среда, 8. новембар 2017.

NEW IN #2


Ovaj post je davno trebao da bude iskuckan, toliko kasnim da su neki proizvodi već uveliko počeli da se koriste, a neki već potrošeni :) Mada nikad nije kasno da se ovakav tip posta objavi :D Ja ih obožavam a vi? 

Krećemo redom :) 


Krajem avgusta smo suprug i ja išli na more, a to znači da ja moram da uzmem Baleine proizvode što zbog pravih morskih pakovanja, što zbog mirisa. Naravno tečni sapun za ruke i po dva šampona i po dve kupke nisam nosila :D nego po jedan proizvod. Ponela sam penu za brijanje koja ima divno limitirano pakovanje. Takođe se našla i vodica za lice, spašavala me je posle kupanja u moru. 


U potrošenim proizvodima ste mogli da pročitate koliko sam se oduševila sa Neutro Roberts dezodoransom, tako da sam pre nekog vremena kada je u Dm-u bilo sniženje dezodoransa i rollona uzela ponovo istu marku samo kao rollon. Preporučujem vam da ih kupite i uverite se u kvalitet. E sad jedan proizvod koji sam samo gledala po stranim sajtovima da ima da se kupi, a to je Palmers losion protiv strija. Međutim kada sam videla da ih ima u Lily drogerijama odmah sam otišla da ga kupim. Nisu povoljni, ali tada je bila neka akcija pa sam ga kupila za 1000 dinara mislim da je ta cifra bila u pitanju. Imate i njihova ulja, butere... Prelepo mirišu na kakao. Za ovaj proizvod planiram i recenziju da pišem. Nivea repair & care sam kupila za more, i odlično mi se pokazao. Koža je bila ishidrirana, i proizvod se lepo upijao što mi je bilo jako bitno.
Avon svetlucavi losion koristim godinama, tako da sam se ponovila. Fantastičan proizvod za letnje dane, ali takođe i u zimskim kada imate neke proslave pa se lepo svetlucate. 
Gliss prskalicu sam ponovo kupila, isto ih koristim godinama i odlično odgovaraju mojoj kosi. 
Još jedna ponovljena kupovina je ovaj Palmolive shower gel. Miris mu je fantastičan, a pogotovu u ovim hladnim danma. Naomi Campell parfem sam dobila na poklon od moje drage ujne, i posebno mi je drag jer me podseća na nju. Biobaza labelo sa zaštitnim faktorom 15 sam kupila za more, i super mi je štitio usne. Verovali ili ne Marseellials kupke nisam još probala, ali sam uzela njihove sapune od vanile i pistaća pa ću videti kakvi su. Essence je pre nekog vremena izbacio Cubanita kolekciju, a ja nisam mogla da odolim ovim divnim bojama i pakovanjima. Takođe mora da spomenem da bolje četkice od ovih nisam videla. Još jedan lak se našao a to je Flormar
Za Balea kapsule sam čula od moje drage blogo koleginice Jelene Vidović, baš ih je hvalila pa sam rešila da ih kupim i isprobam.


Poseta Atini nije mogla da prođe bez Sephore i The Body Shop radnji. Tamo sam se počastila proizvodima sa slike. The Body shop proizvode obožavam i razne neke preparate sam probala. Bila je baš velika akcija malih butera (5 e) pa sam uzela tri. Buter sa Arganom sam imala veliki, i odličan mi je bio. Sada sam se odlučila za tri manja sa različitim mirisima. Moram da napomenem zašto sam rekla velika akcija, jer 500 din za malo pakovanje nije malo, ali  na primer kada sam bila u Temišvaru malo pakovanje je koštalo oko 7-8 e, a veliko oko 20 e. A veliko pakovanje u Atini je bilo 15 e, što je  osetna razlika. Kupila sam i balzam za usta od maline za nekih 3-4 e. Još jedan proizvod koji je bio oko 3-4 e jeste mini pakovanje tonika za oči od kamilice. 
Sada jedno oduševljene jeste Honey bronzer za telo (17 e). Mnogo mi se dopao jer daje divnu preplanulost telu, savršeno je omekšava, ali ne masti puno nego se lepo upija. Miris je malo jači, bar po meni ali nije strašno. Zašto sam se odlučula za ovaj bronzer jeste što mi se baš dopao jer ima divne svetlucave čestice, ali i zato što je sličan Nuxe suvom ulju, ali dosta jeftiniji. 
U Sephori sam uzela i par maskica, sve ste ih već viđale. Jedna je za usta, nos i moja omiljena baš zbog pakovanja jeste ova od bundeve :) Uzela sam i jedan hit iz njihove čini mi se letnje kolekcije, a to je piling za usta. Veoma hvaljena a i kuđena jeste Too Faced Better Than Sex maskara. Uzela sam mini verziju da dam svoj sud, pa ako odgovara pašće i veliko pakovanje. 


Još maskica :) Sephora maska za kosu mi je cool fora, ali čeka moj relax time :) Masku od lotosa sam probala i baš mi odgovara, već sam je koristila. I kupila sam ponovo Alverde maskicu, koja je odlična za suvu kožu.


Mnogo mi se dopala Maybelline paleta rumenila, pa sam iskoristila priliku kada je bila na popustu. Pisaću recenziju uskoro o njoj. Ebelin gumeni "čistač" za lice imam mali, ali sam uzela ovaj veći jer mi je zgodniji za čišćenje lica, a mali sam ostavila za čišćenje četkica. Veoma praktična stvar.
Još jedna po redu Pantenol mast. Iskreno više mi se dopada ona Lily varijanta jer mi je tekstura bolja, a i pakovanje, ali kupujem kako kad. Dva Avon proizvoda su se našla u ovom new in-u. Obožavam Avon šampone, svi su mi super pa ih kombinujem, a ovu akciju gde se za 199 din dobija 400 ml šampona nisam mogla da propustim. Avon the care losion za telo od šipka sam dobila za 99 din, pakovanje je od 400 ml što se baš isplati. Llums tečni bronzer sam uzela letos pa sam ga često koristila uz puder, fino se ponašao. Pantene regenerator sam dobila od sestre. A šampon sam kupila na sniženju. Od sestre sam dobila i Sebamed roolon i Bioten kremu za ruke.
U Tempu je bila akcija Neutro Roberts dezodoransa, pa sam uzela ovaj novi bez parabena i alkohola da probam. 



Kako nam je sa velikim oduševljenjem došao Make up Revolution u Srbiju, ja sam na sajmu kozmetike kupila par stvarčica koje sam dugo želela. Bela čokolada mi je omiljena poslastica, pa tako verujem da će mi i ova paleta biti jedna od omiljenih. Planiram u nekom narednom periodu da pišem recenziju za nju, tako da neću puno dužiti o njoj. Mislim da sam sa ovom paletom Sugar 2 hajlajtera mirna za ceo život :D ali šta ću kad ih volim <3. Kupovina nije mogla da prođe bez Blushed hearts, pakovanje je divno, ali i pigmentacija. Macadamia preparate za kosu baš volim, uzela sam mini set od šampona, regeneratora i ulja. Odlična stvar kada idete na par dana negede, koštalo je 99 din i iskreno žao mi je što nisam uzela još par da imam, ali dobro. I naravno nisam proustila a da ne kupim i neki lak. China Glaze lak sa šljokama me je oborio sa nogu. Mnogo je lepa kombinacija boja i ide uz razne podloge. 



Real Techniques četkice su mi bile baš želja, u dm-u mogu da se kupe ali su skupe. Pa sam iskoristila akciju preko našeg Real Techniques sajta. Super sam iskoristila ponudu. Pa sad gledam još neke da uzmem kada naletim na dobru akciju. 


Planeri su nam već par godina jako popularni, pogotovu što na našem tržištu imamo dosta naših handmade prodavaca. Meni su za oko zapali planeri od Uredjenog Haosa. Htela sam da uzmem i klasičan planer ali kako nisam našla odgovarajuć dezen, tj taj koji sam želela nije više bio u ponudi, uzela sam planer obroka. ( Biće i kratak post o njemu ) Već sad videla planer koji želim za 2018 god pa se nadam skorašnjoj kupovini :)


Veliko oduševljenje je bilo kada se saznalo da Aussie brend dolazi u naš dm. Svi smo naravno požurili da se dočepamo našeg primerka :) Prvo sam kupila šampon, a posle par dana i tretman pošto je bila nestašica :D Biće i recenzija o njima.

E sad prelazimo i na par Fashion noviteta u mom ormanu.


U Septembru sam se ponovila sa dve jakne koje su mi bile na listi želja. Jako su popularne kako preko tako i kod nas. Parku sam merkala dugo po našim radnjama međutim nisu mi se modeli baš nešto dopali, nije bio to taj kvalitet za cenu od šest-sedam hiljada. Ali kako se kod mene često dešava da nađem iznenada stvari koje mi savršeno odgovaraju tako se desilo i sa ovom jaknom. Jako je topla. Dopada mi se što se kapuljača skida a i krzno, pa može da se nosi i bez toga. U obe kombinacije je savršena. I moram da dodam da je krzno na kapuljači veliko i kvalitetno, što nisam viđala na drugim jaknama. Još jedna jako željena jakna jeste ovo "kožna" . Isto je iznenada kupljena i po povoljnoj ceni, što mi je jako drago jer sve jakne koje sam gledala po drugim radnjama su bile baš skupe, a i da priznam u mnogo malim brojevima. 


Mnogo mi se dopadaju ovakve košuljice na pruge, a vidim da ih sad mnoge devojke nose. Savršeno se uklapa i uz džins, kao i uz neke elegantnije kombinacije. Dobila sam je od sestre, a možete je naći u Waikiki radnji. Još jedan poklon jeste donji deo pidžame, svekrva mi je kupila jer mi se baš dopala. Dezen je pravi zimski i jako je topla. Jedva čekam zimu da je nosim :) 

I eto dragi moji to su bili neki moji noviteti. Nakupilo se dosta stvari, pa je i post dugačak. Nadam se da ste uživali. 

Šta vam se dopalo od mojih noviteta? Pišite i vi meni vaše :) 

Hvala na čitanju! 

20 коментара:

  1. Odlican post, uh mnogo toga bih i ja rado isprobala. ❤

    ОдговориИзбриши
  2. Super ti je post.Lijepo pises ;)
    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/11/04/muke-zvane-studentski-dom/

    ОдговориИзбриши
  3. Super ti je post.Lijepo pises ;)
    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/11/04/muke-zvane-studentski-dom/

    ОдговориИзбриши
  4. Super ti je post.Lijepo pises ;)
    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/11/04/muke-zvane-studentski-dom/

    ОдговориИзбриши
  5. Predivni noviteti ispale mi oči 😍. Moje se sve kupovine svode samo na bebece vec duze vreme pa mi ovakav post prija da vidim sta sve propustam haha .

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Tićo :) Ee drago mi je da voliš ovakav tip postova i da si uživala <3 Ja obožavam kada gledam Ivanove novitete <3 :*

      Избриши
  6. Wow draga koliko divnih noviteta <3 <3 <3 sve je prelepo i jedva cekam recenzije :*

    ОдговориИзбриши
  7. Super noviteti, a posebno RT četkice i Sephora maskice ��

    ОдговориИзбриши
  8. Ajoj boze, koliko divnih stvari! Zaista sam odusevljena pogledom na celokupni haul!
    Verujem da si, i da ces tek uzvaiti u proizvodima, jer su predivni. Sa vecinom sam se i sama imala prilike upoznati i zaista su korektni, meni se dopadaju. Inace ovom maslinasto zelenom jaknom sam odusevljena, odlicna je. Divan post draga moja Jovana.

    How to make the best lips scrub? Write about it, on my blog.
    New post is here. Visit me, Maleficent

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jakna je odlična i jako topla, obožavam je <3 Proizvode polagano koristim i uživam u njima :) Hvala Sandra :*

      Избриши
  9. Jao divnoće! Ti si se bogami baš nakupovala :) Jedva čekam recenzije. Maske za lice obožavam i stalno isprobavam nove, tako da te recenzije čekam posebno, kao i za Revolution paletice koje merkam odavno :) Što kaže Tijana SJZ, oči mi ispadoše haha :))
    Magicni svet lepote

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nakupovala za sve pare :D A oči bi još i još :D Paletice me čekaju već dugo, uskoro se bacam na slikanje i kuckanje :) Xaxaxa pusto žensko :D

      Избриши
  10. Koliko proizvodaa :)
    Najzanimljiviji mi je deo sa maskicama i novitetima od Makeup Revolution-a, nadam se da citamo uskoro o tome ♥♥

    janalukic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Pa ovo je milina za gledanje, divni proizvodi :) zapratila sam te i na blogu i G+ ako zelis pogledaj moj blog i uzvrati ako ti se svidja da mozemo da se citamo medjusobno

    oazalepote.blogspot.rs

    <3

    ОдговориИзбриши