среда, 4. јануар 2017.

Recenzija: K Piling Kafa+Cimet


 K PILING: KAFA+CIMET




Pilinzi su mi jedan od omiljenih preparata kada je nega kože i lica u pitanju. Volim da testiram razne, ali me je K Piling oborio s nogu. Nekako sam navikla da ih koristim vikendom, jer su mi to dani za prave ženske beauty rituale. Naravno i tokom nedelje se pilingujem ali ređe. No da se mi vratimo na sam proizvod. Piling dolazi u plastičnom pakovanju od 100 grama, zgodno je i praktično za nošenje. Nalepnica je dobrog kvaliteta, pa se (bar meni) nije dogodilo da počne da se guli i cepa prilikom kvašenja.  




Piling sadrži: 
-Kafu,
-Žuti šećer, 
-Kokosovo ulje,
-Cimet.

Neko sam ko pored kvaliteta samog preparata pada i na miris, a ovaj piling je učinio da se osetim kao da sam u dalekoj Africi na nekoj od plantaža kafe, ili u Šri Lanci na berbi kore od cimeta :-) Vidite svugde mogu da vas odvedu mirišljavi preparati :-) Tekstura samog proizvoda je rastresita zbog samog sastava u njemu, ali to nije nista strašno od lepote koju koži daje nakon nanošenja pilinga. Koža je svilenkasta, zahvaljujući kokosovom ulju koje ovaj preparat sadrži (tačno se oseća pod prstima da je mekana i nežna). Ja ga najviše koristim na licu, rukama (pogotovu kada odradim depilaciju ruku pa sutradan kad ga nanesem napravi čudoo, onda je koža još lepša) i dekolteu, mada i povremeno na nogama. 



Nije mi stvarao iritacije i crvenilo, mada naznačeno je da se proizvod testira na manjoj površini kože.
Lepo odstranjuje izumrle slojeve kože, što je meni jako bitno jer mi je koža dosta suva i sklona perutanju. Za cenu od čini mi se 350 dinara dosta dugo traje, a još je plus što su svi proizvodi prirodni. 



Ja sam svoj primerak kupila u tržnom centru Stadion kada sam imala priliku da upoznam dragu i ljubaznu Lejlu koja ove pilingiće pravi. Tada je dosta izlagača bilo pa sam ugrabila priliku da ga kupim i lično se uverim kakav je piling. 



Pored ove verzije pilinga postoji i Kafa+morska so, nju nisam probala ali planiram uskoro. Nadam se da će nas Lejla uskoro obradovati još nekim verzijama <3 <3 



I damice moje toliko od mene :-) 
Nadam se da sam vam pomogla ako ste se dvoumili da li da probate ovaj piling, slobodno nećete se pokajati! 

Pozdrav do sledećeg puta :-) 

7 коментара:

  1. Obavezno i na nogama pocni da koristis, podstice cirkulaciju i pokrece razgradnju celulita :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ako si ljubiteljka pilinga (a bogami i ja sam :D) probaj Keimsov (u PurityBoxu trenutno ima) piling, fantazija je! Krupna zrnca a blag je na koži koja bude elstična i mekana posle ispiranja, ljuuubav! :D

    ОдговориИзбриши
  3. UHlepo mi zvuci ovaj piling..cimet,kafa mmmmm.....a i nije skup,ja sam uzela neki afroditin piling i ok mi je,bas mi koza bude lepa i mekana posle upotrebe i ne isusuje mi kozu...al moracemo jedan dan do stadiona da vidimo sta imaju jos od pilinga ..

    ОдговориИзбриши