežem za njom, jer su rukavi tri-četvrt pa može i sad za leto da se nosi. 


Dugo sam tražila teksas jaknu i ranac koji će mi skroz odgovarati. Njih sam dobila od supruga. Teksas jakna je must have, ceo život ih nosim. Kako se moda menja tako se menja i oblik samih teksas jakni (strukirane, sa ruskom kragnom, iscepane, teksas mantili...) Na velika vrata se vratio i muški kroj jakni što je 90-tih godina bio hit. Ja sam baš želela da bude takva, ali u buticima sam nailazila na one koje su polu jakna polu mantil, što meni nikako nije stajalo jer sam niska. I svaki put izađem iz butika razočarana jer nisam nalazila ono što želim. Tako da se moja potraga završila u Big Fashion šoping centru gde sam u Pull and Bear radnji našla onu pravu jaknu, ali verovali ili ne u muškom odeljenju :D (da dobro ste pročitali) pa smučilo mi se više da tražim ono što želim :D  Širi je kroj, dužina baš onakva kakvu sam tražila. Planiram da kupim neke zanimljive bedževe i da ih zakačm. Koštala je 3.290din što mi je ok cena. 
Druga stvar je ranac iz Deichmann radnje. Kupila sam ga kada je bilo sniženje u Aviv parku. Inače ranac je bio iz nove kolekcije pa mu je i cena bila veća, ali sam prošla jeftinije (cene ne mogu da se setim ali mislim da je puna cena bila oko tri hiljade). Volim što je klasičan model, lepo se uklapa u sve. Nije glomazan ali ni mali pa sve lepo mogu da potrpam u njega. 


Majicu i bauty stvarčice sam dobila od komšinice Jece. Majica je baš zanimljiva može uz svašta nešto da se ponese. Lepo stoji uz crnu usku suknju do kolena. Može i uz helanke, pantalone. Materijal je deblji pa je više za hladnije dane. Takođe može i ispod nje da ide tanka bluzica dužih rukava pa da se nosi i kad je zima. Uz majicu se još našao i misssport ruž u nežno roze nijansi, sapun, lak, gumica i Baleina kupka koja prelepo miriše. 


Ove preslatke stvari sam dobila od moje drugarice i blogokoleginice Aleksandre (Alex Sparrow's blog) pa ko možda nije zapratite i nju :) Obožavam ovakve čestitke i kapice i baš sam se obradovala. Saki zna da volim palete senki pa mi je izabrala ovu maybelline jer sam kroz neki priču rekla kako mi se dopada. Uskoro ću pisati recenziju o njoj pa ćete pročitati moje utiske. Takođe zna koliko volim sveće, lakove i šljokice pa mi je i to kupila <3 


Moji prijatelji znaju da ja volim knjige pa im nije problem šta da mi kupe, obično im kažem koju bih želela da se ne desi da mi kupe neku koju imam (što je vrlo moguće). Bojenjem protiv nesanice sam dobila od kume Milice jer me je pitala šta želim. Obožavam ovakve knjižice jer smire živce a i volim da bojim tako da je prava stvar za opuštanje. 
Sa drugaricom Micom imam dogovor pošto i ona voli knjige da jedna drugoj napišemo spisak koje knjige želimo i onda izaberemo nešto na tom spisku. Tako se našla knjiga Neimarov šegrt :) Planiram još par knjiga da kupim od ovog pisca jer imaju mnogo lepe korice, a i teme mi se dopadaju. 

Još jedna moja bolest kao što sam već rekla su palete senki <3 Svekrva je uradila pravu stvar i pitala me šta želim tako da sam naravno bez razmišljanja odabrala Sleek palete. Zbog njih je i moj post kasnio jer sam jako želela paletu Vintage romance koje nije bilo na stanju, a kako sam htela i Sunset nisam htela da uzmem nju pa posle kada dođe i ovu prvu jer bi me poštarina izašla duplo. E onda kad je Vintage došla Sunset nije bilo i tako ukrug :D Na kraju izbor je pao na Acid paletu koju sam isto želela jer nisam imala tako drečave boje. Takođe i za Acid paletu će biti iskuckan post. 


I za kraj je ono što sam kupila sebi :) Muku mučim da nađem farmerke koje će mi skroz odgovarati, uvek imaju neku falinku pa kad nađem neke da mi stoje super odmah kupujem. Ove sam kupila u butiku u mom kraju i koštale su 1.300dinara što je super cena s' obzirom da je kvalitet odličan. Dopada mi se što su iscepane, i što imaju taj ispran momenat. 

Torbice su moja ljubav, stalno ih kupujem <3 Ovaj put sam izabrala u plavoj boji, lepo ide uz sve odevne kombinacije. Nije ni mala ni velika, meni taman za neke bitne stvari koje nosim u torbi. Jako je kvalitetna. Kupljena je u Deichmann radnji i koštala je čini mi se 2.190,00. 

Stigosmo do kraja :) Nadam se da vam je ovaj post bio interesantan, jer ja obožavam da čitam ovakve postove :) 

Hvala na čitanju! <3

4 коментара:

  1. Анониман11. јул 2017. 03:47

    Odlične stvarčice si dobila za rodjendan!
    Posebno su mi zapale za oko Sleek palete (naravno :)) i ova poslednja torba.

    Kathy's Delight

    ОдговориИзбриши
  2. Divne si stvari dobila draga <3 Maybelline paleta bas lepo deluje. Jedva cekam recenziju <3 :*

    ОдговориИзбриши