среда, 4. април 2018.

Mantilić sa sajta Romwe

Zdravo lepe moje :) Nakon duže pauze tu sam sa novim postom, a reč je o mantiliću sa sajta Romwe.

Moram da naglasim da ovo nije baš pravi mantilić, nego je više kao duži džemper, ali pošto je baš dugačak više volim da kažem mantil.

Bordo boju baš volim da nosim, nekako mi je lako uklopljiva, tako da nisam imala dileme koju boju izabrati. U prvi mah sam naručila ovaj komad garderobe jer sam imala u glavi da ću ga nositi sa nekim elegantnijim stilom, međutim sjajno se pokazao i u nekoj casual varijanti što ćete moći da vidite u narednim slikama.




Materijal je odličan. Mantilić je perfektno odrađen i najiskrenije nemam nijednu zamerku. 

Po slikama vidite da može i ovako da se ponese uz ovaj ležerniji stil, a da izgleda moderno i trendi. 




Kako vam se dopada moj izbor? 

Hvala na čitanju! <3

9 коментара: