недеља, 19. март 2017.

NEW IN #2


Pozdrav devojke, nadam se da ste kući ušuškani i da odmarate ovog nedeljnog popodneva. 
Danas vam pišem o novitetima koje sam kupila pre nekog vremena. 
Suprug i ja smo bili u Tempu u nabavci, pa sam naravno kao i uvek iskoristila priliku da pokupujem neke proizvode koje su mi ponestali u kozmetičkom ormariću. 


Već mi je vreme za farbanje pa sam uzela moju standardnu Aurinu farbu u nijansi 11.1, imam još jednu Aurinu koju kombinujem kad ne nađem ovu, kao i dve Wellaton farbe ali njih nekad ima nekad nema...Tako da stalno nešto menjam, ali uvek je slična postavka farbi. Što se ove farbe tiče zadovoljna sam njom, lepo mi izvuče boju. U nekoj sam fazi menjanja boje kose, i imam par nekih boja koje bih htela ali sam ja jedna kukavica i nikako da to sprovedem u delo :D 

Ovom Still balzamu za kosu nisam mogla da odolim jer predivno miriše na badem. Već neko vreme ga merkam kao i onaj njihov od kokosa i taman sad kad sam potrošila balzam dobro je došao ovaj. 
Volim njihove preparate, i baš sam zadovoljna njima. Pakovanja za kosu su im odlična, konkretno sa čokoladom i medom. Takođe Still šampon sam kupila jer mi je Afroditin od koprive pri kraju pa reko da probam i ovaj. Koristim druge šampone koji su mi bolji za plavu kosu, ali volim ove prirodnije jer posle puno korišćenja preparata (kapi, prskalice...) on mi nekako sve lepo iščisti pa mi kosa škripi posle pranja. 


Multiactiv setić je bio baš povoljan negde oko 280din, a u njemu dobijete gel za tuširanje medom i kremu za ruke od kamilice. Fin i povoljan set za vas ili da kupite nekome na poklon. Kremu sam isprobala i dopala mi se ima lep i nežan miris, a tekstura je vodenija sa manje masnijeg filma, lepo omekša kožu. Gel za tuširanje nisam probala, ali svakako ćete čuti utiske u nekom od emptisa. 

Mislim da nema blogerke ili youtuberi-ce da nije probala ove Palmolive kupke. 
Bila je neka akcija kupiš dve dobiješ treću kupku gratis pa je bila odlična prilika da probam sve. 
Mirišu fantastično, ne zna se koja lepše miriše mada već predpostavljate koja je moj favorit pa naravno čokolada jer ko će njoj odoleti :) Suprug je već ćapio za sebe od jagode :)




Vreme je bilo za novu četkicu pa sam izabrala Colgate, volim njihove četkice jer baš lepo prijanjaju na zube, nisu dlačice tvrde pa da mi pravi rane na desnima. Uz nju sam uzela još jednu kutiju za četkicu da imam kada idem negde. 

Dosta pozitivnih komentara sam čila za Bioten preparate za negu lica, pa sam htela da probam gel za čišćenje lica od pamuka za suvu kožu. Nisam ga još probala jer imam jedu umivalicu koja je pri kraju pa kad nju potrošim krenuću sa ovom Bioten. 

Dezodoransa nikad dosta pa sam uzela Fa da probam, dopao mi se miris. Fino se zadržava na koži. 


Standardna postava sapuna je ponovo kupljena. Ja sam oduševljena ovim Afroditinim sapunom od vanile, još uvek nisam našla neki drugi koji bi ovaj skinuo sa trona :) tako lepo miriše, ne isušuje kožu ma odličan proizvod. Već ste imale priliku da ga vidite u potrošenim proizvodima, ali se još jedan potrošio tako da će i on ponovo biti zvezda emptisa :) Iskreno htela sam da kupim umesto ovog da probam dva nova Afroditina u crnom pakovanju (pamuk i drugi je sa narom) na žalost nije ih bilo pa sam kupila vanilu.

Dove sapune kupujem godinama i oni su mi najbolji i za ruke ali i za tuširanje. Kada hoću malo da odmorim od kupki posegnem za Dove sapunom. Omiljeni mi je ovaj beauty cream bar. 


Vlažne maramice kao i tufere sam probala tonu. Cotoneve tufere uzimam često i više ih koristim za skidanje laka na noktima, dok za lice koristim Cleanic jer njih obožavam, ali kako ih nisam našla uzela sam ova dva pakovanja Cotoneve da se nađu. 
Cleanic vlažne maramice kupujem non-stop baš ove sa slike, dolaze u pakovanju od tri paketića i super su mi zgodne za torbu. Prelepo mirišu. Ima još nekih mirisa pa kako kad nekad uzmem i te druge. 
Kada su velika pakovanja vlažnih maramica u pitanju moje omiljene su baby lindo sa aloe verom (žuto pakovanje) dosta su vlažne, lepo mirišu, ne osuše se posle dva dana nego traju baš dugo. 
Ali volim da isprobavam i druge marke pa su se u ovom new in-u našle ove Care
Videći kakve su pa javljam utiske. 

To su moji noviteti :) 
Koje proizvode ste vi skoro kupile, kakvi su vaši utisci? Jel ste probale neke od ovih proizvoda? 

Do sledećeg čitanja, vaša Lady. 

14 коментара:

  1. Bas si se lepo ponovila 😊 lepe su stvarcice. Ove Palmolive kupke su predivne, obozavam ih. Dove sapuni su mi neizostavni, kupujem ih kad kod udjem u dm ili lilly. 😁 nikad nisam provala ovaj afroditin sapun a bas volim miris vanile. Idem sutra u kupovinu pa cu da ga potrazim 😄😘😘

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Iko :) Kupke su odlične. Da standardna priča sa dove sapunima :D Obavezno probaj afroditin sapun, videćeš kako je lep! <3 :*

      Избриши
  2. Lepe si stvarčice kupila :) Meni se više svidja Stillov regenerator sa kokosovim mlekom, jači mi je od tog sa bademom... Palmolive kupke su fantazija, imala sam čokoladu i jagodu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moraću i taj od kokosa da probam :) Kupke su vrh kada se kupam kao da spremam tortu :D :*

      Избриши
  3. Jovana draga, predivan post. Zanimljivo je sto si podelila sa nama svoje nove proizvode. Sa vecinom sam i sam aupoznata tako da sam sigurna da ce ti odlicno koristiti.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  4. Jaooo koliko novitetaa :D
    Divaaan post, bas sam uzivala ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Moristim istu aurinu farbu samo nijansu 11.8 i divna je,probaj malo,promeni,osvezice te,jos stavim malo stilovog pepeljastog miksa i dobijem boju za kojom se svi okrecu,a koren ostavim za kraj jer mi je muka od zutih izrastaka koje svaka plavusa mislim ima i na kraju u tu aurinu farbu ubacim kao zrno graska crne najobicnije,moze i stilova i ofarbam koren izgleda savrsenoo,stilov sampon i masku sa keratinom koristim i prezadovoljna sam ,a posto je stalno tretiram peglom afroditino ulje od argana 8 u 1 za krajeve je obavezno za moju kosu koja je kao slama kada se opere.Vlazne maramice uvek samo niveine jer one mi odgovaraju za lice ,i isti tuferi :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iako sam frizer po struci nisam neko ko često menja boje, mislim bila sam ja i crna, i satirana i ovako i onako...ali sada nešto nemam hrabrosti da izadjem iz plave, a volela bih sad da probam ove ludačke boje što su aktuelne :D

      Избриши
  6. A zadnje sto sam kupila i strasno se razocarala je batiste sampon za suvu kosu xxl volumen imala sam pre njega zeleni i roze za plavuse i bili su divni,zelenog imam jos pola boce ali sam resila da probam ovaj novi toliko hvaljen za volumen.kada sam ga stavila na kosu,gore nego lak za kosu da sam stavila,kosa m se ukrutila,ukocila,uzas,bila je samo za rep,a ne kao kod batiste sampona ja sam navikla naprskam rascesljam,protresem,kosa kao tek oprana.Ovaj je koma,ne znam da li si ga probala

    ОдговориИзбриши